Of sterren? Vlinders en sterren zijn wel mooi te combineren Ben benieuwd, plannen klinken erg leuk
muts_marijke
Geplaatst: 09-07-13 12:14
je hebt hele leuke asseroires met donkerblauw en wit in boot stijl. Die marine look vind ik ge-wel-dig! Als hier ooit een jongetje mag komen dan krijgt hij een boot kamer
Lynn_Nikita
Geplaatst: 09-07-13 12:16
ik heb nog wat oude foto`s gevonden op mijnalbum, van toen we aan verbouwen waren en kamertje bijna klaar was ( zie t bad ook in de slaapkamer staan ) inmiddels heeft hij antraciete meubels met een 1 persoonsbedje
[img]http://www.mijnalbum.nl/Album=3U8O4UMB#K46M7EV8 [/img] plafond hangt hier vol mee
heb van het behang 3 fotlijstjes gemaakt, die ook op de lijst verder gaan, heb er ook nog 1 van een leeuw maar die heb ik niet op de foto staan http://www.mijnalbum.nl/Foto650-PMMMYTOS.jpg
ik heb nog wat oude foto`s gevonden op mijnalbum, van toen we aan verbouwen waren en kamertje bijna klaar was ( zie t bad en de dozen ook in de slaapkamer staan ) inmiddels heeft hij antraciete meubels met een 1 persoonsbedje
plafond hangt hier vol mee
heb van het behang 3 fotlijstjes gemaakt, die ook op de lijst verder gaan, heb er ook nog 1 van een leeuw maar die heb ik niet op de foto staan
olifantje is bijna af hier
muts_marijke
Geplaatst: 09-07-13 12:36
Dit idee vind ik heeeel erg mooi, wit met deze felle blauw en dan witte meubeltjes/white was kan ook
Het hout was ook niet de bedoeling, heb de meubels gekocht met het idee om ze helemaal op te knappen en te verven, maar het hout zag gewoon leuk uit omdat het een jungle thema was Maar dat wil ik nu bij een 2e niet meer en ben nu op zoek naar een ander kamertje
Staan weer leuke ideeen tussen. Kreeg net de tip van Patries dat de letters bij de Xenos in de aanbieding zijn. Tijdens mijn zwangerschap hadden ze nooit de juiste letters (achteraf maar goed ook aangezien wij een dag voor de uitgerekende datum de naam niet meer mooi vonden en dus een andere naam hebben uitgezocht ) dus die komen ook nog op het kamertje, ik wil ze dan pimpen met behang
Zonde van de poster, maar zo is het ook een erg leuk kamertje
Anoniem
Geplaatst: 12-07-13 21:51
Vandaag wat spulletjes geshopt.
In Paint de achterwand getekend, maar dat ziet er niet echt leuk uit...... Het is de achterwand. Links en rechts wil ik de wanden wit houden. De overstaande want is nu antraciet. Vinden jullie het zo wat of toch anders doen?
Deze kast komt tegen de muur tussen de bedden in.
voor de meidenkant.
Deze letterbak wil ik links tegen de witte muur
twee haakjes, voor beide kindjes voor badjas oid
rieten vlinders voor op de roze muur
Plankjes om wat op te zetten, nog geen idee waar. (Kan ook nog altijd naar onze kamer)
Kleine vlindertjes, wil ik dezelfde kleur verven als de muur.
Letters voor de namen. Wil ik in de kleur van de muur verven en dan boven de ladenkast maken, de vlinders erbij in de buurt.
Deze vlinders wil ik uit het raam laten vliegen welke bij haar aan het begin van de linkermuur zitten.
Lijkt het jullie wat?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 12-07-13 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt