secricible schreef:Ik begrijp dat je dat vind. Feit is dat als ik eerst alles tot in den treure afspoel en daarna nog in sop doe ik evenveel of nog meer water kwijt ben. Nu was ik dus alles dan direct af na gebruik en direct met sop dus ik denk dat het wel meevalt w.b. De waterverspilling.
Een tweede sopje maken, dan blijf ik bezig, dan maak ik er wel 10 voor een kleine vaat, dat is as waterverspilling...
En ja, het is mijn eten geweest. Maar het vet van mijn avondeten of andere etensresten hoef ik niet aan mijn drinkglas te hebben bijvoorbeeld. En wat betreft hoe goed je dan afspoelt: met heet water afspoelen krijg ik het vet niet van mijn pannen af hoor... Verder wordt mijn afwaswater niet heel vies, maar het idee vind ik gewoon heel smerig, dat je schoonmaakt met vies water en daar later weer van eet...
Maar nu spoel ik dus helemaal niet meer, maar tijdens het spoelen gebruik ik direct sop en zet het in het rekje om te drogen.
Ik heb vroeger geleerd dat je begint met glazen.
Sunrise_ schreef:Echt 'vieze' dingen zoals pannen, borden e.d. was ik meteen af, maar 'schone' dingen zoals theekopjes en ontbijtborden laat ik gerust een dag of twee langer staan. Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook wel eens twee dagen uit dezelfde theemok drink.

.
Das toch heel normaal?