Samsung Galaxy S4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 13:55

Straww_ schreef:
Wat een rotstreek zeg, dat je die code maar tot 26 april kon aanvragen.. Snapte er geen reet van; die man van vodafone (bij wie ik mijn bestelling plaatste), zei dat je die code kreeg bij je telefoon! Ik kreeg hem de 27e, dus was mooi te laat.. Zeg maar dag gigantische geheugenkaart ^)

Desondanks nog altijd stapelverliefd op mijn telefoon hoor! Wat een schoonheid <3 Vind het wel rete irritant dat je autocorrect niet aan kan zetten.. Iemand die dat wel gevonden heeft? Ik typ niet zo grondig namelijk :o
Wat ik ook raar vind, is dat je soms aan de linkerkant van het scherm een soort tabblad hebt die je niet wegkrijgt; maar nu is hij weer weg? :? Ook zijn er heel veel instellingen die je telkens opnieuw moet invoeren; zoals mijn mail bijvoorbeeld, die synchroniseert hij niet, terwijl ik dat wel telkens opnieuw aanzet?

Ik heb wel overal bij zien staan dat die actie geldig was tot de 26e.

Wat betreft jouw mail, heb je het over hotmail/outlook? Daarbij heb ik dat namelijk ook met mijn S2, sinds de update.

Melisding

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 16:14

Straww_ schreef:
Wat een rotstreek zeg, dat je die code maar tot 26 april kon aanvragen.. Snapte er geen reet van; die man van vodafone (bij wie ik mijn bestelling plaatste), zei dat je die code kreeg bij je telefoon! Ik kreeg hem de 27e, dus was mooi te laat.. Zeg maar dag gigantische geheugenkaart ^)

Desondanks nog altijd stapelverliefd op mijn telefoon hoor! Wat een schoonheid <3 Vind het wel rete irritant dat je autocorrect niet aan kan zetten.. Iemand die dat wel gevonden heeft? Ik typ niet zo grondig namelijk :o
Wat ik ook raar vind, is dat je soms aan de linkerkant van het scherm een soort tabblad hebt die je niet wegkrijgt; maar nu is hij weer weg? :? Ook zijn er heel veel instellingen die je telkens opnieuw moet invoeren; zoals mijn mail bijvoorbeeld, die synchroniseert hij niet, terwijl ik dat wel telkens opnieuw aanzet?

Ik had hetzelfde probleem met die geheugenkaart :(
Over dat tablad: dat is dat multi screen (dat je 2 programmas's tegelijk open kan hebben staan) als je lang op terug knop drukt komt die en gaat die ook weer. Wil je twee dingen: dan via die lijst een pictogram naar je startscherm schuiven en een ander pictogram daar onder

Straww_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-13 19:46

@ blauw00gje; ja inderdaad.. maar dan heb ik niet de outlook app, maar mijn account toegevoegd in de mail-app van de telefoon zelf. Heeeeeel vervelend, telkens zelf je mail ophalen :+
@ melisding; ooooh dat is het! Thanks! Misschien moet ik maar eens die handleiding door gaan lezen.. :')

Annash
Blogger

Re: Samsung Galaxy S4

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 16:56

Ik heb straks ook de S4 gehaald... :D

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 16:58

Straww_ schreef:

http://www.samsung.com/nl/promotion/galaxy-s4-geheugenkaart-promotie/actie-uitleg.html

Vodafone medewerkers weten niet altijd alles :)

Straww_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-13 14:37

sallandval schreef:
Straww_ schreef:

http://www.samsung.com/nl/promotion/galaxy-s4-geheugenkaart-promotie/actie-uitleg.html

Vodafone medewerkers weten niet altijd alles :)

I know, maar ik heb er nog specifiek naar gevraagd. Als hij het niet zeker weet, kan hij dat toch ook eerlijk zeggen?

sashafierce

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 14:46

Ik heb ook de s4, alleen blijft hij vaker hangen en dan reageert ie nergens meer op en na 1 a 2 minuten komt er een melding met: cloudagent gestopt [ok].

Heb ik iets fout ingesteld of hebben hier meer mensen last van?

Straww_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-13 14:49

sashafierce schreef:
Ik heb ook de s4, alleen blijft hij vaker hangen en dan reageert ie nergens meer op en na 1 a 2 minuten komt er een melding met: cloudagent gestopt [ok].

Heb ik iets fout ingesteld of hebben hier meer mensen last van?

Geen last van en ook (nog) niks over gehoord.. Misschien even langs de winkel?

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 14:51

Ik volg ook even.. ik mag eind deze maand een nieuwe uitzoeken.
Deze staat wel hoog op mijn lijstje, maar ben er nog niet helemaal uit...
Enige nadeel is vindt ik dat ze wel erg groot zijn. Mijn vriend heeft de S3, kwa formaat zijn ze geloof ik wel ongeveer gelijk gebleven alleen het scherm is iets groter meende ik?

Vroeger altijd Samsungs gehad, die bevielen mij altijd super!
Mijn 1e en huidige smartphone is een HTC (desire S) die mij opzich ook wel goed bevalt, afgezien van het vaak zomaar uitvallen... Dus misschien dat ik van HTC nog wat modellen ga bekijken.
Moeilijk hoor :+

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 15:14

Misschien kan het niet via voldafone, maar wel gewoon via samsung zelf dus dan zou ik dat gewoon doen.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 15:28

Ik ben heel blij met mijn S4! Gaaf ding.

@Sashafierce: nee, geen last van. Ik zou gelijk even teruggaan, lijkt me niet de bedoeling met een nieuw toestel.

Noctua

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 17:38

Net een mailtje van GSM Easy gehad dat mijn Galaxy S4 morgen verzonden wordt! Ik had aangevinkt met een koerier dus heb hem als het goed is zeer spoedig! *\o/*

tabaflab

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 17:39

Bagheera_206 schreef:
Stipje. Mijn S2 mag van de zomer hopelijk ook vervangen worden door een S4. :+

Mijn vader die wil hem nog lang nie kwijt. Waar haalt iedereen toch het geld vandaan??????

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 17:57

Euh.. Gewoon abonnement verlengen?
Mijn S2 is een lease toestel dus die lever ik gewoon weer in, dus kost niks extra :)

Ik zou vorige week de S4 krijgen, maar er is een heleboel mis gegaan bij Hi waardoor ik nu nog langer moet wachten..

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 08:45

tabaflab schreef:
Bagheera_206 schreef:
Stipje. Mijn S2 mag van de zomer hopelijk ook vervangen worden door een S4. :+

Mijn vader die wil hem nog lang nie kwijt. Waar haalt iedereen toch het geld vandaan??????

De S2 niet? Ik wel :=

Bagheera_206Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 08:26

Melisding

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 09:00

Had er nog niet van gehoord maar vind het alsnog vrij duur hoor...
Onbeperkt sms'en zit al bij heel veel providers, mensen bellen bijna niet mee dus je bent niet verplicht en belbundel te nemen en dan betaal je alleen nog maar voor internet.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 19:15

Mensen bellen bijna niet meer? := Zou niet iedereen over één kam scheren!
Ik ben heel blij dat ik nu onbeperkt bellen heb.

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 19:28

Ik bel juist wel heel veel en zal blij zijn als ik straks onbeperkt kan bellen :+

Melisding

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 19:53

Mijn piek van afgelopen 2 jaar was 17 belminuten in een maand :=

Noctua

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 10:26

Jaaa! Eindelijk! Ik heb hem ook sinds gisteren :)
Nu alles uitvogelen.. Is toch wel een overgang, van de S1 naar de S4 :=

lovehorsesXD

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 18:39

Ik zou hem ook wel willen hebben maar heb net een SAMSUNG Galaxy fame gekregen en krijg de S4 natuurlijk niet ;(

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 08:30

Nog 1,5 week en dan mag ik eindelijk mijn abonnement verlengen :+

leestmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 12:15

Ik heb m en vind het een super toestel. Goede camera. Goed geluid. Verder ben ik m nog aan het uittesten wat ie allemaal kan. Heel tevreden.

branka16

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 12:18

leestmee schreef:
Ik heb m en vind het een super toestel. Goede camera. Goed geluid. Verder ben ik m nog aan het uittesten wat ie allemaal kan. Heel tevreden.

Ik ben benieuwd wat je er over een maand van vind.
Ik wil mijn S2 ook gaan vervangen door de S4.
Laat je het ons weten? :D