Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

,die staat bij mij ook nog op de verlanglijst maar dan met een sofa (of hoe heet dat) eraan vast,zodat je lekker languit recht voor de tv kan liggen

wat een bende zeg!! Zaten er krakers in ofzo met die graffiti op de muur?
Het is zeker al opgeknapt zeg. Mooi!
!! Vanmiddag in de woonkamer, eetkamer + keuken alle muren en plafonds gewit. Het ziet er al heel mooi uit! Net al kleurtjes laten mengen bij de Gamma en morgen weer verven. Ben zo benieuwd hoe het eruit gaat zien!! Zal als ik er aan denk even wat foto's maken. 
.amigootje schreef:Kaygee schreef:Bij de gamma hebben ze ook een leuk setje met halbank en kapstok in de aanbieding. Met mandjes
Bij de yinks ook
Wat is dat?
Lisette03 schreef:http://www.mini-wonders.nl/c-912481/deuren/
rechthoekig houten plaatje uitzagen ten grote van het deurframe, rondje uitfreezen voor het stopcontact, dit aan de muur over het stopcontact heen bevestigen en daarna een poppenhuisdeur ertegenaan/voor bevestigen. Ze hebben zelfs hang en sluitwerk erbij.
Je bent geweldig!!! Ga gauw verder neuzen!
we krijgen een hoop post binnen voor veel verschillende achternamen.. die gaan allemaal weer retour afzender 
koopjes, gisteren allemaal spullen gaan halen die ik al even wou, flink afgeprijsd
Maar het geeft zo'n fijn gevoel als je je huis ziet veranderen hé 
Ook de nieuwe tegels hangen in de keuken (er hingen 2 los, en toen de metser deze wou vastmaken viel de hele muur eraf
) Alles is zowat klaar, enkel nog de elektriciteit de laatste details, lichten ophangen, plinten en moluren die al geverfd zijn bevestigen en dan dat fdfsd
vliesbehang ophangen en verven..