Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lootje1991 schreef:Wij hebben maandag ja gezegd op een huisje en gaan volgende week vrijdag de akte ondertekenen. Dit huisje is trouwens wel via de makelaar gegaan en niet via woningnet anders wachten we over 3 jaar nog
Maar ben iig super blij
Tuttebel schreef:Lootje1991 schreef:Wij hebben maandag ja gezegd op een huisje en gaan volgende week vrijdag de akte ondertekenen. Dit huisje is trouwens wel via de makelaar gegaan en niet via woningnet anders wachten we over 3 jaar nog
Maar ben iig super blij
Gefeliciteerd..
Ik was 10e bij het appartement die ik graag wou.. En nu staat er niks leuks/betaalbaars op:(
moonsparkle schreef:Tuttebel schreef:
Gefeliciteerd..
Ik was 10e bij het appartement die ik graag wou.. En nu staat er niks leuks/betaalbaars op:(
een vriendin was 12e bij n huis en had t uiteindelijk zelfs aangeboden gekregen en geaccepteerd. nu hou ik bij alle huizen waar ik onder de 20 eindig hoop
Georgette schreef:Ik sta al zo'n 7 jaar ingeschreven bij Woningnet, waar ik wekelijks reageer. Twee weken geleden stond ik nummer 6 voor een woning, en nu toch nummer 1! Na 7 jaar gewacht te hebben, werd dat ook wel eens tijd. Morgen om 15:00 word ik er verwacht om te komen kijken, ben erg benieuwd!
vuurneon schreef:Ik heb erg gelachen om woningnet
Er stond; zeer hoge kans voor mij.
Ik sta op plek..... 98!
Geloof dat het systeem in de war is haha
Lootje1991 schreef:Georgette: hoe was het huisje???