Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Puck79 schreef:Wat leuk allemaal
Vanavond even Marktplaats gaan afstruinen voor een buffetkast die opgepimpt kan worden voor in de keuken
Judith_ schreef:Oh wauw, in de link die Langcara poste staat een onwijs mooie, blauwe commode. Die kleur en vormgeving vind ik toch ook wel heel erg mooi.
Langcara schreef:Een cursus van 3 jaar lang?
Toch moest zoiets hier ook in de buurt zijn, dan denk ik dat ik dat ook ging doen.
Judith_ schreef:Oh wauw, in de link die Langcara poste staat een onwijs mooie, blauwe commode. Die kleur en vormgeving vind ik toch ook wel heel erg mooi.
Langcara schreef:Judith_ schreef:Oh wauw, in de link die Langcara poste staat een onwijs mooie, blauwe commode. Die kleur en vormgeving vind ik toch ook wel heel erg mooi.
Marktplaats.nl!
gewoon zoeken, en ergens staat er een onooglijk ding voor een habbekrats te koop. Links en rechts beschadigd, maar dat geeft niet.
Jij kunt hem in de gewenste kleur brengen en weer helemaal mooi maken.
Rinske schreef:Judith_ schreef:Oh wauw, in de link die Langcara poste staat een onwijs mooie, blauwe commode. Die kleur en vormgeving vind ik toch ook wel heel erg mooi.
Dat is een Louis Seize commode, als opknapper al niet goedkoop. Ik heb er pasgeleden ook een gehad, maar die heb ik verkocht voor 300 euro.
Vind het eerlijk gezegd wel zonde hoor, zo'n mooie gebombeerde commode zo op te schilderen. Daarvoor houd ik te veel van echt antiek denk ik.