Wij kopen de Action leeg! Deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Welke spullen die je bij je paard gebruikt heb jij al bij de Action gekocht?

Lederdoekjes (poetsen zadel, hoofdstel, leren laarzen, halster)
307 (10%)
Schoenpoets (om na de doekjes te gebruiken)
109 (3%)
Glimspons (op concours)
106 (3%)
Serum (voor glanzende en gladde manen en staart van je paard)
235 (8%)
Fleecevest
150 (5%)
Tondeuse (voor sokken, baard en oren paard)
62 (2%)
Rubberborstel (haren van je zadeldekje/deken halen)
154 (5%)
Flextub (om te voeren, spullen te vervoeren, water te geven)
178 (6%)
Laarzenspanners (ook voor je rijlaarzen)
77 (2%)
Gereedschapskoffer (voor je borstels & paardenspulletjes)
55 (1%)
Gele touw (om halster of halstertouw mee te knopen of bijzet)
100 (3%)
Babydoekjes (ogen/achterkant/uiers/neus paard schoonmaken)
203 (7%)
Kwasten (om hoeven mee in te vetten)
88 (3%)
Sokken (lange of korte, om mee te paardrijden!)
202 (7%)
Elastiekjes (om je paard mee te vlechten)
44 (1%)
Fleece/thermo/winter legging (voor onder je rijbroek)
171 (6%)
Reflectievest (voor als je in het donker te paard gaat!)
69 (2%)
Lampjes voor aan je hoofdstel of zadel (fietsverlichting)
69 (2%)
Hoofdlampje (voor op je cap of in donkere stal)
65 (2%)
Wollen inlegzolen voor in je stalschoenen (tegen koude voeten!)
138 (4%)
Fleecedekens
78 (2%)
Kapstokje voor je halsters/hoofdstellen
45 (1%)
Nagelborstel voor hoeven
31 (1%)
Een EHBO-set voor je veiligheid op stal
44 (1%)
Boottray/laarzenmat
48 (1%)

Totaal aantal stemmen: 2828

Dinniej

Re: Wij kopen de Action leeg! Deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 18:09

Ik had laatst een maillot gekocht, maar heb hem te laat gepast. Ik dacht dat je binnen 14 dagen moest ruilen, maar dat was 8 dagen. Nu gaat mijn mama een legging van die maillot maken zodat ik hem toch pas. :)

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 18:14

Dinniej schreef:
Ik had laatst een maillot gekocht, maar heb hem te laat gepast. Ik dacht dat je binnen 14 dagen moest ruilen, maar dat was 8 dagen. Nu gaat mijn mama een legging van die maillot maken zodat ik hem toch pas. :)

Haha dat doe ik met al m'n maillots :P Ik haat die voeten. Gewoon met een nagelschaartje de naad op je tenen losknippen :)

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 18:18

Maar dan heb je toch een hiel halverwege je benen hangen?
Ik was van plan het net boven de hiel af te knippen en om te zomen (of m'n mama dat te laten doen :P ).

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 18:18

Zijn er hier nou al nog meer fans van de douchepuff op stok?? Ik vind hem zelf heeeeeeeeeeeeerlijk en ook bij de loterijprijsjes en Sinterklaascadeautjes voor dobbelspel die mijn mams en ik laatst hebben gekocht zitten ze erbij :D Vriendin die jarig was en een roze (verschillende kleuren roze) heeft gekregen vindt hem superrrr :D

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 18:19

Die douchepuff heb ik eigenlijk nog nooit gezien. Ik gebruik wel altijd zo'n ding zonder stok, maar wat is het voordeel van de stok? :+

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 18:40

Dat je bij je rug kan en bij je benen kan zonder te bukken :P Ik heb best vaak last van mijn been/heup en dan is het heerlijk om niet te hoeven bukken, hahaha

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 18:45

Ik ben er vanmiddag ook weer even snel geweest haha. Schade was ong 11 euro.
Heb gehaald;
Een hardloopshirtje om mee te trainen(rijden), hele fijne stof! 7,95
De wollen inlegzooltjes voor in m'n uggs[heb ze nu al 3 jaar en de binnenzool is op]
Grijze nagellak voor 45 cent :D
Mascara voor 1 euro.
Een bus pringles 1 euro.

De sokken zijn helaas op! Had nog wel meer paar ervan willen hebben. Vind ze fijner dan stapphorse enz.

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 19:01

Wauw, gave OP Zidore! Daar heeft heel veel werk ingezeten, of ziet? Ik lees ook weer mee, voor allerlei handige spulletjes e.d. :D

Ik ben vanmiddag ook weer eventjes in de Action geweest, en dit keer bij m'n ouders. Was wel grappig, de Action bij m'n ouders is precies andersom dan 'mijn' Action. :') Bij 'mijn' Action kom je binnen bij het snoep, en bij de kantoor/schoolspullen is de kassa, en in de Action waar ik vandaag was, begin je bij de kantoor-/schoolspullen, en je eindigt bij het snoep.

Totale 'schade' was 4,27 (jaja, echt waar). :+
- 23-rings Multomap
- vierkant peper en zout-stelletje
- een set wegwerpscheermesjes

Helaas hadden ze bij deze Action ook geen flex-tubs, het rubberen borsteltje kon ik ook niet vinden en het sokkenschap was zo'n chaos dat ik mij daar niet eens aan gewaagd heb. Maar goed, een goede reden om volgende week wéér een andere Action te bezoeken. :D

Weet iemand trouwens waar de grootste Action van NL zit? O:)

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 19:04

Ik ga juist liever naar de wat kleinere action hier verderop, zit hier ook een grote en daar is altijd alles een enorm zootje en de aanbieding ook heel snel op, lijkt wel of er een bom ontploft is daar, bij die wat kleinere is alles netjes en omdat de winkel niet enorm is vullen ze geregeld bij waardoor ik daar wel altijd de aanbieding kan krijgen.

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-11 19:11

Donkerblauw schreef:
Wauw, gave OP Zidore! Daar heeft heel veel werk ingezeten, of ziet?

Het was idd eigenlijk echt een mega-klus
Ik dacht midden in de nacht, dat doe ik ff
Maar dat viel dus tegen >;)
Denk dat ik rond een uur of 2 het topic geopend heb (zag opeens dat deel 4 op 99 pagina's zat => paniek! :wow: )
En ik had al wel een deel klaar, maar denk dat ik om half 4 de laatste wijziging wilde doen, en toen stond er 'kan niet meer gewijzigd worden' en dat was m'n redding denk ik :D
Ik werd helemaal gek van al die foto's die versprongen steeds waardoor de pagina zo breed werd _-:(
De prijzen van de producten die ik niet had heb ik eerst nog zitten zoeken, maar toen ik die niet kon vinden uiteindelijk maar gegokt, toen was ik echt moe denk ik want ik heb het veeeeeeeel te hoog ingezet :') Stom :o? het is wél de Action natuurlijk ;)
Daarna ben ik als een blok in slaap gevallen, kon niet meer! :O :Z :z :z
Denk wel als er nog een topic 6 t/m ... komt dat ik deze openingspost houd, vind deze (na 4 topics) wel het meest helder, jullie?

Leuk is dat trouwens hé om verschillende Actions te bezoeken, ik ontdek daardoor elke keer weer nieuwe producten en kom met wat anders de deur uit.

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 19:56

Zidore schreef:
Denk wel als er nog een topic 6 t/m ... komt dat ik deze openingspost houd, vind deze (na 4 topics) wel het meest helder, jullie?

Deze openingspost is super duidelijk. Alles wat je wil weten staat er in, dus wat mij betreft kunnen we deze zeker houden. Alleen als er natuurlijk nieuwe 'moét ik hebben'-spullen ontdekt worden, die moeten er dan natuurlijk ook bijkomen in de nieuwe OP. :D

Zidore schreef:
Leuk is dat trouwens hé om verschillende Actions te bezoeken, ik ontdek daardoor elke keer weer nieuwe producten en kom met wat anders de deur uit.

Ik heb pas 2 verschillende Actions van binnen gezien, maar ik vind het nu al geweldig! :)) Lekker uitgebreid snuffelen naar spulletjes die je 'eigen' Action niet heeft. En ja, voor die prijzen die ze daar hebben kun je nog eens het een en ander uitproberen. :D

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 20:24

het is echt een super goede OP!!

MickeyenVici

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 20:26

Ik heb net het haarserum weer gehaald! :D

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 20:34

ik heb nog 4 flesjes staan XD... moet alleen nog wel weer lederdoekjes halen

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 20:35

Zidore: Ik wil mij best aanbieden om een OP te maken, waarin de plaatjes/producten dan opgeslagen worden, aangezien er nu vaak opeens foto's weg zijn... :)

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 20:42

__Nicky schreef:
Dinniej schreef:

Haha dat doe ik met al m'n maillots :P Ik haat die voeten. Gewoon met een nagelschaartje de naad op je tenen losknippen :)

Kijken of ik ook zoiets met de thermopanty's kan fixen. :=

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 20:48

Ik ben vandaag ook geweest, buit:

-lederdoekjes
-zwarte schoenpoets
-printerpapier
-notitieboekje
-douchemandje
-limonadesiroop
-marsepein 2x
-fietslampjes 2x
-douchegel
-schoonmaakdoekjes 2 soorten
-gootsteenontstopper

Voor ongeveer 16,50.

Vriendinnetje van mij wees me op de knor (? Of was het nou een andere) pakjes eten en dat het wasmiddel erg goed was, maar dit had ik beide even niet nodig.

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-11 21:08

Thnx, ik blijf hem wel maken hoor (heb nu na 5 topics het wel onder de knie!) had later nog een plaatje gemaakt waar alle foto's in staan, dan hebben we alles in 1 afbeelding

deze: http://www.uploadplaatjes.nl/plaatjes/7/246524.png

(dat was ook 'weinig' werk NOT :D )

hafjelinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 11:43

Jeej nieuw topic :D

Ik heb van de week oortjes gehaald voor 1,65, voor school. Wij moeten met CKV voortaan orrtjes meenemen en ik wil mijn Philips-oortjes niet meenemen omdat ik bang ben dat ik ze kwijtraak. Maar dit is een mooie oplossing :)

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 12:25

Ik heb van die in-ear dingen gekocht bij de Action, maar die zijn echt prut van kwaliteit. Ruist alleen maar ofzo.. Ben niet zo kritisch daarop, maar dit is echt helemaal niks. Gelukkig kostten ze maar weinig, dat scheelt ;).

Donna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 13:04

Beetje een lastige vraag, maar weet iemand of ze er ook zwart of gekleurd elastiek hebben? Liefst zo'n 3 a 4 mm breed. Aangezien ze er ook vilt hebben...

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 13:47

Mirjamsel schreef:
Dat je bij je rug kan en bij je benen kan zonder te bukken :P Ik heb best vaak last van mijn been/heup en dan is het heerlijk om niet te hoeven bukken, hahaha

En ik denk dat je je paard er ook mooi mee kan inzepen, zonder teveel shampoo te gebruiken :P

Binnenkort ff goedkoop afwasborsteltje en afwasmiddel scoren voor m'n paar daagjes weg in Centerparcs :P Kunnen we daar laten wat over is :)

marianna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 13:50

d0nnaa_dan schreef:
Beetje een lastige vraag, maar weet iemand of ze er ook zwart of gekleurd elastiek hebben? Liefst zo'n 3 a 4 mm breed. Aangezien ze er ook vilt hebben...

Nee dat wordt op dit moment niet verkocht.

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 13:53

Mirjamsel schreef:
Binnenkort ff goedkoop afwasborsteltje en afwasmiddel scoren voor m'n paar daagjes weg in Centerparcs :P Kunnen we daar laten wat over is :)

Bij de meeste parken krijg je dat tegenwoordig wel! Of je moet er 1 hebben met afwasmachine, dan is het wel handig om mee te hebben idd ;).

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 14:28

O mijn god, ik zoeken naar het action topic.. Was het vorige topic gesloten! :+
Denk; mijn toetsweek is voorbij, ik wil naar de action! :')
Kon ik jullie niet meer vinden, maar heb jullie al gevonden! :=

Weten jullie of ze een ministofzuiger of een kruimelzuiger bij de action verkopen?
Heb wel zo'n tafelstofzuigertje (een hele kleine zo groot als een computermuis en dan een lieveheerstbeestje) maar zoek eigenlijk iets groters nog voor meer stof en alles. :=