Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dinniej schreef:Ik had laatst een maillot gekocht, maar heb hem te laat gepast. Ik dacht dat je binnen 14 dagen moest ruilen, maar dat was 8 dagen. Nu gaat mijn mama een legging van die maillot maken zodat ik hem toch pas.
Donkerblauw schreef:Wauw, gave OP Zidore! Daar heeft heel veel werk ingezeten, of ziet?
Zidore schreef:Denk wel als er nog een topic 6 t/m ... komt dat ik deze openingspost houd, vind deze (na 4 topics) wel het meest helder, jullie?
Zidore schreef:Leuk is dat trouwens hé om verschillende Actions te bezoeken, ik ontdek daardoor elke keer weer nieuwe producten en kom met wat anders de deur uit.
__Nicky schreef:Dinniej schreef:Ik had laatst een maillot gekocht, maar heb hem te laat gepast. Ik dacht dat je binnen 14 dagen moest ruilen, maar dat was 8 dagen. Nu gaat mijn mama een legging van die maillot maken zodat ik hem toch pas.
Haha dat doe ik met al m'n maillotsIk haat die voeten. Gewoon met een nagelschaartje de naad op je tenen losknippen
Mirjamsel schreef:Dat je bij je rug kan en bij je benen kan zonder te bukkenIk heb best vaak last van mijn been/heup en dan is het heerlijk om niet te hoeven bukken, hahaha