HTC Telefoons - deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Keet

Re: HTC Telefoons - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 18:09

Kan je toch gewoon even googlen :) is een hele website over :+
Daarnaast staat het ook in de handleiding :)

Mijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 21:50

Die is me dan even ontschoten, maar nu wel gevonden inderdaad :+
Alleeen nu wou ik een andere skin downloaden en nu download die hem wel, maar krijg hem niet in mijn mapje om te kiezen? :? En blijft bij staan downloaden annuleren, iemand hier ervaring mee?

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 18:00

Damn, ben echt in staat mn Desire uit t raam te donderen zeg -:(- Eerst pakte hij steeds verkeerde account en kon ik niets doen op Market, heb ik dat ein-de-lijk gefikst (hoop ik dan), zegt ie dat er te weinig ruimte op de tellie is. Na lang zoeken bleek dus dat al mn apps op de telefoon staan, en dus aantal naar mn SD overgezet. (die is trouwens ook best klein, maar 484mb. Wat hebben jullie? Vriendje heeft zelfde tellie en 4gb!)
Dus er moet nu genoeg ruimte zijn voor updates, maar hij pakt nu de nieuwe versie van WhatsApp niet! :( Moet m downloaden, maar als ik op 'Bijwerken' klik, blijf ik maar een wit schermpje met een ladend cirkeltje zien....DRAMA! Iemand tips en/of ideeën? Dank alvast!

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 20:44

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 12:45

nova_zodiax

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 09:18

Hallo mede bokker!
Ik heb een vraag, ik heb een HTC desirs S en als ik hem van toetsblok wou halen, of wou opnemen als ik gebeld werd moest ik hem naar beneden slepen. Nu heb ik een systeem update gedaan en is dit ineens veranderd, kan ik dit ergens in stellen ? ik kan het nergens vinden.
En hoe zet ik mijn telefoon op anoniem ?

VD_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 09:27

Zonnetje81 schreef:
Wie heeft een HTC chacha???

Zonnetje81 @ [HTT] HTC Chacha

Ikikikik :):)

Heb zelf ook een probleempje, ik heb maar heel weinig ruimte voor apps. En er konden maar 4(?) Apps op me SD-kaart omdat de rest een update(?) Is help wat moet ik doen. Tel word dan zoo sloom

Mistic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 09:40

Hier een probleempje met de Desire HD.

Tijdens het bellen raak ik met mijn oor nog wel eens het muteknopje aan. Erg irritant omdat mensen me dan ineens niet meer horen. Is er een manier om het muteknopje (evenals de luidsprekerknop) uit mijn beeld te halen zodat dit niet meer kan gebeuren?

Helaas zegt de handleiding hier niets over.

VD_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 18:08

Mistic schreef:
Hier een probleempje met de Desire HD.

Tijdens het bellen raak ik met mijn oor nog wel eens het muteknopje aan. Erg irritant omdat mensen me dan ineens niet meer horen. Is er een manier om het muteknopje (evenals de luidsprekerknop) uit mijn beeld te halen zodat dit niet meer kan gebeuren?

Helaas zegt de handleiding hier niets over.

Vergrendellen tijdens het bellen?

_Judith

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 18:10

Even een hele stomme vraag; hoe kun je muziek op een HTC Wildfire S zetten? :o Ik kom er maar niet uit..

VD_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 18:15

Via the app store?

_Judith

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 18:16

App store? Of is dat de 'Market'? Maar via je eigen computer muziek erop zetten kan niet?

VD_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 18:18

The market ja.
Anders weet ik het niet

_Judith

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 18:20

Ah oké. Dan ga ik straks even kijken.

Cindyrella

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 01:57

Bij mijn HTC Desire HD kan ik via HTCsync muziek, documenten, foto's e.d opzetten.

Of via appje WiFi File Transfer, dan kun je je phone met elke pc connecten! Super handy!

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 07:26

Bij de HTC wildfire S zat een usb kabel (diegene waar je ook je telefoon mee oplaadt), die steek je in je telefoon en in de computer. Dan komt er op je telefoon een schermpje, waarmee je aan moet geven wat voor soort verbinding je wilt hebben. Dan moet je iets van 'data' aanklikken. Dan kun je op de computer bij je SD-kaart die in je telefoon zit en daar kun je gewoon een mapje "muziek" maken en daar al je muziek in zetten.

Ik heb voor op mijn telefoon ook nog de app "ES Explorer" waarmee ik mijn sd-kaart in kan vanaf mijn telefoon.

newt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 08:05

Ik heb een HTC Desire HD, erg fijn toestel robuust en veel te groot in het begin, maar dat went.
Ik heb problemen gehad met dat de Bluetooth he tniet meer deed, maar na een update wel weer, beetje vaag helaas.

Daarnaast word ik gek van de agenda functie, was met deze functie zo blij op mijn nokia,
Hij liet mijn agenda per dag zien, ook al gaf ik aan dat ik op de dagen van 24 tm 30 avond had liet hij netjes iedere dag zien dat ik avond had.
Nu laat hij de eerst volgende afspraak zien..
Dus is het vandaag 24, en ik heb een afspraak op de 31 voor bv de sportschool dan staat er niet van de 24e tot 30e dat ik avond heb, maar staat er gewoon eerst volgende afspraak sportschool 11u...
Word daar zo schijtziek van, ook al andere agenda widgets en apps gedownload, maar geen werkt het fijnst als die van de nokia..

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 11:26

Hoi, ik zit misschien te denken om een htc mobiel aan te schaffen. Ik zou graag de Desire S willen. Nu word dit mijn eerste abbonoment en heb er weinig verstand van.
Ik twijfel tussen vodafone en hi
http://www.vodafone.nl/shop/telefoon/te ... 0027/#tab3
http://shop.www.hi.nl/hi/RAPRD/HTC-Desi ... _THTDSISgy

Welke abbonoment is te doen en heb ik genoeg internet? Voor bokken, twitter, facebook en af en toe wat opzoeken. Ik wil niet heel duur uitkomen.
Ik heb nu een prepaid blackberry met 200 mb internet per maand. Heb er altijd genoeg aan gehad

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 13:36

Ik ben nogsteeds wel blij met mijn Desire S, afgezien dat ie af en toe spontaan uitvalt, of 'vast'loopt dat de touch ineens niet meer werkt oid..

hebben jullie je telefoon ook verzekerd? en zo ja, welke is aan te raden?
Ik wou de mijne sowieso verzekeren, maar is er eigenlijk steeds een beetje bij in geschoten, maar 't lijkt me alsnog wel verstandig (als dat nog kan tenminste).

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 14:04

Jaan81 schreef:
Damn, ben echt in staat mn Desire uit t raam te donderen zeg -:(- Eerst pakte hij steeds verkeerde account en kon ik niets doen op Market, heb ik dat ein-de-lijk gefikst (hoop ik dan), zegt ie dat er te weinig ruimte op de tellie is. Na lang zoeken bleek dus dat al mn apps op de telefoon staan, en dus aantal naar mn SD overgezet. (die is trouwens ook best klein, maar 484mb. Wat hebben jullie? Vriendje heeft zelfde tellie en 4gb!)
Dus er moet nu genoeg ruimte zijn voor updates, maar hij pakt nu de nieuwe versie van WhatsApp niet! :( Moet m downloaden, maar als ik op 'Bijwerken' klik, blijf ik maar een wit schermpje met een ladend cirkeltje zien....DRAMA! Iemand tips en/of ideeën? Dank alvast!

Helaas, bij mij dezelfde frustratie bij dezelfde telefoon :o.
Ik heb er een geheugen kaartje inzitten van 4 gb,
Maar altijd heb ik het icoontje van 'geheugen is vol' boven in staan.
Ik kan bijna geen apps verplaatsen naar SD en de meesten moeten dus op telefoon geheugen staan.
Kan nu niet eens mijn gallery meer openen, omdat mijn geheugen vol zit

Livito

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 16:33

bij mij zegt hij al vanaf 8 dec dat ie update's aan het downloaden is (2/2) iemand enig idee hoe ik dat uit zet ? kan erop klikken , alles uitzetten telefoon opnieuw aan/uit maar het blijft -O- heb de wildfire S en ja ruimte heb ik opeens ook niet meer -:(- stomme telefoon hihi

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 14:35

Haalo, ik heb de htc chacha. Om de haverklap zit mijn intern geheugem (150 MB) vol. Iemand die weet wat ik daar aan kan doen?

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 15:10

Vandaag expres nieuw SDkaartje gekocht met 4GB, dus moet voldoende zijn, maar nu kan ik dus 0 Apps hierop over zetten! Weet iemand hoe dit kan en wat ik er aan kan doen?

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 16:56

Livito schreef:
bij mij zegt hij al vanaf 8 dec dat ie update's aan het downloaden is (2/2) iemand enig idee hoe ik dat uit zet ? kan erop klikken , alles uitzetten telefoon opnieuw aan/uit maar het blijft -O- heb de wildfire S en ja ruimte heb ik opeens ook niet meer -:(- stomme telefoon hihi

Bij meldingen staat als het goed is een knopje van wissen? Dan wis je alle meldingen :)

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 18:25

Jaan81 schreef:
Vandaag expres nieuw SDkaartje gekocht met 4GB, dus moet voldoende zijn, maar nu kan ik dus 0 Apps hierop over zetten! Weet iemand hoe dit kan en wat ik er aan kan doen?

Niets.
Ik heb een app daarvoor (app2SD) die apps op het SD-kaartje kan zetten. Maar heel veel apps kunnen alleen maar op het telefoongeheugen draaien. Ik heb ook maar 150mb geheugen (terwijl overal staat dat je met een wildfire S 400mb geheugen krijgt... NOT! je krijgt maar 150mb geheugen om met apps te vullen) en die is bijna vol. Dat betekent dus constant apps wissen om weer nieuwe kwijt te kunnen.

Helemaal erg is die nieuwe update van Android, die heeft nu ineens megaveel ruimte nodig van die 150mb :(