Daarnaast staat het ook in de handleiding

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mistic schreef:Hier een probleempje met de Desire HD.
Tijdens het bellen raak ik met mijn oor nog wel eens het muteknopje aan. Erg irritant omdat mensen me dan ineens niet meer horen. Is er een manier om het muteknopje (evenals de luidsprekerknop) uit mijn beeld te halen zodat dit niet meer kan gebeuren?
Helaas zegt de handleiding hier niets over.
Jaan81 schreef:Damn, ben echt in staat mn Desire uit t raam te donderen zegEerst pakte hij steeds verkeerde account en kon ik niets doen op Market, heb ik dat ein-de-lijk gefikst (hoop ik dan), zegt ie dat er te weinig ruimte op de tellie is. Na lang zoeken bleek dus dat al mn apps op de telefoon staan, en dus aantal naar mn SD overgezet. (die is trouwens ook best klein, maar 484mb. Wat hebben jullie? Vriendje heeft zelfde tellie en 4gb!)
Dus er moet nu genoeg ruimte zijn voor updates, maar hij pakt nu de nieuwe versie van WhatsApp niet!Moet m downloaden, maar als ik op 'Bijwerken' klik, blijf ik maar een wit schermpje met een ladend cirkeltje zien....DRAMA! Iemand tips en/of ideeën? Dank alvast!
Livito schreef:bij mij zegt hij al vanaf 8 dec dat ie update's aan het downloaden is (2/2) iemand enig idee hoe ik dat uit zet ? kan erop klikken , alles uitzetten telefoon opnieuw aan/uit maar het blijftheb de wildfire S en ja ruimte heb ik opeens ook niet meer
stomme telefoon hihi
Jaan81 schreef:Vandaag expres nieuw SDkaartje gekocht met 4GB, dus moet voldoende zijn, maar nu kan ik dus 0 Apps hierop over zetten! Weet iemand hoe dit kan en wat ik er aan kan doen?