rowo schreef:Wow Marjolein, dat is een prachtige vloer. Heerlijk sfeertje heb jij ook in huis als ik de foto zo zie. Heb je meer foto's?
Niet heel veel. Moet er eens de tijd voor nemen om alles wat op de mobieltjes staat te verzamelen
Het is ook nog niet af en de laatste loodjes zijn best pittig.

Dit is onze bank, op de muur zit Lei (uit het histor rijtje van Forel alleen dan een tint donkerder), op de muur naast de haard die aan 2 kanten zichtbaar is komt de tv te hangen en het tvmeubel is zelfgemaakt en nog steeds half af
Er komen lades onder en een bergplek voor een klein beetje openhaardhout. Het karton lag er om de maat van de salontafel te bepalen 
Dit is onze keuken toen die net geplaatst was (inclusief mn nichtje)

Blad is van graniet en 6cm dik, deurtjes zijn magnolia van kleur en de kastenwand aan de rechterkant is grafiet kleurig. We hebben nu een spatrand langs het lange gedeelte van hetzelfde materiaal als het blad. Links waar de foto ophoudt zit nog een erker, hier komt de zelfgemaakte eettafel voor te staan zodat je ook vanaf de eettafel kan genieten van de haard.
Het enige nadeel wat ik kan bedenken aan de vloer is dat er maar een x aantal plankendesigns zijn gemaakt, hierdoor herken ik door de ruimte heen soms planken met een aparte nerf... Maar ik heb er dan ook wel met mn neus opgezeten en nu na een half jaar valt het me niet meer op. Verder heb je met fel zonlicht op je vloer een glans die je niet op echt hout zou hebben. Maar ook dat is iets wat me alleen de eerste keer stoorde en nu al niet meer opvalt. Komt waarschijnlijk doordat er nu al veel meer in de kamer staat.