Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LoeOrange schreef:Ik heb een vraagje: hoe bevalt het maandverband bij de action?
ik krijg van mijn vrienden altijd verschillende meningen en ik ben benieuwd wat de bokkers vinden.
Miepie77 schreef:LoeOrange schreef:Ik heb een vraagje: hoe bevalt het maandverband bij de action?
ik krijg van mijn vrienden altijd verschillende meningen en ik ben benieuwd wat de bokkers vinden.
zelfde kwaliteit als maandverband van het eigenmerk bij de supermarkt, kan wel maar zelf heb ik liever always, dat is gewoon zachter en vertrouw ik meer op.
LoeOrange schreef:Ik ga eens maandverband proberen!
Make-up van de action is erg fijn , ik koop altijd mascara daarbij zit dan eyeliner en oogpotlood en dan nog foundation. Vooral de mascara ben ik heel tevreden over je ogen vallen veel meer op, ik vind de mascara van de action veel beter dan mascara van die dure merken!
vonneke schreef:LoeOrange schreef:Ik ga eens maandverband proberen!
Make-up van de action is erg fijn , ik koop altijd mascara daarbij zit dan eyeliner en oogpotlood en dan nog foundation. Vooral de mascara ben ik heel tevreden over je ogen vallen veel meer op, ik vind de mascara van de action veel beter dan mascara van die dure merken!
Hebben ze verschillende 'merken'?