Samsung Galaxy S2, wie nog meer?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Straww_

Re: Samsung Galaxy S2, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-11 12:33

Hmm.. ik wil m zo graag :D
Ga vanmiddag wel even vragen bij de Hi-winkel, had niet t geduld
om te wachten op die ene medewerker die een klant met een
ellenlang verhaal ging helpen.. :')

Straww_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-11 11:16

Hij komt pas binnen 2 weken binnen..
Bummer -O-

Ik ga hem gewoon lekker bestellen :D Ben alleen nog
aan het twijfelen of ik 199 of 104 euro voor het toestel
wil betalen..

Monica

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-11 11:30

Er zijn mensen die hem vandaag al binnen hebben gekregen... Ik wil ook!!!!!!! :P

Ik heb er 33 euro voor betaald. Heb hem bij Vodafone besteld (via GSMwijzer). :) Ze gaan nu mijn nummer omzetten... Hopelijk schieten ze daar een beetje mee op. :D

Het is nu al telefoon van het jaar 2011 geworden :D
En er zijn wereldwijd 3 miljoen pre-orders. Veel! :P

Straww_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-11 12:13

Wow, veeeeel :wow:
Heb nu ook een abbo van vodafone, heb er nu 104 voor betaald.

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-11 13:46

Monica

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-11 18:43

Straww_ schreef:
Heb jij ook een nummerbehoud aanvraag gedaan, of niet?
Ben echt benieuwd hoe snel ze dat fixen... :P Hopelijk snel.

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-11 18:49

je doet er niks verkeerds mee hoor.
en gaat dan niet meer via kies die moet er wel op staan maar kan je zelfde doen als je iets op verwisselbare schijf zet ( onder andere usb stick ) doe je precies zelfde

Straww_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-11 20:47

Monica schreef:
Straww_ schreef:
Heb jij ook een nummerbehoud aanvraag gedaan, of niet?
Ben echt benieuwd hoe snel ze dat fixen... :P Hopelijk snel.

Jup, met nummerbehoud :j
Volgens de mail heb ik m binnen 4 tot 10 werkdagen.. -O-

Maar ze hebben m niet op voorraad ;( Dus pas als ie weer
binnen is, wordt ie verzonden..

Vidalyssa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 16:17

Zo ik heb net mn Galaxy S2 gescoord :D
Zo naar huis en lekker testen!

Iemand interesse in een witte Galaxy S1 van 2 maanden oud?

Vidalyssa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 18:00

Waaaaauw wat een dijk van een telefoon :o
Ik heb de Galaxy S1 nu 2 maanden in mn bezit en dat is echt al een ge-wel-dig ding..
Maar deze Galaxy S2 is écht grandioos, zo snel :D

Dames die hem besteld hebben, hoop dat jullie hem snel binnen krijgen :D!
Ik heb hem hier bij Belcompany gehaald, die hadden er vanmorgen 3 binnen gekregen. 1 showmodel, en ik had de eerste en tijdens dat ik geholpen werd, kwam er al iemand voor de tweede!
Ze gaan giga snel geloof ik :p

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 18:31

En wat koste hij nu zo los?
En wat ga je vragen voor je S1?

Ik zit ook te dubben om te wisselen naar een S2!

Monica

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 18:39

@Vidalyssa: oeh vet zeg! :9 Ik hoop echt dat ik hem snel krijg. :D
Tot nu toe heb ik alleen negatieve verhalen gehoord over de batterij. Uit de tests e.d. bleek dat de S2 de enige smartphone was die minimaal 2 dagen met de batterij zou doen, maar dit blijkt in de praktijk toch veel minder te zijn. Ben benieuwd wat jouw ervaring hier straks mee is :)

Mijn order blijft maar staan op 'contract ontvangen'. Pfffff, schiet eens op O:)

Vidalyssa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 19:00

Kido schreef:
En wat koste hij nu zo los?
En wat ga je vragen voor je S1?

Ik zit ook te dubben om te wisselen naar een S2!

Los was hij bij Belcompany €599.
Voor mijn S1 ga ik minimaal €250 vragen, daar hij op 2 (of 3) maart nieuw uit de winkel kwam en nu nog zo goed als nieuw is :j

Monica schreef:
@Vidalyssa: oeh vet zeg! :9 Ik hoop echt dat ik hem snel krijg. :D
Tot nu toe heb ik alleen negatieve verhalen gehoord over de batterij. Uit de tests e.d. bleek dat de S2 de enige smartphone was die minimaal 2 dagen met de batterij zou doen, maar dit blijkt in de praktijk toch veel minder te zijn. Ben benieuwd wat jouw ervaring hier straks mee is :)

Mijn order blijft maar staan op 'contract ontvangen'. Pfffff, schiet eens op O:)

Met mijn S1 deed ik altijd 1.5 a 2 dagen met de batterij. Internet altijd aan, veel muziek luisteren, wsappen en spelletjes.
Met de S2 zal dit denk ik niet anders zijn, misschien wel wat verbeterd daar de S2 zijn geheugen tijdens het ''werk'' beter verdeeld wordt door de supersnelle processor en de batterij dit beter kan handelen.

Uiteraard moet dit voor mij in de praktijk nog blijken ;)

Ga er nu net zo lang mee spelen tot hij leeg is, dan laad ik hem volop op.. Zodat ik geen luie batterij krijg ( heb ik zelf al hihi :o )
Dames gelijk een tip.. Je nieuwe telefoon eerst ''leeg spelen'' tot ie uitvalt en dan helemaal opladen ( liefst niet gebruiken tijdens laden ) en dit altijd blijven doen.. Nooit ff tussen door je telefoon een beetje volladen, dan wordt je batterij lui!

Afbeelding

Monica

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 19:10

<3

Ja ik laad mijn batterijen (waarvan dan ook :D) altijd op die manier op idd :j Alleen dacht ik juist dat je hem vanuit de fabriek eerst helemaal moest opladen?

Maak maar meer foto's hahaha :D

ielsjj_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 19:21

Na 2 maand alweer een nieuwe mobiel... :7
Ach nouja, als je geld genoeg hebt he :+
Maar ik ben nou toch wel benieuwd hoe hij bevalt, want ik vind het een belachelijke prijs voor een telefoon. En wat kan hij nou zoveel meer?

Vidalyssa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 19:33

Monica schreef:
<3

Ja ik laad mijn batterijen (waarvan dan ook :D) altijd op die manier op idd :j Alleen dacht ik juist dat je hem vanuit de fabriek eerst helemaal moest opladen?

Maak maar meer foto's hahaha :D

Ja zal zo eens een kleine ''fotoshoot'' doen :9

ielsjj_ schreef:
Na 2 maand alweer een nieuwe mobiel... :7
Ach nouja, als je geld genoeg hebt he :+
Maar ik ben nou toch wel benieuwd hoe hij bevalt, want ik vind het een belachelijke prijs voor een telefoon. En wat kan hij nou zoveel meer?

Sterker nog ik heb de afgelopen 5 maanden 4 nieuwe telefoons in mn bezit gehad.
Is geen questie van geld hebben, is een questie van koopjes zoeken op marktplaats etc :j
Deze heb ik overigens gekregen bij een nieuw abonnement, de rest heb ik allemaal weer netjes verkocht en daarvan een nieuwe gekocht.

Wat kan hij meer? Hij is ontiegelijk veel sneller, meer standaard geheugen van zichzelf, een betere en meer megapixel camera mét flits, groter en verbeterd scherm, meer kleuren pixels ( dus scherm nog scherper ) zo kan ik nog wel even door gaan :)

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 20:42

Ik laad mijn mob elke avond op anders zit ik de volgende dag halverwege met de problemen!
Soms is hij ook leeg na 1 dag...

ielsjj_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 20:51

Ik hoop dat je opzich kunt doorgaan, want de mobiels van tegenwoordig beloven veel, maar ik vind ze vaak tegenvallen. Gezien de prijs... vooral omdat er internet op zit, maar als je bijv. een Prepaid kaart heb, krijg je er geen internet bij. Voor 80 a 100 euro heb ik dan geen 5 of 8 megapixel camera, maar verder super ding :)

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 23:01

Ik ga morgen ook de Samsung Galaxy S 2 scoren!! Bij de Belcompany waar ik was hebben ze er maar 3 op voorraad en ik heb er 1 van gereserveerd voor morgen!! :D

Mijn vriend heeft een nieuwe Nokia E7, ook wel gaaf ding! :j

Twijfelde nog wel even tussen de Galaxy S 2 en een HTC... heb nu een jaar de Desire, ook een superfijne telefoon, alleen is helaas mijn beeldscherm onlangs gecrasht... :(

LouiseB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 23:07

Heb hem nu ook in huis en was eerst heel blij, maar voel me nu toch beetje bedrogen......door de Phonehouse :x Ik had ook eerst op internet moeten kijken.....dom van me..... }:0 Ik had een abonnement bij Hi en eigenlijk wilde ik daar wel graag bij blijven, maar dan zou ik iets van 250 euro moeten bij betalen voor het toestel. Dus hij adviseerde me T-mobile, dan hoefde ik 'slechts' 140 euro bij te betalen. Dus dat heb ik gedaan. Nu keek ik ik net op internet bij Hi en daar had ik mijn abbo kunnen verlengen en dan maar 70 euro hoeven bij te betalen -O- Ik snap er niks van, dat hadden ze me dan toch kunnen zeggen? Nu probeerde ik via Hi om nog voor een maand een internetbundel erbij te doen, online, maar dat werkt nu niet, dus wachten tot morgen en ga dan maar eens bellen met Hi...... Maar eerlijk is eerlijk, het is een super mooi toestel, dat dan weer wel :D

Straww_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-11 01:07

Oh wauwwwww <3
Jaloers! Ik kan niet wachten tot ie ein-de-lijk hier binnen is :9

Monica

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 08:46

@ Myfairytail: Gaaf! Alvast veel plezier :D
Je bent er vast wel een tijd mee bezig om met al die functies te spelen haha :D

@ LouiseB: Daar ben je idd mooi klaar mee! :x Ik zoek altijd alles van te voren goed uit op internet om niet in die verkooppraatjes te trappen! Je kunt het zeker niet binnen een x aantal dagen ongedaan laten maken? :(:)
Maaaaar je hebt wel de meeste gave telefoon van het moment haha! :D

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 10:48

LouiseB schreef:
Heb hem nu ook in huis en was eerst heel blij, maar voel me nu toch beetje bedrogen......door de Phonehouse :x Ik had ook eerst op internet moeten kijken.....dom van me..... }:0 Ik had een abonnement bij Hi en eigenlijk wilde ik daar wel graag bij blijven, maar dan zou ik iets van 250 euro moeten bij betalen voor het toestel. Dus hij adviseerde me T-mobile, dan hoefde ik 'slechts' 140 euro bij te betalen. Dus dat heb ik gedaan. Nu keek ik ik net op internet bij Hi en daar had ik mijn abbo kunnen verlengen en dan maar 70 euro hoeven bij te betalen -O- Ik snap er niks van, dat hadden ze me dan toch kunnen zeggen? Nu probeerde ik via Hi om nog voor een maand een internetbundel erbij te doen, online, maar dat werkt nu niet, dus wachten tot morgen en ga dan maar eens bellen met Hi...... Maar eerlijk is eerlijk, het is een super mooi toestel, dat dan weer wel :D

Je bent niet bedrogen...
I net winkel en de echte winkel hebben beide andere aanbiedingen!
Waarschijnlijk als je naar een Hi winkel was gegaan hadden ze dat aanbod ook kunnen doen!

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 11:02

LouiseB schreef:

Heb je een abb voor 1 of voor 2 jr?
Hoop dat je het alsnog kunt regelen met Hi!

LouiseB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 11:54

Bedankt voor de reacties. Heb gezien dat ik het ongedaan kan maken binnen 7 werkdagen. Kom net terug van de Phonehouse en ze hebben me daar goed geholpen. Exact uitgelegd hoe het zat en ben nu gerustgesteld. De aanbiedingen via internet en in een winkel zijn idd anders. Maar omdat Hi meer beperkingen heeft qua internet, je het restant van de bundel niet kan meenemen naar de volgende maand etc. Heb ik nu het gevoel dat ik wel de juiste keuze heb gemaakt :j Inmiddels telefoon in gebruik genomen en hij is echt heel erg gaaf :D Aangezien dit voor mij de 1e smartphone is, ben ik nog wel even bezig met hoe alles werkt enzo. Dus nu ben ik toch weer heel blij :D