Ga vanmiddag wel even vragen bij de Hi-winkel, had niet t geduld
om te wachten op die ene medewerker die een klant met een
ellenlang verhaal ging helpen..
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ben alleen nog
Ze gaan nu mijn nummer omzetten... Hopelijk schieten ze daar een beetje mee op.

Monica schreef:Straww_ schreef:Heb jij ook een nummerbehoud aanvraag gedaan, of niet?Wow, veeeeel
Heb nu ook een abbo van vodafone, heb er nu 104 voor betaald.
Ben echt benieuwd hoe snel ze dat fixen...Hopelijk snel.

Dus pas als ie weer

!
Ik hoop echt dat ik hem snel krijg.

Kido schreef:En wat koste hij nu zo los?
En wat ga je vragen voor je S1?
Ik zit ook te dubben om te wisselen naar een S2!
Monica schreef:@Vidalyssa: oeh vet zeg!Ik hoop echt dat ik hem snel krijg.
![]()
Tot nu toe heb ik alleen negatieve verhalen gehoord over de batterij. Uit de tests e.d. bleek dat de S2 de enige smartphone was die minimaal 2 dagen met de batterij zou doen, maar dit blijkt in de praktijk toch veel minder te zijn. Ben benieuwd wat jouw ervaring hier straks mee is
Mijn order blijft maar staan op 'contract ontvangen'. Pfffff, schiet eens op

)
Monica schreef:
Ja ik laad mijn batterijen (waarvan dan ook) altijd op die manier op idd
Alleen dacht ik juist dat je hem vanuit de fabriek eerst helemaal moest opladen?
Maak maar meer foto's hahaha
ielsjj_ schreef:Na 2 maand alweer een nieuwe mobiel...
Ach nouja, als je geld genoeg hebt he![]()
Maar ik ben nou toch wel benieuwd hoe hij bevalt, want ik vind het een belachelijke prijs voor een telefoon. En wat kan hij nou zoveel meer?

Ik had ook eerst op internet moeten kijken.....dom van me.....
Ik had een abonnement bij Hi en eigenlijk wilde ik daar wel graag bij blijven, maar dan zou ik iets van 250 euro moeten bij betalen voor het toestel. Dus hij adviseerde me T-mobile, dan hoefde ik 'slechts' 140 euro bij te betalen. Dus dat heb ik gedaan. Nu keek ik ik net op internet bij Hi en daar had ik mijn abbo kunnen verlengen en dan maar 70 euro hoeven bij te betalen
Ik snap er niks van, dat hadden ze me dan toch kunnen zeggen? Nu probeerde ik via Hi om nog voor een maand een internetbundel erbij te doen, online, maar dat werkt nu niet, dus wachten tot morgen en ga dan maar eens bellen met Hi...... Maar eerlijk is eerlijk, het is een super mooi toestel, dat dan weer wel

Ik zoek altijd alles van te voren goed uit op internet om niet in die verkooppraatjes te trappen! Je kunt het zeker niet binnen een x aantal dagen ongedaan laten maken? 

LouiseB schreef:Heb hem nu ook in huis en was eerst heel blij, maar voel me nu toch beetje bedrogen......door de PhonehouseIk had ook eerst op internet moeten kijken.....dom van me.....
Ik had een abonnement bij Hi en eigenlijk wilde ik daar wel graag bij blijven, maar dan zou ik iets van 250 euro moeten bij betalen voor het toestel. Dus hij adviseerde me T-mobile, dan hoefde ik 'slechts' 140 euro bij te betalen. Dus dat heb ik gedaan. Nu keek ik ik net op internet bij Hi en daar had ik mijn abbo kunnen verlengen en dan maar 70 euro hoeven bij te betalen
Ik snap er niks van, dat hadden ze me dan toch kunnen zeggen? Nu probeerde ik via Hi om nog voor een maand een internetbundel erbij te doen, online, maar dat werkt nu niet, dus wachten tot morgen en ga dan maar eens bellen met Hi...... Maar eerlijk is eerlijk, het is een super mooi toestel, dat dan weer wel
LouiseB schreef:Heb hem nu ook in huis en was eerst heel blij, maar voel me nu toch beetje bedrogen......door de PhonehouseIk had ook eerst op internet moeten kijken.....dom van me.....
Inmiddels telefoon in gebruik genomen en hij is echt heel erg gaaf
Aangezien dit voor mij de 1e smartphone is, ben ik nog wel even bezig met hoe alles werkt enzo. Dus nu ben ik toch weer heel blij