ik haar vrucht vlees.. die dingen voelen aan als in stukjes gehakte geweekte gummy beren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alou schreef:het vlesje is gewoon groen. ik vind het net te drinken
ik haar vrucht vlees.. die dingen voelen aan als in stukjes gehakte geweekte gummy beren
Zinia schreef:[***] schreef:het vlesje is gewoon groen. ik vind het net te drinken
Ah baaaaaaah!
Ik had een keer een oosters potje van de Xenos meegenomen, een soort aloevera of kokos drankje met grote blokjes er in, die bijna doorzichtig waren. En die blokjes moest je dan eten. Nou en ik vind niet gauw iets vies maar dit sloeg alles!! De structuur ook van die meuk, half hard, half zacht.
Maar vruchtvlees is toch iets anders dan stukjes 'gel' er in?
Alou schreef:dat is presies het zelfde spul
Zinia schreef:[***] schreef:dat is presies het zelfde spul
Kan me niet voorstellen dat het verkocht werd. Maar dat drankje van de Action is groen? Dit van Xenos dat ik had was heel plakkerig en grote witte blokjes. Bij dat potje wist ik eerst niet of ik het op moest eten of moest drinken.
Zal er maandag bij de Action eens naar kijken... (inmiddels ben ik op goede ideeën gebracht om spullen te kopen)
Zinia schreef:Alou schreef:79 cent voor een rexona deo die normaal 2,29 kost!Belachelijk
Ik heb ook een vlexibele emmer. super handig voor het voer. een harde borstel om de waterbakken uit te schrobben. Leder onderhoud doekjes voor mn laarzen. en Dettol doekjes. handig als een paard een wondje heb, en je het moet behandelen. kun je eerst je handen wassen en dan nog even met een dettol doekje er overkan er in iedergeval geen vuil in komen van je handen
Gelukkig is de Action 1,5 dag dicht... anders zou ik nu direct nog naar de dichtstbijzijnde rijden!
Chiqa schreef:unika schreef:slakkenslijm heb ik ook. Is voor puisten en acne!
Helpt ook tegen plekjes ed, puisten heb ik niet meerhet is een lekkere frisse creme geeft het gevoel of je een plens water in je gezicht heb gegooid dus je bent meteen wakker. Helpt ook goed tegen rimpels is mij verteld.
Idd leuk topic leuk om ideeen op te doen.
lovebelly schreef:Ik ben gister nog bij de action geweest!
Schriftje gehaald voor school, omdat ik hem zo leuk en handig vond haha.
En 3 paar oorbellen echt hele leuke. En de prijs? Om je kapot te lachen!
80 cent
Ga voor volgend jaar winter denk ik ook maar sokken, termobroek en van die lampjes
Kopen voor op je cap.
Geweldig die prijzen.
Stond samen met een vriendin dus daarzo.
Ik zei over dat schriftje: ik wil weten hoe duur het is en wel nu.
Zegt die vriendin: uhh je bedoelt hoe goedkoop
DinkieToy schreef:Hmm, en na hoe lang zagen jullie goed resultaat?
Ik heb het spul een paar weken geleden ook eens gekocht en gebruik het sinds een paar dagen ook elke dag..
Maar heb het idee dat mijn plekken juist erger worden
Niet echt de perfecte periode om het te proberen, met het maandelijkse feestje)
lovebelly schreef:Ik ben er echt zuur van dat ik die caplampjes ben vergeten.
goldflower schreef:Ik kan eigenlijk beter gaan bedenken wat ik er nog niet heb gekocht![]()