Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marquez1 schreef:ja die bank is inderdaad erg roodeven een andere vraag. Ik zie dat de straat bij jullie ook dicht langs de woning loopt. Wat doe jij tegen inkijk? Of vindt je het niet erg als mensen naar binnen kunnen kijken?
Ir111 schreef:marquez1 schreef:ja die bank is inderdaad erg roodeven een andere vraag. Ik zie dat de straat bij jullie ook dicht langs de woning loopt. Wat doe jij tegen inkijk? Of vindt je het niet erg als mensen naar binnen kunnen kijken?
Ik heb een knalrode bank en plakplastic!![]()
Ik woon dus ook direct aan de staat. Mensen kijken recht mijn woonkamer in. Daar had ik eerst schijt aan maar na een vervelend akkefietje heb ik toch maar wat anti inkijk spul gekocht.
Wat je naast de genoemde ideeen kunt doen is platen van mat plexiglas ophangen (aan doorzichtig draad). Dat zie je hier in de buurt veel en dat ziet er sjieker uit dan plakplastic. Wat ik hier ook wel zie is een groot glas in lood paneel dat in de vensterbank staat. Dat lijkt me eerlijk gezegd nog donker en rommelig.
edit: ik hou van rood, rode bank, rood rolgordijn (naast roze rolgordijn) en jawel, die rode auto die buiten staat is ook van mij!
http://i863.photobucket.com/albums/ab19 ... 1294569232
parouscha schreef:Ik zit te wachten op een monteur voor de cv, die doet het sinds gisteravond ineens niet meer!
Stoppen vliegen eruit als de stekker van de cv erin gaat. Brrr man wat is het dan koud zonder zo'n kachel!
Ir111 schreef:Dankje. En ja, ik heb 2 een roze en een rood rolgordijn.De grote is rood, de kleur van mijn bank en de kleine is hard roze. Was een experimentje, de rolgordijnen samen waren nog geen 80 euro bij leen bakker, ik dacht doe es gek. En dat is wel goed uitgepakt eigenlijk.
edit: met kerst kreeg ik een prachtig (vind ik) kussen van Imbarro. Fluweel bedrukt zoals de afbeelding hieronder alleen dan met een zachtroze achtergrond, voor op de rode bank. Moet je ook van houden maar ik ben er verliefd op. Achterkant is bruin en past mooi bij de plaid die ik heb. Mijn kussen is vierkant trouwens.
http://www.touchofboho.nl/images/produc ... sepink.jpg
denz schreef:Hey dat hadden wij ook toen we hier net kwamen wonen, een of ander motortje was kapot, zou toen zo'n 200 euro gaan kosten, toen hebben we toch maar een nieuwe laten plaatsendeze was namelijk al van 1983.
parouscha schreef:Ik zit te wachten op een monteur voor de cv, die doet het sinds gisteravond ineens niet meer!
Stoppen vliegen eruit als de stekker van de cv erin gaat. Brrr man wat is het dan koud zonder zo'n kachel!