Interieur tips: hoe ziet jouw leefruimte er uit? deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Piej

Re: Interieur tips: hoe ziet jouw woonkamer er uit? deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 11:34

Wij zijn nu ook aan t rondkijken voor een keuken. Zijn er globaal over uit wat we willen maar nog niet waar we m halen. En nu klik ik op jouw link Renske en zie dat dat overeenkomt met wat wij in gedachte hebben. Grappig...

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 11:37

Oh ja Rinske dat is erg mooi! Moet wel goed in de stijl van je huis passen :j

Laurabram

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 11:51

Phylos schreef:
Laurabram: super mooi! Echt mijn stijl en ook de stijl waarin we nu wonen. Jullie hebben trouwens volgensmij precies dezelfde keuken als wij! (wel andere opstelling natuurlijk)

Thanx. Op de foto zie je niet de hele keuken, hij staat in U-vorm, aan de andere kant gaat hij nog verder en daar staat ook m'n losse fornuis. Ik heb ook zo'n spoelbak met zwart en witte tegeltjes <3 .

Die badkamer is ook mooi.
Maar die van ons laat ik nog maar lekker voor wat hij is, alles doet het gelukkig nog. En na maanden verbouwen beneden en nu de zolder opknappen heb ik het voorlopig wel gezien met verbouwen :D .

Siest, kastje is leuk zo :j . Dat randje onderin het deurtje vind ik mooi.

Wij hebben de salontafel en eetkamertafel ook zelf geverfd. Was eerst helemaal grenen, nu het onderstel wit geverfd en het blad opnieuw in de beits en blanke lak. Heb je opeens heel andere meubels, zo leuk om te doen.

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 11:57

Siets, je kastje is leuk geworden :) !

*Sizzy, dat appartement ziet er echt geweldig uit :j !
Zo op de foto´s zou je niet vermoeden dat er zoveel aan gebeuren moet := .
De keuken is helemaal mijn smaak, maar ik heb dan ook dezelfde :D (ik heb alleen matglazen raampjes in het kastje :+ ). Is het een Nobillia keuken?

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 11:59

Laurabram schreef:
Phylos schreef:
Laurabram: super mooi! Echt mijn stijl en ook de stijl waarin we nu wonen. Jullie hebben trouwens volgensmij precies dezelfde keuken als wij! (wel andere opstelling natuurlijk)

Thanx. Op de foto zie je niet de hele keuken, hij staat in U-vorm, aan de andere kant gaat hij nog verder en daar staat ook m'n losse fornuis. Ik heb ook zo'n spoelbak met zwart en witte tegeltjes <3 .

Jaaa, een spoelbak met tegeltjes, een echte must-have :+: . Of een belfast sink, maar dan wel een echte, niet die van de Ikea O:) .

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 12:01

Hoe ziet een spoelbak met tegeltjes eruit :? ?

In de keuken die ik nu heb, heb ik onderstaande granieten spoelbak
Afbeelding

Op de boerderij had ik deze:
Afbeelding

Beide in deze kleur:
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Sterre op 27-10-10 12:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Laurabram

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 12:03

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 12:05

Mootje schreef:
Ik heb een bruynzeelkeuken (projectkeukenboer), maar voor mij geen bruynzeel meer :n Kwaliteit is redelijk, montage en service is drama... Ikea vind ik persoonlijk ook niets (maar niet alleen de keukens :o )

Wij hebben ook een Bruynzeel, en we zitten nu na 7 weken nog steeds met een gat in de keuken omdat ze 1 kastje niet konden leveren en daar wachten we nu dus al die tijd al op ;(

We zijn er overigens over uit, we gaan een "barretje" tussen de woonkamer een keuken maken :D Alleen hoe en wat weten we nog niet :P

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 12:19

Sterre schreef:
Siets, je kastje is leuk geworden :) !

*Sizzy, dat appartement ziet er echt geweldig uit :j !
Zo op de foto´s zou je niet vermoeden dat er zoveel aan gebeuren moet := .
De keuken is helemaal mijn smaak, maar ik heb dan ook dezelfde :D (ik heb alleen matglazen raampjes in het kastje :+ ). Is het een Nobillia keuken?

Dat dacht ik in eerste instantie ook, maar die douchecabine die je ziet staat dus gewoon in een 'gewone' extra kamer, laminaatje op de vloer en zo :+ :D
Slaapkamer zit een verzonken bed in met vaste kast en heel ranzig pluche stofje (ken je die film Dumb & Dumber? Dat stofje van die hondenbus is het haha) Iehll kreeg er spontaan jeuk van!

Weet ik niet, ik dacht dat het een IKEA keuken was, hij lijkt nl ook heel erg op die van mij nu en dat is een ikea :)

Oww zo'n spoelbak met tegeltjes is echt heel leuk!

blue_kim

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 12:22

@ Sizzy, dat appartementje ziet er echt leuk uit! Je zou niet zeggen dat er zoveel gedaan moet worden. Maar de prijs valt mij ook alles mee, als ik het met deze regio vergelijk in ieder geval :D

Ik ben nu een beetje aan het rond kijken voor keukens, maar kan het nog niet helemaal vinden....
Weet iemand misschien waar je redelijk betaalbare keukens kan vinden, maar die ook nog wel goede kwaliteit zijn, en waar je ook nog de opstelling beetje zelf kan bepalen... (hij moet bij zoiezo in een L-vorm... en misschien zelfs een U-vorm) en wil eigenlijk geen inbouw apparatuur...
Ikea heeft altijd wel betaalbare keukens, maar vraag me af of de kwaliteit ook wel echt denderend is....

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 12:38

Sizzy schreef:
Slaapkamer zit een verzonken bed in met vaste kast en heel ranzig pluche stofje (ken je die film Dumb & Dumber? Dat stofje van die hondenbus is het haha) Iehll kreeg er spontaan jeuk van!

_O- _O-

Sterre:
Afbeelding

Laurabram

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 12:42

O, er staat zelfs een ouderwets busje Vim bij. Is dat in jouw keuken Rinske?

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 12:42

Nee, was het maar zo :') . Van Google geplukt O:) . Alhoewel er bij mij wel antieke keukenbenodigdheden op mijn aanrecht staan :P .

nikita73

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 13:14

O, die gootsteen hier boven is om je vingers bij af te :9

Ik heb me zojuist verwent met een paar mokken van Pipstudio. Pfff, weer wat armer.
Maar wilde ze graag hebben!
Ik kan niet wachten tot we onze keuken en kamer afhebben!

bosefoso

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 13:26

Pipstudio? Foto's!

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 13:26

pip is leuk he <3
heb ik een dekbedovertrek van <3

ecyoj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 13:40

o die gootsteen is geweldig
doet me denken aan me opa en oma die hadden vroeger zn keuken

pip is heel leuk

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 13:48

blue_kim schreef:
@ Sizzy, dat appartementje ziet er echt leuk uit! Je zou niet zeggen dat er zoveel gedaan moet worden. Maar de prijs valt mij ook alles mee, als ik het met deze regio vergelijk in ieder geval :D

Ik ben nu een beetje aan het rond kijken voor keukens, maar kan het nog niet helemaal vinden....
Weet iemand misschien waar je redelijk betaalbare keukens kan vinden, maar die ook nog wel goede kwaliteit zijn, en waar je ook nog de opstelling beetje zelf kan bepalen... (hij moet bij zoiezo in een L-vorm... en misschien zelfs een U-vorm) en wil eigenlijk geen inbouw apparatuur...
Ikea heeft altijd wel betaalbare keukens, maar vraag me af of de kwaliteit ook wel echt denderend is....

Ikea is zeker wel goed hoor, vooral de apparatuur is gewoon prima. Je kan het ook laten installeren door hun, dan weet je zeker dat het met garantie etc. goed zit..

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 13:57

Ik volg weer even mee!!
Ik heb afgelopen weken amper tijd gehad om iets aan mijn huis te doen, maar heb deze week een dagje vrij gepland om in ieder geval het schuurwerk af te maken...
Dan kan ik eens gaan nadenken over schilderen...

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 14:01

Rinske schreef:
Sterre:Afbeelding

Ohhh... zo zag het er 40 jaar geleden bij mijn oma uit (als ze nog geleef had, was ze nu bijna 130 geweest :+ !). Wel mooi :j !
Doet me denken aan stoofpeertjes en draadjesvlees :9 !

Heeft Ikea geen Whirlpool apparatuur?

Ieuwlll Sizzy, pluche randjes om bedden := ....

Ik heb de PIP-bekers van DE <3 en een dekbedovertrek. Wil zo graag ook het lila dekbedovertrek van PIP hebben :~ !

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 14:04

Ik heb thuis een site waar pip dekbedden etc verkocht worden, niet eens zo heel erg vreselijk duur :+ en vaak acties..
Zal van deweek de link eens plaatsen.

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 14:09

Oh leuk Saffier, hoef ik misschien niet weer van mijn mams een overtek voor m´n verjaardag vragen ;) !

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 14:20

Ik heb begin deze maand voor mijn verjaardag een PIP badjas gekregen.... :D
Ook heb ik een shopper, op een beurs in Frankfurt mee genomen, daar was een stand van PIP :P

ecyoj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 14:22

Saffier schreef:
Ik heb thuis een site waar pip dekbedden etc verkocht worden, niet eens zo heel erg vreselijk duur :+ en vaak acties..
Zal van deweek de link eens plaatsen.

o die wil k ook wel

blue_kim

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 14:23

@sterre, oke, ik heb altijd het idee dat het van die goedkope kwaliteit is.. aangezien dat met veel van die kastjes en tafeltjes enzo ook nog wel eens is. Dat het van dat gelamineerde spul is allemaal... dus een blusje eraf en eigenlijk is het verpest...
(toch koop ik wel veel bij de ikea, juist omdat het zo goedkoop is en je dus vaker varieerd, wat ik met dure meubels niet zou doen :D.)
Maar ik wil dus geen keuken die bij wijze van na een paar jaar af is...