Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Phylos schreef:Laurabram: super mooi! Echt mijn stijl en ook de stijl waarin we nu wonen. Jullie hebben trouwens volgensmij precies dezelfde keuken als wij! (wel andere opstelling natuurlijk)
Laurabram schreef:Phylos schreef:Laurabram: super mooi! Echt mijn stijl en ook de stijl waarin we nu wonen. Jullie hebben trouwens volgensmij precies dezelfde keuken als wij! (wel andere opstelling natuurlijk)
Thanx. Op de foto zie je niet de hele keuken, hij staat in U-vorm, aan de andere kant gaat hij nog verder en daar staat ook m'n losse fornuis. Ik heb ook zo'n spoelbak met zwart en witte tegeltjes.
Sterre schreef:Hoe ziet een spoelbak met tegeltjes eruit?
Mootje schreef:Ik heb een bruynzeelkeuken (projectkeukenboer), maar voor mij geen bruynzeel meerKwaliteit is redelijk, montage en service is drama... Ikea vind ik persoonlijk ook niets (maar niet alleen de keukens
)
Sterre schreef:Siets, je kastje is leuk geworden!
*Sizzy, dat appartement ziet er echt geweldig uit!
Zo op de foto´s zou je niet vermoeden dat er zoveel aan gebeuren moet.
De keuken is helemaal mijn smaak, maar ik heb dan ook dezelfde(ik heb alleen matglazen raampjes in het kastje
). Is het een Nobillia keuken?
blue_kim schreef:@ Sizzy, dat appartementje ziet er echt leuk uit! Je zou niet zeggen dat er zoveel gedaan moet worden. Maar de prijs valt mij ook alles mee, als ik het met deze regio vergelijk in ieder geval
Ik ben nu een beetje aan het rond kijken voor keukens, maar kan het nog niet helemaal vinden....
Weet iemand misschien waar je redelijk betaalbare keukens kan vinden, maar die ook nog wel goede kwaliteit zijn, en waar je ook nog de opstelling beetje zelf kan bepalen... (hij moet bij zoiezo in een L-vorm... en misschien zelfs een U-vorm) en wil eigenlijk geen inbouw apparatuur...
Ikea heeft altijd wel betaalbare keukens, maar vraag me af of de kwaliteit ook wel echt denderend is....
Rinske schreef:Sterre: