Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zonnetje81 schreef:Thanks voor het compliment. Ik hou ook niet van barok of engels. Zoals Dems huisje vind ik heel mooi en apart aangekleed (zou ik niet kunnen). Heel schattig maar ik zou er niet altijd in willen wonen. Doet me denken aan een knus vakantiehuisje.
Marjolein schreef:Zonnetje81 schreef:Thanks voor het compliment. Ik hou ook niet van barok of engels. Zoals Dems huisje vind ik heel mooi en apart aangekleed (zou ik niet kunnen). Heel schattig maar ik zou er niet altijd in willen wonen. Doet me denken aan een knus vakantiehuisje.
Ik vind het een soort poppenhuisje. En dat moet je echt als een compliment opvatten. Erg mooi, maar bij mij zou het binnen no time onder de zwarte vegen zitten...
Je kan ook kiezen voor een kleur tussen grijs en bruin in. Ik zit even op mijn histor stoeltje (komt omdat ik net de folders daarvan binnen heb) Maar de kleur Forel is bijvoorbeeld beige met een vleugje grijs erdoorheen. Als je dan het houtgedeelte witaflakt wordt dat een mooi accent. Met een wandplaat een andere kleur kan je het toch leuk opfleuren.
Over een plaat behangen/verven in een kleur ga ik serieus nadenken. Vind het echt heel mooi! En als dat het niet is verdwijnt hij op de schroothoop.