[Centraal] "iPod, iTunes en Creative Zen" deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 02:16

Polaris schreef:
Jazeker, Ipodje is nog maar maximaal een halfjaar oud, dus wel een beetje jammer als dat het geval is :\
En beetje jammer dat ik al mijn garantiedingetjes in Nederland heb liggen..

Oe das wel vervelend zeg. Misschien kan iemand je (een kopie van) de bon sturen?

Je hebt ook batery packs die je ipod onderweg laden. Maar die zijn meestal bedoeld voor de touch of de iphone.

Laura_

Re: [Centraal] "iPod, iTunes en Creative Zen" deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 18:51

Oke, ik heb een klein dilemma. Ik zit te twijfelen tussen Ipod Touch 8gb 3e generatie of Ipod Touch 4e generatie en dan 16 of 32 gb?

Yesterday

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 19:09

Ik hoorde vandaag iemand opschool dat die met zijn ipod touch kon smsen naar een andere ipod touch, weet iemand welke app dit is?
edit; die app die die jongen ervoor gebruikte was niet te vinden in de appstore ;)

Linde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 19:13

Ik ga binnen kort naar Amerika en dan moet ik natuurlijk een bezoekje brengen aan de iPod store. Nu zit ik heel erg te twijfelen om de nieuwe iPod nano te kopen of toch de oudere versie. Mij lijkt de nieuwe (klein vierkantje en full touch) eigenlijk best onhandig. Vooral omdat hij zo klein is. Heeft iemand er ervaring mee?

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 19:14

Laura_ schreef:
Oke, ik heb een klein dilemma. Ik zit te twijfelen tussen Ipod Touch 8gb 3e generatie of Ipod Touch 4e generatie en dan 16 of 32 gb?

Waar twijfel je over?

8GB komt niet voor in de 3e generatie, dus als je die koopt heb je een 2G. Niks mis mee, exact hetzelfde als de 3G, alleen minder geheugen maar verder identiek ;)
Voordeel van de 8GB 2G (en 16 + 32GB) is dat ze nu overal voor een fijne prijs te koop zijn (bijv mediamarkt..) omdat de 4G er inmiddels is.

Carlienn_ schreef:
Ik hoorde vandaag iemand opschool dat die met zijn ipod touch kon smsen naar een andere ipod touch, weet iemand welke app dit is?
edit; die app die die jongen ervoor gebruikte was niet te vinden in de appstore ;)

Whatsapp denk ik??

Linde_ schreef:
Ik ga binnen kort naar Amerika en dan moet ik natuurlijk een bezoekje brengen aan de iPod store. Nu zit ik heel erg te twijfelen om de nieuwe iPod nano te kopen of toch de oudere versie. Mij lijkt de nieuwe (klein vierkantje en full touch) eigenlijk best onhandig. Vooral omdat hij zo klein is. Heeft iemand er ervaring mee?

Even naar een apple store in NL, volgens mij kun je ze daar proberen :)

Yesterday

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 19:21

Whatsapp was het bij hem inderdaad, maar die is niet meer te vinden in de appstore bij mij?

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 19:41

Liesje89 schreef:
Laura_ schreef:

Waar twijfel je over?

8GB komt niet voor in de 3e generatie, dus als je die koopt heb je een 2G. Niks mis mee, exact hetzelfde als de 3G, alleen minder geheugen maar verder identiek ;)
Voordeel van de 8GB 2G (en 16 + 32GB) is dat ze nu overal voor een fijne prijs te koop zijn (bijv mediamarkt..) omdat de 4G er inmiddels is.

Eigenlijk of 8gb niet weinig is? Hoeveel liedjes/films/apps kunnen er ongeveer op??
Er staat namelijk morgen een bij de bijenkorf voor 150,- van 8gb maar ik heb geen idee welke generatie het was.. Ging er maar vanuit dat het de 3e was haha.

En weten jullie misschien wat er bij de 4g allemaal anders is als 2g/3g? Je kan daar toch nog filmen?

link van bijenkorf: http://three.debijenkorf-magazine.nl/dd ... .00201.pdf

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 19:45

Ik kan alleen een betaalde versie van Whatsapp vinden. Wat ik raar vind, want op mijn BlackBerry is hij gewoon gratis :?
Je kunt PingChat proberen, ziet er hetzelfde uit :)

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 19:48

@Laura; als het een 8GB is, dan is het dus een 2G iPod, waar je niet mee kunt filmen. Het enige nieuwe aan de 4G is het feit dat die dat wél kan. De 4G heeft een camera een de voor- en achterzijde.. Voor alle info zie www.apple.nl

Ik heb zát aan 8GB, ik krijg hem echt niet vol. Nu heb ik er geen films op staan, maar er zouden er nog een paar bij kunnen.
Ik weet niet eens hoeveel liedjes ik erop heb staan :P In elk geval heb ik 3 pagina's vol met apps :')
€150,= is een nette prijs :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 19:59

Ik vind 8 gb wel heulll weinig, ik heb letterlijk 10x zoveel. En ik heb het nodig ook. :=

loveRoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 14:37

Weet hier iemand toevallig waar je een ipod hoesje voor de ipod nano 2e generatie nog kan kopen, met zo'n band zodat je m om je arm kan doen voor tijdens het joggen o.i.d.?

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 18:51

wellicht bij icenter, tegenover amsterdam cs zo ongeveer.

loveRoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 19:59

Die verkopen dus niets meer van de vorige generaties, want dat is dan bij de apple uit de productie :(. Dus het zou sws van een ander merk moeten zijn dan..

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 22:00

Mediamarkt :)

Dewii

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 22:03

Even voor degene die vroeg of je applicaties/games op je Zen X-Fi2 kan zetten: dat kan! Download op de site de nieuwste firmware en dan krijg je in het hoofdmenu ook 'applicaties' te zien met Sudoku, Pushbox en een rekenmachine. En volgens mij kun je er ook nog wel anderen opzetten.

Yvettee_4

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 17:14

http://www.techgadgets.in/images/ipod-n ... camera.jpg <<deze
en nu sinds vanmiddag doet het geluid via me oortjes het niet meerr.
als ik de ipod aanzet dan speelt die af op luidspreker, normaal als ik dan de oortjes erin doe
gaat de luidspreker uit en gaat via de oortjes.
als ik nu de oortjes erin doe speelt die en via de oortjes en de luidspreker staat aan.
ook is het geluid door de oortjes erg hol zegmaar.
wat moet ik nu doen?

Saleisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 17:17

Heeft iamand een ipod touch 8GB en wat is de ervaring met de 8gb, genoeg of te weinig ? wil er namelijk zelf een kopen maar twijfel tussen 8gb of 16gb. ik had een nano(had, wasmachine :+ ) van 8 gb en had daar eigenlijk genoeg, is dat heel anders bij touch ivm foto's maken e.d.?

loveRoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 21:35

Bij de touch verbruik je ook meer door de applicaties...

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 21:38

Yvettee_4 schreef:
als ik de ipod aanzet dan speelt die af op luidspreker, normaal als ik dan de oortjes erin doe
als ik nu de oortjes erin doe speelt die en via de oortjes en de luidspreker staat aan.
wat moet ik nu doen?

dus je hebt geluid via allebei? oortjes én speaker?

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 23:50

Ik zit te twijfelen tussen de Ipod touch 8GB en de Creative Zen X-Fi2. Weet iemand of je bij de Creative Zen X-Fi2 ook e-books erop kan zetten en lezen?
En hoe werkt de volumeknop bij de Creative Zen X-Fi2? Ik heb eerder gelezen dat je dit via de knop moet doen op een onhandige manier, klopt dit?

Saleisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 09:58

Ariebombarie schreef:
Yvettee_4 schreef:
wat moet ik nu doen?

probeer een stukje zilverfolie tussen het contactje waar je je oortjes erinplugt zegmaar te doen. ik had dat probleem ook!

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 13:33

Saleisha schreef:
Ariebombarie schreef:

probeer een stukje zilverfolie tussen het contactje waar je je oortjes erinplugt zegmaar te doen. ik had dat probleem ook!

dat is toch geen oplossing man :')

Yvettee_4

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 14:36

ja klopt, via oortjes én speaker
nouu ik kan het zilverfolie wel proberen ;p
heb inmiddels al 3 oortjes geprobeerd

edit;
net even het zilverfolie geprobeerd,
jammer, hij blijft op luidspreker spelen ;(

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 20:28

Hallo!

Ik wil een mp3/mp4 aanschaffen, vind apple wat prijzig en je moet met iTunes werken.
Maar voor ik zomaar een ander merkje aanschaf, zou ik wel wat gebruikerservaringen willen horen.
Ik heb zelf nl een neppe ipodnano gehad en dat is dus troep (de ene keer lijkt je knop niet te werken, als je m nogmaals indrukt vlieg je opeens door je menu en ben je te ver, en na 3 mnd was ie dood).

Mijn vereisten:
8GB maar liever 16GB
Een fijn werkend menuutje (dus niet haperend, tergend traag)
Shuffle functie door alle mappen, dus niet alleen binnen 1 map

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 20:31

Linde_ schreef:

Even naar een apple store in NL, volgens mij kun je ze daar proberen :)[/quote]
Super handig ivm clip en klein,'maar het onhandige is dat de nrs niet meer in beeld vernoemd worden (alleen de layout van de cd)
Das weer een nadeel voor mij.

Wil je ook 1 voor mij meenemen uit amerika :+