Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Patriciaa schreef:Ik was gister even in de hi winkel om de lg gw 620 te vergelijken met samsung omnia querty, de hi winkel zei: absoluut geen lg nemen!!!
En de kpn zei: ik zou de lg nemen
Help
Yv_ schreef:iPhone!!
_Patriciaa schreef:Ik was gister even in de hi winkel om de lg gw 620 te vergelijken met samsung omnia querty, de hi winkel zei: absoluut geen lg nemen!!!
Help
Yonker schreef:_Patriciaa schreef:Ik was gister even in de hi winkel om de lg gw 620 te vergelijken met samsung omnia querty, de hi winkel zei: absoluut geen lg nemen!!!
Help
Hebben ze ook gezegd waarom je geen LG moet nemen??
Ik heb geen problemen met de LG GW 620... Ga er wel ff vanuit dat dit de eerste LG telefoon is die op andriod draait... Dat is ook een voordeel![]()
Mijn internet is niet sloom.
Enige wat nadeel heeft is dat batterij snel leeg is maar volgens mij is dat met alle smartphones zo?
Help
MissPromiss schreef:_Patriciaa schreef:Ik was gister even in de hi winkel om de lg gw 620 te vergelijken met samsung omnia querty, de hi winkel zei: absoluut geen lg nemen!!!
Help
Joh de Hi winkel wil gewoon de qwerty verkopen, de kpn winkel wil de LG verkopen![]()
Ik zou in dit geval de LG nemen. Waarom? Android. Plus dat hij gewoon goed werkt.
LG is helemaal geen slecht merk, heeft hier in Nederland misschien wel een wat mindere naam omdat er ooit eens een Chocolat met heeeeeel veel problemen is uitgebracht. Als dat alleen een abbo toestel was, was het leed nog wat beperkt. Dat gebeurt bij ieder merk, ook Nokia en Samsung hebben grote missers (Denk eens aan de Samsung L310.. ramptoestel). Maar de Chocolat is destijds ook prepaid verkocht en daar zijn er heeeeeeeeeel veel van verkocht, dus veel mensen met problemen, dus slechte naam.
In het buitenland staat LG aan de top als het om mobiele telefoons gaat..
Dus als jij de LG leuk vindt zou ik het doen! Het is een heel ander systeem dan de qwerty en dat blijft natuurlijk persoonlijk, maar ik zou dan voor Android gaan omdat het 1. gebruiksvriendelijker is maar 2. toch dezelfde, al dan niet meer, mogelijkheden heeft dan Windows Mobile
Destino schreef:Als het goed is kun je bij connectiviteit je verbinding zien op de N97 en die kun je dan gewoon verbrekenNiet zo moeilijk dus
.
Destino schreef:Je gaat naar menu -- instellingen -- connectiviteit -- verbindingsbeheer