Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Isabelliej schreef:Heb net even het hele topic doorgelezen en zit nou eigenlijk te twijfelen of ik de ultra touch nog wel moet nemen.
Zouden jullie hem nog aanraden?

Wilde m eerst werkend in mijn hand hebben, en juist daarom wilde ik hem

) Het uitschuifbare toetsenbord gebruik ik niet terwijl ik hem daar ook voor had genomen, ik vind de toetsjes te plat waardoor ik ze niet in kan drukken (heb half lange nagels) Wat bedoel je met foto's in de opstart? Dat van die punt met smsen klopt, als je bijvoorbeeld jou intypt, dan krijg je eerst lot, daarna kou en dan pas jou en als je dan zonder het woord gekozen te hebben een . neerzet springt hij automatisch weer naar lot, erg irritant. Smstoon kan je wel veranderen hoor, je kunt zelfs verschillende trilstanden instellen
De camera is een goed ding, maakt erg mooie foto's. Ik vind niet dat je er veel mee kan, spelletjes zitten er niet op, ja dobbelen, maar daarbij kun je alleen maar schudden met je telefoon en verder niks. En eh internetten(alleen maar betaald, niet draadloos), muziek luisteren (kan best wel hard) filmpjes en foto's bewerken, radio (alleen met oortjes) en dat was het wel qua vermaak.

Waar is die site te vinden waar je het gratis vanaf kan halen? En hoe werkt dat? Dat wist ik nog helemaal niet

haha 

Karin_88 schreef:Ik heb het even gezocht, maar niks te vinden...
Dit is de manual:
http://downloadcenter.samsung.com/conte ... 090212.pdf
Ben toch wel benieuwd nu