Samsung Ultra Touch, ervaringen..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Stephaniiee_

Re: Samsung Ultra Touch, ervaringen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 10:18

haha nee die zijn net jarig geweest ( 19, 27 mei )

Isabelliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 16:28

Heb net even het hele topic doorgelezen en zit nou eigenlijk te twijfelen of ik de ultra touch nog wel moet nemen.
Zouden jullie hem nog aanraden?

Stephaniiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 16:29

Zeker :D

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-09 16:35

Isabelliej schreef:
Heb net even het hele topic doorgelezen en zit nou eigenlijk te twijfelen of ik de ultra touch nog wel moet nemen.
Zouden jullie hem nog aanraden?

Waarom twijfel je eigenlijk? :)
Bij bijv. de Hi winkel kan je hem uittesten voor je beslist :) Wilde m eerst werkend in mijn hand hebben, en juist daarom wilde ik hem :j

tanya89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 18:02

Wat zijn je wensen? Pas dan kan ik hem aan/afraden :)

hoofdstel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 18:12

Ik heb 'em ook. Moet zeggen dat ik em toch niet helemaal super vind... Reageert af en toe best langzaam, en ik vind het berichtgeheugen echt ontzettend klein... Hij beschadigt toch redelijk snel terwijl ik er wel heel voorzichtig mee ben...

Isabelliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 19:11

Omdat ik best wel verschillende verhalen hoor over deze telefoon. Zo las ik bijvoordbeeld dat de touchscreen niet altijd even goed reageerd. Dat bij het uitschijfbare toetsenbord de knopjes niet erg fijn zijn. Toch wel een van de redenen waarvoor ik waarschijnlijk voor de ultra touch ga is dat ik een telefoon wil met ook nog gewoon een normaal toetsenbord, dat vind ik persoonlijker makkelijker smsen. Ook las ik ergens dat je de foto´s in de opstart niet kan verwijderen. En er was volgens mij ook een probleem met smsen dat als je een punt gebruikt hij weer naar het begin terug schiet of zo iets. Weet eerlijk gezegd niet meer precies wat dat was. En klopt het dat je je smstoon enz niet kan veranderen?
Natuurlijk heb je altijd wel bij een mobiele telefoon dat er mensen niet tevreden over zijn. Maar door alle dingen die ik er over had gelezen begon ik te een beetje te twijfelen.
Het belangrijkste vind ik dat je er makkelijk mee kan smsen en bellen. Want dat zijn toch de dingen die je het meest gebruikt. De foto´s moeten denk ik geen probleem zijn, want daar lees ik alleen maar positieve berichtjes over. En de rest van de dingen zal je toch zelf een beetje uit moeten zoeken, want het is volgens mij wel een telefoon waar je heel veel mee kan. :P

tanya89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 21:30

Ik ga je proberen antwoord te geven :j
Het touchscreen reageert soms inderdaad traag, en je moet echt precies op het knopje staan anders pakt hij de ander (verhaal van iemand hier, die kreeg het pijltje niet ingedrukt :)) ) Het uitschuifbare toetsenbord gebruik ik niet terwijl ik hem daar ook voor had genomen, ik vind de toetsjes te plat waardoor ik ze niet in kan drukken (heb half lange nagels) Wat bedoel je met foto's in de opstart? Dat van die punt met smsen klopt, als je bijvoorbeeld jou intypt, dan krijg je eerst lot, daarna kou en dan pas jou en als je dan zonder het woord gekozen te hebben een . neerzet springt hij automatisch weer naar lot, erg irritant. Smstoon kan je wel veranderen hoor, je kunt zelfs verschillende trilstanden instellen :j De camera is een goed ding, maakt erg mooie foto's. Ik vind niet dat je er veel mee kan, spelletjes zitten er niet op, ja dobbelen, maar daarbij kun je alleen maar schudden met je telefoon en verder niks. En eh internetten(alleen maar betaald, niet draadloos), muziek luisteren (kan best wel hard) filmpjes en foto's bewerken, radio (alleen met oortjes) en dat was het wel qua vermaak.
Nog meer weten? :+

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-09 21:48

Ik zeg gewoon, in je handen houden in een telefoonwinkel...

Werkend is ie heel anders dan mensen zeggen.. Als ik een telefoon onprettig vind, zeg ik dat wel, maar ik kan juist heel goed met de toetsen, en mijn scherm reageert ook heel goed... Het is ook een kwestie van wennen natuurlijk he ;)

Qua apps is genoeg te downloaden voor je sidebar, en ook games.. Er is een site waar je ze gratis vanaf kan halen (legaal)

Het enige wat ik echt lastig vind, is dat van het sms-en, maar ook dat kan ik nu makkelijk, door even een tikje op het scherm te geven en door te gaan, ook dat zit er al helemaal in.. Ik denk dus dat het echt ligt hoe 'open' je ervoor staat en wat je ermee wil natuurlijk..

Voor mij een prima foon :)

tanya89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 22:08

Ja dat is ook wel zo :j Waar is die site te vinden waar je het gratis vanaf kan halen? En hoe werkt dat? Dat wist ik nog helemaal niet :D

Isabelliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 10:35

Bedankt voor alle informatie :)
Ik denk dat ik maandag even naar de winkel ga om hem
uit te proberen!
Nog even een vraagje: hoe is de telefoon met internetten?
Ik zit namelijk nog te twijfelen of ik wel of geen hi eindeloos online erbij neem.

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 11:33

Ik vind het uitschuiftoetsenbord juist wel heel fijn. Maak hier altijd gebruik van met smsen. Maar kan geloven dat het met lange nagels niet heel praktisch is..

Verder ben ik het met Tanya89 eens qua smsen, reageren touchscreen en smstoon.

Camera is inderdaad een fijn ding; als je hem op de geheugenkaart opslaat zijn de foto's ook erg eenvoudig op de comp te zetten (zelfs zonder het betreffende programma -naam kwijt-) Verder gebruik ik zelf nog geen andere functies als internet en spelletjes, hier kan ik dus ook niet meer over vertellen.

Stephaniiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 11:41

Vind de wekker zwaar k*t..
Ik loop de ochtend krant dus moet er elke ochtend ( behalve zondag ) vroeg uit..
Nou maakt hij me doorde weeks goed wakker. Maar op zaterdag vergeet hij me :(
Zelfs als ik gewoon aanvink dat ik zaterdags ook gewekt wordt!

Volgens my mag je in het weekend niet vroeg op staan van die telefoon :P haha

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-09 14:07

smstoon kan je instellen he Renee ;)

En Stephanie, die dagen kan je instellen, ik heb gewoon echt staan elke dag, en dan heb ik er geen problemen mee :)

Stephaniiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 15:41

Ik heb hem aangevinkt van maandag tm zaterdag. Want op zondag hoef ik niet vroeg op.. Maar hij heeft me 2 keer in de steek gelaten op zondag.

Heb gister maar een gewone wekker gekocht bij de hema XD hoop dat die me wél wakker maakt zaterdag :=

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 19:20

Voor de mensen waarbij het touchscreen niet helemaal lekker reageert: Even opnieuw kalibreren! (Bij instellingen en dan Telefoon en dan kalibratie)

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 19:22

Kunnen jullie op bokt met de Ultra Touch?

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-09 21:29

Ja :) Lukt prima :j

@ MissPromiss, die kan ik niet vinden daar.. Heb 'm niet nodig, maar wel handig te weten..

tanya89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 21:50

Ik kan calibreren ook niet vinden.

Stephaniiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 06:15

En ook ik kan het niet vinden! Ben je niet toevallig in de war met een andere telefoon ?

heb alle instellingen doorgespit en k kan nergens calibreren vinden

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 07:40

Ik heb zelf een Star maar heb vandeweek een Ultra Touch voor een klant gekalibreert.. en naar ik meen ging dat het zelfde als bij mij.. Waar het dus precies zit durf ik niet te zeggen maar het zit er zeker op!

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-09 07:51

Dan ga ik nog wel wat zoeken in mijn boekje ofzo... :)

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-09 09:59

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 15:46

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-09 16:51

Graag :)