Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 12

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

DemDeempel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 14:04

Queelens schreef:
DemDeempel. Dat is pas service inderdaad. Ik heb wel een paar stoelen op het oog. Winkels mogen binnenkort starten met click en collect dus misschien dat het dan wat makkelijker wordt. Ik vind eettafelstoelen ook zo wat om te retourneren als ze het net niet zijn

Snap ik heel goed. Ik heb die afspraak voor het proefzitten ook nog niet durven te bevestigen. Ben zo bang dat de bank verschrikkelijk zit en dat ze voor niks komen. Of dat ik hem dan toch maar koop omdat ik me anders schuldig voel.

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 14:08

Ik wil een slaapfauteuil bestellen van Made, nog geen ervaring mee.

Mooie tafels en stoelen zijn er voorbij gekomen!

@knollentuin: hou maar rekening met een langere levertijd. Onze bank had een levertijd van 12-14 weken, vandaag na bijna 18 weken kunnen we m ophalen. En proefzitten is inderdaad heel erg belangrijk :j

MyWishMax

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 14:30

Mooie eettafels weer zeg!

Hier is er een ruit van de schuifpui gesprongen. Dus eerst die maar laten vervangen en dan kijken voor gordijnen ervoor oid. Snap niet helemaal hoe dit kan en het is een maat die weer besteld moet worden en er niet zo snel is ( diezelfde ruit is al een keer eerder gesprongen) toen zeiden ze dat het was vanwege warmte ofzo, dus ik ben nogal bang km er iets voor te doen.

Sanned

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 14:45

Mijn moeder heeft meerdere keren spullen bij Made besteld, allemaal mooie degelijke spullen en nette prijs kwaliteit verhouding. Wel een relatief wat langere levertijd op sommige dingen maar dat staat er dan netjes bij :)

oji

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 14:55

Queelens schreef:
Wat mooi zeg Saskia! Welke kleur heb je op de muur?
Vanmorgen is na het lange wachten onze eettafel binnen gekomen. Zo blij mee. Het is alleen jammer dat we nog met die lelijke oude stoelen zitten :+
Maar ik wil hem toch even delen :D
[ [url=m/dA5tg9.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooie tafel!
Maar kan natuurlijk op het plaatje niet zien of de stoelen niet meer mooi zijn en of de kleur in het echt hetzelfde is, maar op zich vind ik ze eigenlijk lime geel/groene juist wel heel leuk en origineel in het geheel staan.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 15:14

@MyWishMax: als die ruit al eerder gesprongen is zou ik toch eens kijken of er een andere oorzaak is (bijv te krap in de sponning).

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 15:20

Ik heb hanglamp van Made. Goede kwaliteit, mooi ding, wel lange levertijd, maar dat was ook aangegeven. Ik heb op dit moment nog een lamp en een tv-meubel in bestelling. Bevalt dus goed en de winkel heeft ook goede reviews op Trustpilot zag ik laatst. :)

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 15:21

DemDeempel: het heeft inderdaad een soort handgeblazen look in de zin dat hij alles behalve perfect rond is. Het is geloof ik wel van glas maar we goedkoop glas met een plastic look vind ik. Best jammer want het idee en de vorm vind ik prachtig!

Oji, opzich zien ze er niet heel erg verouderd uit op een stoel met een vlek erin na (oeps rode wijn..) maar ik vind het hele idee van die stoel verschrikkelijk. Ik heb ze ook nooit uitgezocht haha. Maar veel mensen vinden ze inderdaad prachtig.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 16:17

Ze lijken me ook gewoon erg lekker zitten :)

karijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 16:29

Queelens schreef:
Vanmorgen is na het lange wachten onze eettafel binnen gekomen. Zo blij mee. Het is alleen jammer dat we nog met die lelijke oude stoelen zitten :+

Als iemand nog tips heeft voor adresjes voor eettafelstoelen en lampen.. ik heb het hele internet al zo’n beetje uitgespeeld voor mijn gevoel :=
Houd westwing ook dagelijks in de gaten. Daar zag ik twee mooie stoelen die ik wilde combineren maar helaas lijkt de kleur niet helemaal overeen te komen:

[ [url=m/SgtsRD.png]Afbeelding[/url] ]

We hadden vorige week ook een lamp besteld maar die vinden we enorm tegenvallen qua kwaliteit de beige/goude gaat naar de werkkamer en de zwarte naar de kleine slaapkamer. Ik wilde hier eigenlijk de beige lamp combineren met het zwarte hangding.

[ [url=m/FRvB54.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik vind de stoelen juist qua kleur mooi combineren met de tafel. Enkel de poten detoneren. Misschien kan je die zwart laten spuiten?
Maar Fonq, kijk daar eens op.

Voor glazen lampen: check de site van rietveldlicht.nl eens!

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 16:42

Zwart spuiten kun je ook makkelijk zelf doen als je de zitting/rugleuning even er af schroeft.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 17:12

DubbelFun schreef:
@MyWishMax: als die ruit al eerder gesprongen is zou ik toch eens kijken of er een andere oorzaak is (bijv te krap in de sponning).

Vorige keer was jaar of 5? Geleden. Toen nieuwe ruit erin maar nu weer. Kan het ook komen door warmte? Er stond vandaag een bank voor vanwege schoonmaken?

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 17:14

Queelens schreef:
Ketly schreef:
Mooie tafels Marieke en Demdeempel! <3

Zijn er hier ook ervaringen met Made? Wij willen hier wat producten gaan bestellen.. :D

Wij hebben een kast van Made vandaan. Het is een beetje ikea deluxe. Het kwam ook in een bouwpakket en is net iets degelijker en de levering was ook mooi optijd. En ze hebben sowieso veel mooie spullen vind ik. Wat wil je bestellen?

Er zitten hele leuke lampen tussen en misschien nog een kast oid. Wat is gemiddeld daar ongeveer de levertijd?

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 17:23

Als iemand trouwens voor € 500 of meer besteld Bij Made.com, met de code MADE4FRANKE50 kreeg ik € 50 korting. Werkt volgens mij heel februari.

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 18:10

Ik heb 2 lampen en een wasmand/rek van made, mooie spullen, zal daar zeker nog vaker gaan bestellen, heb nu een bed op het oog..

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 19:48

Queelens schreef:

Als iemand nog tips heeft voor adresjes voor eettafelstoelen en lampen.. ik heb het hele internet al zo’n beetje uitgespeeld voor mijn gevoel :=
Houd westwing ook dagelijks in de gaten. Daar zag ik twee mooie stoelen die ik wilde combineren maar helaas lijkt de kleur niet helemaal overeen te komen:

[ [url=m/SgtsRD.png]Afbeelding[/url] ]

We hadden vorige week ook een lamp besteld maar die vinden we enorm tegenvallen qua kwaliteit de beige/goude gaat naar de werkkamer en de zwarte naar de kleine slaapkamer. Ik wilde hier eigenlijk de beige lamp combineren met het zwarte hangding.

[ [url=m/FRvB54.jpg]Afbeelding[/url] ]

mooie tafel!
waar komt die vandaan als ik vragen mag? :D

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 20:26

De tafel is van studio henk :)

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 20:28

Wow die is helaas wel ernstig boven budget

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-21 00:19

Die tafel met dat bankje op de vorige pagina <3. mooi!

Aah ik kan me gaan uitleven op dingen kiezen voor het nieuwe huis *\o/*.

Stap 1: deuren en kozijnen.
Afbeelding

Binnenkort ook het 3d-programma voor het sanitair. Maar dat mag nog wel even duren vind ik, ivm corona, dat soort dingen wil ik toch graag in een showroom zien :')

We hebben toch de knoop doorgehakt wbt interieurstylist. Hebben iemand gevonden (aanrader via bokt :D) die voor een fijn prijsje kan helpen, dus haar gaan we vragen. Ben heel benieuwd hoe het allemaal gaat lopen.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-21 11:29

Leuk zeg imandra, veel plezier met alles uitzoeken. Laten we maar hopen dat winkels en bouwmarkten over een tijdje weer open kunnen.

We kregen gisteren ook nog onze werktafel binnen dus savonds nog snel in elkaar gezet :D
Nu nog wachten op de slaapbank en in plaats van de plant komt daar denk ik een grote vaas met droogbloemen zodat de plant weer naar beneden kan. Toch wel fijn een werkplek zo!
Afbeelding

@marianne: deze kast komt dus van Made :)

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-21 12:14

Mooie kombi kast en buro.

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-21 12:27

Queelens schreef:
Leuk zeg imandra, veel plezier met alles uitzoeken. Laten we maar hopen dat winkels en bouwmarkten over een tijdje weer open kunnen.

We kregen gisteren ook nog onze werktafel binnen dus savonds nog snel in elkaar gezet :D
Nu nog wachten op de slaapbank en in plaats van de plant komt daar denk ik een grote vaas met droogbloemen zodat de plant weer naar beneden kan. Toch wel fijn een werkplek zo!
[ [url=m/CS3S17.jpg]Afbeelding[/url] ]

@marianne: deze kast komt dus van Made :)

Wat een leuke meubels heb je, helemaal mijn smaak.

De tafel van Henk staat ook al een tijdje op mijn lijstje voor wanneer we ons interieur gaan aanpakken.
Andere items verdwijnen nog wel eens van het lijstje, maar de Henk tafel is zo mooi vind ik.

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-21 12:38

Made vind ik een hele leuke site. Te lange levertijden voor ons dus nietmbesteld maar zie vaak leuke dingen voorbij komen :)

Imandra welke merk deuren kunnen jullie uit kiezen? De middelste lijken op onze deuren, van Svedex.

Hele leuke ronde eettafel zag ik voor komen!

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-21 12:44

Ja de tafel van Henk is echt prachtig. Dit was de eerste tafel die we bekeken en zelfs mijn vriend was direct om. Dat ging nog nooit zo gemakkelijk _O-

Ik vond juist dat deze kast van made super snel geleverd was. Deze staat er al weken terwijl de tafel (via otto) maar op zich liet wachten. En we hadden ze tegelijk besteld. Ik geloof dat ze bij het product wel aangeven wat de levertijd was?

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-21 12:58

KletsKoekje schreef:
Made vind ik een hele leuke site. Te lange levertijden voor ons dus nietmbesteld maar zie vaak leuke dingen voorbij komen :)

Imandra welke merk deuren kunnen jullie uit kiezen? De middelste lijken op onze deuren, van Svedex.

Hele leuke ronde eettafel zag ik voor komen!

Deuren komen via Berkvens! Kunnen via mijndeur.nl onze sets uitkiezen en elke deur verder personaliseren naar wens.