Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bridgetF schreef:even een ego postje.... ondertussen 20 kijkers gehad in 4 maanden tijd. Interesse is er dus wel, maar een koper zit er niet tussen. Ik ga nu toch wel een beetje twijfelen waar het aan ligt, is het het huis of de makelaar? We hebben wit geverfde steen strips, tegenwoordig wil iedereen strakke muren. Maar dat zien de mensen van te voren op de foto's. Er is geen rommel, waar ze door heen hoeven te kijken. Ik begin gewoon aan de makelaar te twijfelen, misschien legt hij wel te veel nadruk op de minpunten. Maar ja aan de andere kant op de open huizen dag waren er ook 8 stellen, waarvan er niet één is terug gekomen. Dan hebben we ook de pech dat de nieuwbouwwoningen hier als paddestoelen uit de grond schieten. Nu moet ik niet zo klagen, er zijn zo velen die echt met hun huis al een jaar of langer zitten te leuren. Maar na 20 kijkers in zo'n korte tijd begin ik wel mijn vraagtekens te krijgen.
Maris89 schreef:Targaryen, de overdracht is over 2 maanden al!Hoop dat dat allemaal te realiseren is omdat we precies in die periode een week vakantie hebben. Zou iig mooi uitkomen! Vrijdag gaan we de hypotheek aanvragen met onze adviseur!
Fijn dat het allemaal nu geregeld is Nanne!
BridgetF, 4 maanden is toch nog helemaal niet zo lang? Moest vast goedkomen!