karijn schreef:Frummels, je kan zoveel kanten op met die ruimte, wauw.
Wil je koken op het eiland of zoals op je voorbeeld foto? Dan zou ik op de kopse kant bij het raam koken. Als er dan mensen aan het eiland zitten, zitten ze niet er te dichtbij.
Persoonlijk zou ik wel een tafel aan het eiland zetten. Stel dat je een keer een heleboel mensen hebt, kan je de tafel van het eiland afschuiven zodat op de kopse kant ook mensen kunnen zitten.
Het is een hele fijne ruimte! En prachtig en veel licht met mooi uitzicht op de bergen

Ik wilde aanvankelijk ook koken op het eiland. Maar inductie platen met ingebouwde afzuiging zijn hier niet zo makkelijk te krijgen en ook niet zo gebruikelijk, dus we zitten wel wat meer “vast” aan een gas kook plaat en ik wil liever geen afzuigkap boven het eiland. Dus daar zijn we nog even over in conclaaf haha

We hebben uiteraard ook een gewone “lage” eettafel (2 zelfs, 1 in deze ruimte en 1 hele grote op de loggia beneden) dus het eiland vervangt die niet. Vandaar de keuze voor ca 6 zitplaatsen en krukken.
Bedankt voor het meedenken!
Alja schreef:Meer mensen die zulke tafeltjes hebben?[ [url=m/N4upfm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ken ze niet maar vind ze geweldig!