Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
VanHuisUit schreef:Ja dacht hij kan hem desnoods op het balkon zetten![]()
Of dacht anders aan een goede centrifuge, die kan ook op het balkon of in de badkamer of zoiets. Dan kun je met handwasjes ook een eind komen ja...
Die Deawoo wat een uitvinding! Maar zeer aan de prijs ja![]()
![]()
Kosten wasserrette zijn prijzig, maar is te doen als je bijv je lakens wilt doen en ook direct wilt laten drogen, scheelt zoveel gedoe in je huis...
Dit zijn zo ongeveer de prijzen (wasserette bij hem in de buurt)
https://wassalonrotterdam.nl/prijslijst/
Ik heb zelf ook een flinke tijd gedaan met alleen een wasserette en moet zeggen dat ik het niet vervelend vond. Was best wel soort van gezelligpunt in de wijk, deed meestal ondertussen boodschappen of las een boek... en de was werd echt heel goed schoon. En groot voordeel dat je het ook kunt laten drogen (woonde toen in mini appartementje).
Citaat:Op het balkon is niet echt goed voor je elektronica in je machine. Dan staat die immers buiten met alle vocht etc.
purny schreef:Zo... Netflix eruit en salarisverhoging.
secricible schreef:Ik moet ook echt mijn verzekeringen eens onder de loep nemen. Neem het me zo vaak voor en doe het dan niet. Huisdierenverzekering o.a. wil ik toch eens opzeggen, nu ik voldoende reservepotje heb...
Volgens mij ben ik ook wel wat oververzekerd voor bepaalde dingen. Aan de andere kant vind ik het belangrijk dat als me iets overkomt dat ik financieel gedekt ben.