Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urona447 schreef:Groot gelijk! Filmen ze de reactie van de verkopende partij ook ?
paars schreef:Neverland schreef:We hebben nog een bod openstaan. We konden bieden tot maandag eind van de ochtend. We weten dat we het hoogste hebben geboden (zei de makelaar) en daarna was het stil... Niks meer op gehoord verder.
Dat is wel heel gek idd. Als het niet al te ver bij je vandaan is, zou ik er denk ik even langs het huis zijn gegaan. Even checken bij de verkopende partij zelf? Weet niet wat de makelaar wellicht ondertussen voor ander belang heeft. Die zit er vaak tussen.
paars schreef:Neverland schreef:We hebben nog een bod openstaan. We konden bieden tot maandag eind van de ochtend. We weten dat we het hoogste hebben geboden (zei de makelaar) en daarna was het stil... Niks meer op gehoord verder.
Dat is wel heel gek idd. Als het niet al te ver bij je vandaan is, zou ik er denk ik even langs het huis zijn gegaan. Even checken bij de verkopende partij zelf? Weet niet wat de makelaar wellicht ondertussen voor ander belang heeft. Die zit er vaak tussen.
Malenka schreef:Ik vind het juist altijd wel gezellig om (deels) schuine plafonds te hebben.
MirandaMalik schreef:Ja schuine wanden geven op zich wel karakter maar betekent wel minder ruimte, of je moet een dakkapel plaatsen.
Willen wij misschien ook bij het nieuwe huis, op zolder, want die is ook heel ruim.
opisop_shop schreef:Als het normaal begaanbaar is qua trap dan is dat zeker een mooie toevoeging.
Balen horsii.
Hier ook een beetje moedeloos, het huis dat wij op het oog hadden was toch veel animo voor ondanks volledig ruwbouw (dus veel werk en kosten).
Omdat we ons eigen huis nog niet in de verkoop hebben is het aan de ene kant ook niet handig om al rond te kijken natuurlijk ivm teleurstelling, maar ik doe het toch om een goede indicatie te krijgen van de woningmarkt.