Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lienek schreef:Dat inderdaad, daarnaast geef ik zelf al aan dat ik liever niet wil verven. Juist omdat ik het wel heel mooi vind en het net helemaal geverfd is!
Daarom mijn vraag naar een mooi kleed wat licht is, (wit steekt dus te veel af?) Of andere meubels die voor licht kunnen zorgen.
Wij hebben een grijze hoekbank dus dat wordt ook nog passen en meten straks waar die komt te staan. Zou op de lange muur wel graag een mooie brocante (lichte) kast hebben voor opbergruimte.
palousa_boy schreef:Het is ook net wat voor meubels jullie hebben. Als die ook wat moderner zijn zou het wel kunnen denk ik.
Willen jullie in de stijl van het huis blijven zou ik er zelf denk ik toch voor kiezen om dit te laten hangen. (En bij de verhuurder even navragen of de gordijnen behouden moeten blijven voordat je ze misschien weg gooit)
Lienek schreef:Dankjulliewel echt goede ideetjes zitten er bij en tips waar ik echt wat aan heb!
Rolgordijnen lijken mij de sfeer van het huis teniet doen of zal dat mee vallen?
We hebben ze nu in ons huidige huis maar daar is alles strak en wit en past het perfect.
Lienek schreef:Studio waar we nu zitten staat inmiddels ook op marktplaats. Wordt geadverteerd dat er een slaapvliering in zit.. die hebben wij er in gemaakt a 300,- aan materiaal. Ik krijg de neiging alles er uit te slopen en in precies de staat terug te zetten zoals we het betrokken. Dan bouwen ze zelf maar een slaapvliering. Het hout kan wel in onze nieuwe houtkachel dan haha
Melanie_B schreef:Hallo allemaal,
Mijn vriend ik gaan zeer binnenkort samen wonen en daarom ben ik al eventjes op zoek naar een mooie vloer. We zijn op zoek naar een laminaat vloer en het liefste niet al te duur. Mijn vriend houdt van een lichte vloer, terwijl ik wat naar dat houten planken idee neig, maar die zal ongetwijfeld dan ook duurder zijn..
Hebben jullie nog goede tips?
x_spekkie_x schreef:Lienek schreef:Studio waar we nu zitten staat inmiddels ook op marktplaats. Wordt geadverteerd dat er een slaapvliering in zit.. die hebben wij er in gemaakt a 300,- aan materiaal. Ik krijg de neiging alles er uit te slopen en in precies de staat terug te zetten zoals we het betrokken. Dan bouwen ze zelf maar een slaapvliering. Het hout kan wel in onze nieuwe houtkachel dan haha
Heerlijk hè, die wraakgevoelens![]()
Ik zou vooral kijken naar wat het je zelf oplevert qua energie/integriteit. In mijn geval zou ik het dan wel denken, maar niet doen. Want het eventuele gezeik wat het kan opleveren (hoorde al dat je verhuurder geen lieverdje is, was toch die Indonesische dame van TVOH, of haal ik nu mensen door elkaar?), is dan weer de lol van het weghalen niet waard.
Wat een prachtig nieuw huisje heb je gevonden! En wat een geluk, zo mooi vrijstaand in deze regio!
Is het een huisje waar je jaren kan blijven zitten (en dus de investeringen waard)? En mag ik vragen wat je nu aan huur gaat betalen?
Melanie_B schreef:Hallo allemaal,
Mijn vriend ik gaan zeer binnenkort samen wonen en daarom ben ik al eventjes op zoek naar een mooie vloer. We zijn op zoek naar een laminaat vloer en het liefste niet al te duur. Mijn vriend houdt van een lichte vloer, terwijl ik wat naar dat houten planken idee neig, maar die zal ongetwijfeld dan ook duurder zijn..
Hebben jullie nog goede tips?
DubbelDun schreef:Ik zou het er ook uithalen en vooral de schimmel op de muren laten zitten. Laat overal briefjes achter met je telefoonnummer zgn om evt dingen over te nemen (of misschien heb je die wel) Mochten er dan mensen bellen kun je altijd je verhaal nog kwijt.
DubbelDun schreef:Vwb je vraag of je de nieuwe huurders binnen moet laten vind je hier onder regel 223 je antwoord
http://www.uwwet.nl/wetten-en-regelinge ... woning.htm
Of de verhuurder zich toegang mag verlenen als je niet thuis bent is een heel andere verhaal
https://www.jurofoon.nl/blog/blogpost/v ... r-betreden