Ingespoten met ant-insecten/luizenspray. Dood met die dingen. Vind het zo smerig, ik wil geen beestjes in huis. Die rouwvliegjes gaan er ook meteen aan.
Ik heb gister mijn Monstera Adansonii Mint weg moeten gooien.. had al langer een hardnekkige trips plaag en kwam er maar niet vanaf
Het rotte is dat mijn gewone Deliciosa en mijn Thai Constellation erbij staan (allemaal op de badkamer) en daar zitten ze nu ook op. De Deliciosa maak ik me niet zo druk om, die is groot en sterk en al ettelijke jaren bij mij, maar de Thai Constellation heb ik samen met de Adansonii Mint gekocht en die is nog niet zo groot. Ik ben daar al een tijdje aan het doodknijpen en fervent aan het douchen, maar daar pak ik de eitjes en larven natuurlijk niet mee.
Heb nu roofmijten en gaasvlieglarven besteld, die hoop ik morgen binnen te hebben zodat ik ze meteen kan uitzetten. Dan over vier weken herhalen.
Sprays werken niet bij trips (zijn ze 9 v/d 10 keer resistent voor) en ik heb twee katten rondlopen, dus ik durf niet zomaar alles te gebruiken helaas.