Sparen en besparen ... zodat je kunt sparen ;-) hoe en wat?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-23 19:48

True haha, mijn man wordt nu regelmatig al gek van me :+

Al doet ie vaak zelf net zo hard mee met nieuwe ideeën :j _O-

Fitzroy

Re: Sparen en besparen ... zodat je kunt sparen ;-) hoe en wat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-23 19:51

Gefeliciteerd, VHU! Fijn dat het nu definitief is.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-23 20:33

Die Bosch keukenmachine is fijn, ik heb dezelfde :j

Wat een goede actie zeg! Geldt die nog toevallig? Ik heb ook nog een paar oude telefoons liggen :Y)

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-23 20:46

Top, ik ga hem morgen denk ik proberen voor courgette koekjes.

Ja volgens mij tot begin september!

Je kunt op de site van de Mediamarkt zoeken welk product je wil kopen en dan kun je ook kijken wat (ongeveer) de waarde is van de telefoons die je wil inleveren. Als je er niet uitkomt laat maar weten, dan zoek ik even de link.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-23 20:58

Klopt het dat de actie alleen voor Samsung producten geldt?
Morgen eens kijken of hij de oude telefoons die ik heb liggen ook pakt :D

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-23 21:25

Volgens mij wel ja.

Dacht telefoons tot 2017 ofzo.

Ik was nog verbaasd hoeveel ik voor een paar telefoons kreeg!

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-23 22:33

Heeft een van jullie nog tips voor waar je het voordeligst voorraadkast-artikelen kan kopen? Wellicht online? Zoals gepelde tomaten, thee, pindakaas, etc. Woon sinds kort in een huis met veel meer bergruimte, dus dacht ik ga eens mijn vaste producten proberen in bulk te kopen :D

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-23 22:36

Butlon vind ik het fijnst. Foodello kan ook. Check wel even de prijzen in bijv de ah app, want soms zijn de prijzen vergelijkbaar.

Ik vind eigen merk van AH voor veel dingen best prima geprijsd.

Gisteren ook bijv bio pasta gekocht, dat was goedkoper dan de Grand Italia producten die in de bonus waren met 1+1 gratis :=

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-23 23:08

Met de app ‘cheapp’ kun je prijzen van heel veel producten vergelijken bij veel verschillende winkels. Echt heel fijn.

JudithO

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-23 10:28

Goede tip van die telefoonactie prairy! Wij hebben misschien ook nog wel 1 oude liggen. Ik zal de actie eens opzoeken. Binnenkort toch in Nederland dus dat is ideaal :j

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-23 13:28

Even opgezocht, dit is de link met actieve inruil acties van Samsung, je hoeft dus niet per se een horloge te kopen (andere dingen kunnen lucratiever zijn dus :P)

https://inruilservice.mediamarkt.nl/samsungcampaign/

Met deze link zou je uiteindelijk bij de ruil je telefoon in waarde moeten kunnen komen.

Imei nummer nodig en liefst ook de telefoons nog kunnen opladen dat alles werkt, dan is ie meer waard.

Voor je ze opstuurt, ook even terug zetten naar fabrieksinstellingen en vergeet niet de foto's eraf te halen als je dat nog niet gedaan hebt (zoals ik).

Zojuist mijn keukenmachine gebruikt, gaat zo lekker snel allemaal :D

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-23 15:26

Voorraadkast artikelen, foldertjes kijken en wachten op aanbiedingen. Alleen bulk kopen bij aanbiedingen. Veel dingen zijn regelmatig tot 50% afgeprijsd, en dan moet je inslaan.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-23 22:22

Dank je Fitzroy.

Heerlijk zo'n nieuwe keukenmachine en zeker op die manier :j
Mooie actie met die telefoons, ik heb er in ieder geval nog 1 liggen weet ik zo uit mijn hoofd +:)+ en goed dat je het even zegt over die foto's ik ben ook zo'n knurft die dat erop zou laten staan :o? :))
Maar begrijp ik het goed dat je dan wel iets moet kopen? Ik wil niets kopen, alleen geld hahaha.

Voorraad doe ik als er aanbiedingen zijn bij de Appie, soms bij de Lidl, is eigenlijk puur omdat die het dichtste bij zijn. Ga er niet voor omrijden. En bij de Welkoop of het tuincentrum voor het hondenvoer (Eukanuba).
Vind toiletartikelen en wasmiddelen enzo altijd wel heel veel schelen. En hondenvoer, pasta, rijst, havermelk (is zo lekker lang houdbaar) bijv. Geen giga hoeveelheden hoor. Maar vind het wel zonde om voor dat soort dingen de volle prijs te betalen. Laat ik het zo zeggen: streven is dat nooit te doen :-)
Ben verder weinig van de pakjes / blik en erg van het vers dus qua voeding doe ik nooit zoveel. Heb ook geen diepvries :o dus kan toch niets lang bewaren.
Ben ook erg van het huismerk van de Appie, gewoon goed spul voor nette prijs.

Ik vind het wel grappig eigenlijk dat het topic bijna volgekletst is. Toen ik het topic opende woonde ik net een paar maanden in mijn nieuwe appartement. Nu heb ik het net verkocht. Kan toch raar lopen in een paar jaar :7

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-23 22:37

xLoki schreef:
Heeft een van jullie nog tips voor waar je het voordeligst voorraadkast-artikelen kan kopen? Wellicht online? Zoals gepelde tomaten, thee, pindakaas, etc. Woon sinds kort in een huis met veel meer bergruimte, dus dacht ik ga eens mijn vaste producten proberen in bulk te kopen :D

Let op de aanbiedingen en op de houdbaarheids datum. Veel spul kan langer, maar als het heel lang staat gebruik je het niet (genoeg) en dan is die hoeveelheden kopen ook niet echt besparend.

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-23 23:21

VHU nee je kunt ze ook zo verkopen, krijg je alleen geen extra bonus.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 08:21

Onze Jan Linders winkel wordt binnenkort AH, en dus gaat vandaag de hele winkel leeg met 50% korting <<)

De winkel was al redelijk ver leeg, maar toch nog behoorlijk wat producten van oa het Gwoon merk die sowieso al vrij goedkoop zijn en die we vaak gebruiken.
Ik heb €115 korting binnen gesleept :D En moest €120 betalen. Leuk winkelen zo!
Afbeelding

Ik ben ook heel blij met de tip om kaas in te vriezen. Daardoor kon ik wat meer meenemen.

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 08:33

tamary schreef:
xLoki schreef:

Let op de aanbiedingen en op de houdbaarheids datum. Veel spul kan langer, maar als het heel lang staat gebruik je het niet (genoeg) en dan is die hoeveelheden kopen ook niet echt besparend.

Butlon.com of foodello wil nog wel de moeite waard zijn voor zulke dingen.

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 08:36

Goed ingeslagen Annemiek!

Kaas invriezen en dan gebruiken voor pasta ofzo gaat inderdaad prima heb ik ook ontdekt.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 09:33

Goed ingeslagen! Ik ben benieuwd of Jan Linders hier ook een AH wordt.

VHU, het leven kan idd raar lopen. Ik heb mijn huis ook verkocht in dit topic. En woon nu met veel plezier in een appartement.

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 18:43

8nnemiek schreef:
Onze Jan Linders winkel wordt binnenkort AH, en dus gaat vandaag de hele winkel leeg met 50% korting <<)

De winkel was al redelijk ver leeg, maar toch nog behoorlijk wat producten van oa het Gwoon merk die sowieso al vrij goedkoop zijn en die we vaak gebruiken.
Ik heb €115 korting binnen gesleept :D En moest €120 betalen. Leuk winkelen zo!
[ [url=m/U84p3K.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik ben ook heel blij met de tip om kaas in te vriezen. Daardoor kon ik wat meer meenemen.

Onze JL wordt ook AH dus ik wacht alvast op de korting :)

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 19:00

Als je de facebook groep van de JL in je omgeving volgt dan krijg je daar ook de updates over de kortingen en verbouwing, zo volg ik ook nog drie andere winkels in onze regio :Y)

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 19:05

Hahaha slim, ga ik zeker doen.

paars

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 07:32

Heb de ing rentepunten maar weer eens bekeken en kortingsbonnen voor Sonos en Philips hue met points only gekozen. Nog punten genoeg maar ik ga eens kijken of dit idd goedkoper is dan de gewone aanbiedingen die er zeker in de komende maanden ws aankomen. Gebruiken jullie die rentepunten wel eens?

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 07:51

Ik gebruik ze alleen voor albelli. Als ik fotoboeken van de kinderen ga afdrukken bestel ik een kortingsbon waarmee ik aardig korting krijg.

Binck8

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 09:06

Ik heb heel veel punten van ing, maar weet eigenlijk nooit wat ik het aan moet besteden. Soms gebruik ik wat in de decembermaand voor korting op iets, maar zou een groot voorstander zijn van de punten omzetten naar wat extra rente ofzo...