Al doet ie vaak zelf net zo hard mee met nieuwe ideeën

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xLoki schreef:Heeft een van jullie nog tips voor waar je het voordeligst voorraadkast-artikelen kan kopen? Wellicht online? Zoals gepelde tomaten, thee, pindakaas, etc. Woon sinds kort in een huis met veel meer bergruimte, dus dacht ik ga eens mijn vaste producten proberen in bulk te kopen
tamary schreef:xLoki schreef:Heeft een van jullie nog tips voor waar je het voordeligst voorraadkast-artikelen kan kopen? Wellicht online? Zoals gepelde tomaten, thee, pindakaas, etc. Woon sinds kort in een huis met veel meer bergruimte, dus dacht ik ga eens mijn vaste producten proberen in bulk te kopen
Let op de aanbiedingen en op de houdbaarheids datum. Veel spul kan langer, maar als het heel lang staat gebruik je het niet (genoeg) en dan is die hoeveelheden kopen ook niet echt besparend.
8nnemiek schreef:Onze Jan Linders winkel wordt binnenkort AH, en dus gaat vandaag de hele winkel leeg met 50% korting![]()
De winkel was al redelijk ver leeg, maar toch nog behoorlijk wat producten van oa het Gwoon merk die sowieso al vrij goedkoop zijn en die we vaak gebruiken.
Ik heb €115 korting binnen gesleeptEn moest €120 betalen. Leuk winkelen zo!
[ [url=m/U84p3K.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben ook heel blij met de tip om kaas in te vriezen. Daardoor kon ik wat meer meenemen.