Shadow0 schreef:Cayenne schreef:
Het lijkt me duidelijk dat het dak daar gered moet worden.. maar zijn er ook dakdekkers die die mooie organische vormen kunnen houden? Dat heeft zoveel karakter. Als dat dak weer helemaal strak getrokken is, dan haalt dat toch weer wat van de betovering weg.
Dat is de laatste jaren al een aantal keren verkocht, heeft lang te koop gestaan, dan verkocht, en opeens weer terug op de markt.
Vlgs mij kloppen daar de aantal meters grond niet tov de advertentie, en is er gedoe met de gemeente ivm vergunningen, de mensen die het nu al deels verbouwd hadden wilden er b+b van maken.
En het is een rijksmonument, je zult aan regels gebonden zijn, dak recht trekken ga je vast niet mogen, al wil je dat...
Ik had hier ooit al eens bijna voor gebeld om te gaan kijken, maar dat is zo een mega klus project, daar gaat heel veel geld in zitten.
Ligt ook redelijk dichtbij de snelweg, ook al lijkt de ligging in eerste instantie idyllisch.
Is zeker wel wat moois van te maken, maar dan heb je een hele grote zak centen en moed nodig