Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
flooooo schreef:We zijn gisteren gebeld, ze willen het nu toch voor de vraagprijs doen maar dan moeten we ons gehele voorbehoud van financiering eraf doen. Gaat dan wel om minder dan de helft van het aankoopbedrag maar die zekerheid bouw ik altijd graag in. We zijn wel klaar met deze spelletjes, hebben een nare smaak aan dit verhaal en gezien het toch niet het droomhuis was hebben we aangegeven zo niet verder te willen. Snapte de makelaar heel goed gelukkig.
flooooo schreef:We zijn gisteren gebeld, ze willen het nu toch voor de vraagprijs doen maar dan moeten we ons gehele voorbehoud van financiering eraf doen. Gaat dan wel om minder dan de helft van het aankoopbedrag maar die zekerheid bouw ik altijd graag in. We zijn wel klaar met deze spelletjes, hebben een nare smaak aan dit verhaal en gezien het toch niet het droomhuis was hebben we aangegeven zo niet verder te willen. Snapte de makelaar heel goed gelukkig.
flooooo schreef:Ja dat vonden we vrijdag al natuurlijk maar daarin snapte ik andere meningen ook nog. Maar dit gaat wel echt te ver in onze ogen plus dat het niet ons droomhuis is en ik nog maanden ellende dan voorzie tijdens het proces.
MirandaMalik schreef:Ik vind het logisch dat je als koper ook zekerheid wil.
Het is nl lastiger als je je huis voor de tweede keer te koop moet gaan aanbieden.
Het is een voorstel, natuurlijk hoef je het niet te doen.
Als koper hadden wij genoeg zekerheid om zonder voorbehoud te kunnen bieden.
Als je dat hebt is het dus geen enkel probleem.
Verder snap ik floo ook vanuit het oogpunt dat het al vrij aan de prijs is en het niet hun droomhuis is.
Urona447 schreef:Groot gelijk! Filmen ze de reactie van de verkopende partij ook ?
idinn schreef:Spannend!
Hier komt echt niks voorbij. Ik vind er echt geen zak meer aan. Nog 1,5 maand en dan vind de overheid mij spontaan geen starter meer. En bedankt, alsof je dan opeens wel geld extra hebt
Pas wel een te leuk huis gezien. Maar ja, keek niet goed.. maar toen ik een Fries aan de lijn kreeg wist ik genoeg "ow sorry verkeerde nummer".. dat was niet echt in het zoekgebied