In ons eentje (later een tweede stel die er zat voor werk) in de vrieskou. Dan merk je pas hoe weinig je nodig hebt om gelukkig te zijn.                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
 In ons eentje (later een tweede stel die er zat voor werk) in de vrieskou. Dan merk je pas hoe weinig je nodig hebt om gelukkig te zijn.                                                         

een week centreparcs geboekt en daarna bij mijn ouders campings nagebeld. Deze kenden we en die waren dus zo lief.  
 wat alleen grappig was, andere stel had daar ook last van. Toen eenmaal de andere kampeerders kwamen in het weekend voelde dat voor ons als inbreuk in "onze" ruimte.  
 Later ook een ander plekje gekregen wat verder van het veld en toiletgebouw af maar meer prive. En ga je op vakantie als je op de camping staat. En het enige dat ik miste was de bank. Verder heerlijk, de vrijheid zalig gewoon. We zaten in het bos, paard stond 1,5 km verderop.

Wij zijn starters en zeggen straks gewoon de huur op. 
 .                                                         
 heb destijds bewust de opleiding makelaardij gevolgd om goed te weten waar ik mee bezig was. Helaas dankzij cursus van werk net voor examen moeten afhaken. Werd teveel leerwerk. Maar ik ben dus ongeveer 6/7 makelaar dat helpt wel een heel eind. 

Strookt inderdaad ook met ons beeld, onderhandelen kunnen we zelf wel, we willen sowieso een bouwtechnische keuring en de hypotheekadviseur kan ook ondersteunen met de koopakte. 

) ziet veel zelf en het onderhandelen doen we (hij   
 ) ook zelf. Of nou ja, dan moeten verkopers wel mee willen onderhandelen natuurlijk.                                                         
 Gordijnen e.d. nieuw kopen zijn het schreeuwend duur. 
 Ik heb al een paar checklists gevonden op internet. Voor de rest nog tips voor een 1e bezichtiging? Hoevaak hebben jullie uberhaupt naar het huis gekeken voordat jullie het kochten? Is 2 maal gangbaar?                                                         

.