Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
waxmeltsenzo schreef:Als alleen de kast koloniaal is kan het een heel gaaf pronkstuk in de kamer zijn.
besita schreef:kijk eens op De graef Colonial warehouse zowel op FB als hun website
ziiten echt zo'n gave dingen tussen
phormicola schreef:Ja daar heb je m ook al, de kast van mijn buren is al bijna een meter diepbesita schreef:kijk eens op De graef Colonial warehouse zowel op FB als hun website
ziiten echt zo'n gave dingen tussen
Oh zeker mooiWeet jij toevallig of ze ook in Nederland bezorgen?
Mijn huis is niet groot maar wel ruim opgezet. Ik zoek vooral kasten Die goed de hoogte en breedte in gaan, maar niet al te diep zijn.
8nnemiek schreef:Mijn ouders hebben nog een koloniale tv kast staan die ze willen verkopen. Gek genoeg komen er totaal geen reacties op hun advertentie op marktplaats, terwijl het echt geen lelijke kast is. De stijl lijkt een beetje 'uit' te zijn, maar ik blijf het mooi vinden!
_San87_ schreef:8nnemiek schreef:Mijn ouders hebben nog een koloniale tv kast staan die ze willen verkopen. Gek genoeg komen er totaal geen reacties op hun advertentie op marktplaats, terwijl het echt geen lelijke kast is. De stijl lijkt een beetje 'uit' te zijn, maar ik blijf het mooi vinden!
Denk dat het door het massieve donkere komt. Bij de kringloop raken ze t ook niet kwijt en nemen ze die stijl al niet eens meer aan, heb ik me hier bij de kringloop laten vertellen.
MamaMiesje schreef:Ja als het oud is wel jaMaar als het relatief modern is, dan vinden mensen het niks meer aan en de knutselfanatici onder ons nemen geen koloniaal omdat je dat niet kan schilderen