Hier vanochtend de fotograaf over de vloer voor verkoop foto's. Mooi zonnetje erbij, uitdaging voor de fotograaf qua contrast, helaas de tuin nog niet echt in bloei.
Wat foto's gemaakt met mijn telefoon:

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
paars schreef:Tja Flooooo, haast hebben jullie immers niet. Het is een verkopersmarkt. Het is een beslissing die jullie uiteindelijk zelf mogen nemen. Denk dat je advies genoeg hier hebt gekregen en je man is makelaar (las ik eerder). Hij weet hoe het werkt?
Mindim schreef:linda2008 schreef:Ik ben het wel eens met Mavantos.
Als je niet helemaal weg bent van het huis, had je ook het eerste bod niet moeten uitbrengen vind ik![]()
Dat je 11K te veel vind om zomaar even bovenop te gooien dat begrijp ik wel. Maar het is volgens mij gewoon een start van een onhandeling. Wil je in deze periode een woning laten lopen voor mogelijk 2000 euro, dat zou toch zonde zijn... dat je de enige bent zegt niets over de onderhandeling die de verkopers kennelijk aan willen gaan. Het voordeel is natuurlijk wel dat je niet all-in hoeft te gaan omdat zij waarschijnlijk met 1 potentiële koper ook wel enigszins voorzichtig zouden zijn... gok ik
Waarom zou je niet een bod mogen uitbrengen, omdat het niet 123 je droomhuis is?
In deze overspannen markt neem je soms genoegen met een stap vooruit naar je droomhuis, dat mag toch?
paars schreef:flooooo schreef:Hij is ook wat meer zwart-wit dan ik ben.
Wil je je al opgeven voor “help mijn man is makelaar” (als dat bestond)![]()
?
flooooo schreef:MirandaMalik schreef:Op 7 ton is dat toch ook niks..dat is gewoon een rekensom.
Maar als het een huis zou zijn waar ze voor gingen hadden ze daar vast ook niet over getwijfeld.
Op het moment dat de taxatie niet goed uitvalt is het wel even 11.000 euro uit je eigen zak. Dat is niet voor iedereen: NIKS
Ik weet niet of het dit topic is of het andere huizentopic maar daar hebben veel mensen die 11.000 euro niet op hun bank staan of 'over'.
Misschien is 7 ton al redelijk de max....
flooooo schreef:We zijn gisteren gebeld, ze willen het nu toch voor de vraagprijs doen maar dan moeten we ons gehele voorbehoud van financiering eraf doen. Gaat dan wel om minder dan de helft van het aankoopbedrag maar die zekerheid bouw ik altijd graag in. We zijn wel klaar met deze spelletjes, hebben een nare smaak aan dit verhaal en gezien het toch niet het droomhuis was hebben we aangegeven zo niet verder te willen. Snapte de makelaar heel goed gelukkig.