Ik lees hier dingen die wel kloppen bij wat wij denken. We zijn altijd bereidwillig te onderhandelen maar hebben wel een max per huis in ons hoofd. Is het erg als mensen dan nee tegen ons zeggen? Nee hoor want 9 van de 10 x bied er iemand meer dus daar zijn we aan gewend.
Pas hebben we 707 geboden op een huis met dezelfde vraagprijs, die vonden we het namelijk waard. Zat meer werk in maar was ook gewoon locatie.
Dit is een prima doorstroomhuis, nogmaals ik ben ook praktisch aangelegd en de vraagprijs vinden wij prima passend bij de woning op dit moment maar meer hadden we al bij voorbaat niet bedacht, was hij dan niet voor ons, prima laat een ander gelukkig worden. Dat heeft ook gewoon te maken met niet op de schopstoel zitten en dat dit een doorstroom en niet perse een eindhuis is.
De verkopers mogen zeker meer vragen al vind ik het wel bijzonder, er is niet meer animo dus wat wil je dan? Hem te koop laten staan? Mag van mij hoor, zou bij een echte droomwoning ook zeker anders zijn. Tuurlijk we willen wel graag ook verder qua huis maar wel ook blij worden van onze keuze en voelen ons best genaaid bij 11 bijleggen.
In dit geval ligt het niet bij de makelaar, ik ken hem vrij goed en dit is niet zijn keuze.
We gaan zeggen dat we bij ons bod blijven omdat we ook graag wat aanpassingen willen doen aan het huis en dit de waarde is die wij in ons hoofd hebben. Uiteraard vang je met stroop meer dan met azijn. Hoe ik dingen hier verwoord is niet hoe ik tegen een makelaar praat hoor.