knabbelgirl schreef:Persoonlijk zou ik nog tot er meer duidelijkheid is wachten Lienek, zo te horen is dat echt je droomwoning. Ik zou ook echt niet voor een paar maanden tussendoor willen verhuizen, zoveel gedoe hihi
Voor in de huidige woning, koop een portable verwarming bij de blokker oid, die verwarmen ook best goed, had ik in mijn 1e woning ook in de ruimte waar een verwarming ontbrak, 50 euro oid en best klein
Klopt maar daarnaast wil de huurbaas dus dat we ineens extra geld voor de huur/gebruik elektriciteit gaan betalen.. En aangezien we de woning delen met hen zijn ze onze directe buren. We hebben wel eigen voordeur gelukkig. En naast de verwarming kan ik wel 100 redenen noemen waarom we weg willen. Per pb kan ik het hele verhaal sturen. Het is erg lang namelijk
Ondanks dat het onze droomwoning is denk ik dat het een droom blijft. We hebben ook nog steeds geen contact met de eigenaren zelf alleen met de huurster. Het is gewoon vaag hoe het gaat en mijn ouders en zelfs mijn schoonouders vinden de andere woning een goede keuze. Mijn vader reageerde juist opgelucht dus ik denk dat zij het ook niet vertrouwen.
Blijft lastig. Ik wacht morgen de bezichtiging af misschien is de woning wel perfect als we het echt van binnem hebben gezien.
http://www.funda.nl/huur/eemnes/huis-49 ... nsveen-24/
Voor de geinteresseerden gaat om bovenstaande woning.