_Nelleke_ schreef:Sonja, ik hou ook altijd van authentieke details. Erg leuk. En wie weet is het opknapwerk to much voor iemand die uit de sociale huur komt, dat kan natuurlijk.![]()
Nou ik ben wel een beetje van de 'schrik' bekomen. Gister op een verjaardag nog met 2 makelaars staan praten. Die snappen er ook niks van. Volgend weekend schilderen we nog 2 muren en dan gaan we nieuwe foto's maken. Ben van plan om zelf een soort van a4-tje te maken met een QR-code zodat ik die op m'n werk, bij m'n vriends werk en bij de appie kan ophangen.
Het is zo jammer dat er niemand binnen komt, want iedereen die dit huis kent en hier over de vloer is geweest vind het huis helemaal geweldig. Het geeft echt een bepaald 'gevoel' als je hier binnen stapt, maar dat gevoel kunnen we niet echt overbrengen op foto's. We moeten mensen ECHT binnenlokken.
Tsja, aan de ene kant denk ik dat het wel verkocht wordt als de tijd voor ons rijp is, dan zul je zien dat precies dan ons droomhuisje te koop komt. Met die gedachte troost ik mezelf maar een beetje.
ik snap het bij jullie huis ook niet hoor Nelleke, het is gewoon een heel gaaf pand, ik vind het aan de binnenkant ook erg stijlvol en je zou toch denken dat er genoeg mensen zijn die zoiets zoeken ??
zeker daar waar jij woont.
ik heb in ieder geval fingers crossed dat er nu snel eens iemand verliefd mag worden op jullie huis...dna kunnen jullie ook verder

ik heb net wel even de makelaar gebeld, heb aangegeven dat we op de hoogte zijn van het woningcorporatie verhaal, maar mocht het nu niet naar iemand van de woningcorporatie gaan , dat wij serieuze interesse hebben

dus ze gaan ons contacten over het wel en wee van de verkoop van dat huis.
ergens ben ik best wel charmed van het huis:= had ik niet verwacht trouwens, tuin lag verkeerd en nog wat dingetjes die me op het eerste gezicht nadelig leken, we zijn zaterdag ook maar per toeval er naar toe gereden , we hadden namelijk een druk programm en toevallig waren we met een aantal zaken vroeger klaar en wilden we even snelweg sjezen met mijn autootje om te checken of de reparatie echt goed gelukt was (uitlaat)
dus zijn we maar even die kant op gereden, 2 vliegen in 1 klap en ach, dan hadden we dat huis in eider geval maar gezien.
blijken de nadelen dus gewoon geen nadelen te zijn. De tuin ligt wel op de verkeerde kant, maar is dermate diep en breed dat het niet uitmaakt, er komt zon genoeg... leuke authentieke details, ondanks de leeftijd , hele bruikbare kamer afmetingen en zowaar een badkamer die groter is dan het gemiddelde toilet hokje

enige nadeel wat het huis wel heeft is de keuken, die vergt wat creativiteit wat betreft bergruimte, maar laten wij nu donders creatief zijn

en dat dak +enkel glas, maar geen onoverkomelijke zaken, of zaken die opwegen tegen de leuke dingen....
hopelijk geen haalbare interesse vanuit de huurders van de stichting en daarnaast dan ook gen gekke dingen wat betreft constructie...
1 ding heeft deze bezichtiging wel duidelijk gemaakt voor/over mezelf, ik ben echt gek op oude huizen met originele details, zo veel mogelijk details zelfs