We willen er graag een zodat we íets meer opbergruimte hebben en het ook een beetje gezelliger aan kunnen kleden. Nu is alles zo steriel ook, maar ergens anders hebben we er niet echt ruimte voor. Is maar een klein keukentje

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Frummels schreef:Als de kast tegen de lange muur naast de ingang staat, dan zit je niet zo lekker aan die kant van het bureau. Dat past eigenlijk net niet goed zeg maar..
vind het denk ik ook vervelend dat ik dan niet echt daglicht heb aan mijn kant van het bureau en mijn man dan lekker naar buiten kan kijken
knollentuin schreef:Frummels schreef:Als de kast tegen de lange muur naast de ingang staat, dan zit je niet zo lekker aan die kant van het bureau. Dat past eigenlijk net niet goed zeg maar..
vind het denk ik ook vervelend dat ik dan niet echt daglicht heb aan mijn kant van het bureau en mijn man dan lekker naar buiten kan kijken
Dan wissel je gewoon van plekje
knollentuin schreef:Nee ik bedoel tegen de muur recht tegenover het raam
michelle___ schreef:Ik kom weer even binnenvallen![]()
Meubels uitzoeken gaat ondanks de lockdown best oke. Maar buiten de verdieping die ik hier heb gepost, zijn we nu (help) de twee andere verdiepingen ook maar gaan verbouwen/hernieuwen.
Wie van jullie heeft wel eens zijn of haar huis laten stylen door een bedrijf of persoon? Ik nijg hier naar omdat ik merk dat ik teveel prullaria aan het bestellen benen ik er ook gewoon niet helemaal uit kom hoe we dit allemaal matchend gaan krijgen. Het is nu ineens een best groot huis
KletsKoekje schreef:Goede tips, heb een mooi uitschuifbaar rek gevonden voor gootsteen kastje.
Vandaag hebbem ze fotobehang geplakt in de keuken/eetkamer, ben verliefd!
Was wel spannend met bestellen maar erg blij mee.
[ [url=m/UgzrxW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Ec1CW1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Morgen komen ze de vloer plaatsen, ven zo benieuwd! Ben morgen hele dag werken dus zit met gezonde spanning op het werk haha![]()
Nu steeds meer nadenken over assesoires etc
lrm schreef:IMANDRA schreef:Ohhh dat fotobehang is echt tof! Wil het op z’n minst in de woonkamer ook doen. Heb jij het laten doen of zelf gedaan?
Hebben hier mensen trouwens mooie werkplekken? Ben wel benieuwd naar jullie studeerkamers voor inspiratie haha
Mijn werkkamer (in het donker)
[ [url=m/DuhIek.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/qX5tQw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QvoXMV.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NWqOWb.jpg]Afbeelding[/url] ]