Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amber_anne schreef:Misschien is het al een keer voorbij geweest hier maar ik ben benieuwd naar mensen wiens kamer er heel anders uit ziet dan de gemiddelde Nederlandse? Heel druk bijvoorbeeld of veel kleur?
Ik vind toch dat de meeste woonkamers eigenlijk op elkaar lijken (mijn woonkamer ook daarom wil ik is wat anders zien haha)
Amber_anne schreef:Misschien is het al een keer voorbij geweest hier maar ik ben benieuwd naar mensen wiens kamer er heel anders uit ziet dan de gemiddelde Nederlandse? Heel druk bijvoorbeeld of veel kleur?
Ik vind toch dat de meeste woonkamers eigenlijk op elkaar lijken (mijn woonkamer ook daarom wil ik is wat anders zien haha)
Amber_anne schreef:Ik vind het huis nog best standaard karijn, vraag me nu wel af hoe de VT wonen huizen eruit zien![]()
Die haard met die blokken onder de tafel vind ik wel echt heel leuk en zeker niet standaard !
Amber_anne schreef:Die haard ilsey prachtig![]()
Ik vind dit ook een stuk meer leefbaarheid hebben dan de standaard woonkamer die uit een tijdschrift lijkt
_Lorette_ schreef:Ik vind het stoer en knap als iemand een lekker afwijkend interieur weet te realiseren.
Zelf wil ik de houten meubels die dicht bij elkaar staan wel een beetje matchen. Ik heb echter een tv meubel van mangohout. Die wil ik niet kwijt. Mango eettafel kon ik niet vinden binnen mijn budget, dus nu probeer ik maar om met beits/lak en verf een andere houtsoort passend te maken qua kleur. De structuur/tekening/nerf krijg ik daar natuurlijk niet hetzelfde mee, maar hopelijk valt dat niet enorm op.
DubbelDun schreef:Overigens staan je foto's veelvuldig op hun website
Deze vind ik ook wel leuk, al zou ik de tv-kast iets meer naar links plaatsen.
http://www.arjo-partners.be/fullscreen- ... e-jdg1880y