Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) waardoor het boodschappen geld flink omlaag ging. Budget boodschappen doen gaat wel goed. Gister boodschappen laten bezorgen (heb een bezorgbundel genomen tijdje terug) waardoor er iig geen impulsaankopen zijn en ik ook niet met kinderen de winkel in hoef (want die willen altijd dit en dat en het liefst ook dieeee)
hier ook vakantie en kom er echt niet aan toe met al die kinderen om me heen. Nog anderhalve week en dan gaan ze weer lekker naar school!
en volgens mij is dat iedere maand wel zo. Dus vanaf vandaag is het 100 euro per week. (2volwassenen en 2 kinderen) deze week al mooi eronder gebleven. 52 euro ongv. Maar wel 15 euro statiegeld. 
Wij willen graag bewuster leven en eten graag biologisch en weinig vlees. Nu ontdekten we vorige week een winkel aan een boerderij hier vlakbij die op zaterdagochtend groenten, fruit, zuivel en eieren verkoopt. Alles biologisch en hele schappelijke prijzen. Ik had voor 25,- groenten, diverse fruit, eitjes, yoghurt, kaas en kwark voor de hele week. Wat werd ik hier blij van! Toen nog de rest van onze wekelijkse benodigdheden gescoord en met het restant van 20,- wat aan tandpasta, zalfjes, pilletjes en lekkers voor de honden gekocht. Tot nu toe gaat het goed!
, wat een geld
. Ongeveer 175 euro per week