Salsa schreef:Ja ik vergat in eerste instantie helemaal te vertellen wat er allemaal in onze keuken zat en de inbouwkasten. Gelukkig dacht mijn vriend er aan.
Waren gelukkig aardige en leuke mensen. Wie weet.....ze waren iig positief.
Wat is een startersregeling en doorstartersregeling? Zie het bij je huis op funda staan...
dat had ik echt niet verwacht! Kan me gewoon echt niet voorstellen dat je jullie appartement niet binnen afzienbare tijd verkocht hebt. Dat soort huizen op zo'n locatie daar blijft echt wel vraag naar. Hou de moed erin , er komt echt iemand een dezer dagen!

Eerst via de verkoopmakelaar, dan laten we het de aankoopmakelaar checken bij de gemeente en dan hebben we eventueel nog een hypotheekadviseur met juridische achtergrond als back-up plan.
, maar er zijn inderdaad zoveel huizen..
als dat nog 1 keer gebeurt met die makelaar neem ik daar over contact op met de corporatie die de huizen bij hem weg zet
De laatste keer dat ik een huis gekocht heb (waar we nu wonen is van mijn vriend) was het nog in de tijd dat ze hooguit 3 weken te koop stonden, moest je vechten voor een huis.... De goede oude tijd