Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tiwi1969 schreef:@Achterom, als je ze het huis gegund hebt door met een lager bod genoegen te nemen is dat wel zuur. Aan de andere kant weet je niet wat de reden van verkoop is, scheiding, baan in een andere regio, of natuurlijk de overwaarde cashen.
Fitzroy schreef:Als ik zie om welk huis het gaat, is het 1,62 %, dat ze er meer voor willen hebben.
Ik snap dat het zuur is maar met de wensen van flooo in aanmerking genomen zou ik het daar niet op laten schieten.
Mindim schreef:Ik vraag me wel af in hoeverre de huizenprijzen gaan dalen. Dat de markt gaat stabiliseren en de overspannenheid en het overbieden er af gaat, geloof ik direct. Maar of de prijzen gaan zakken, ik weet het niet. Dingen hebben meestal niet de neiging om goedkoper te worden.
Mindim schreef:Ik vraag me wel af in hoeverre de huizenprijzen gaan dalen. Dat de markt gaat stabiliseren en de overspannenheid en het overbieden er af gaat, geloof ik direct. Maar of de prijzen gaan zakken, ik weet het niet. Dingen hebben meestal niet de neiging om goedkoper te worden.
flooooo schreef:Ja hij staat op funda. Voor de geïnteresseerde:
jongen van een leeuw in een hof en dan staat er op heel funda maar 1 huis met deze straatnaam.
flooooo schreef:Ja hij staat op funda. Voor de geïnteresseerde:
jongen van een leeuw in een hof en dan staat er op heel funda maar 1 huis met deze straatnaam.