Spannend Alja, 19 februari is al bijna

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ntlie_ schreef:![]()
Mag ik me hier ook melden?
Ben sinds een kleine twee maanden samen met m'n vriend op zoek naar een leuke maar niet al te dure koopwoning bij ons in de buurt. We wonen momenteel in een huurhuis vlakbij mijn werk, maar mijn vriend moet elke dag best een eind rijden. Daarom zoeken we iets wat meer tussenin ligt.
Inmiddels twee huizen bekeken (in de zelfde straat) maar die waren het niet helemaal. Nu hadden we een ander leuk huis op het oog in het dorp wat ons beide het meest aanspreekt, maar na een hoop heen en weer gemail met de makelaar, blijkt het nogal lastig om daar te gaan kijken. Bewoner reageert nergens op, dus een bezichtiging lijkt heel ver weg.
Nu hebben we toevallig vandaag een mail verstuurd voor een ander huis in een ander dorp, maar dat ene huis blijft door ons hoofd spoken...
Jotoma schreef:@alja: zit je al in het topic: paarden aan huis? Daar kan je in elk geval inspiratie op doen en tips vragen.
Super mooi een houten omheining!
Wat ik even niet snap. Je hebt net koopakte getekend en 19-2 al overdracht? Dan moet je in drie weken financiering rond krijgen? En kopers verhuizen dan al terwijl financiering nog niet rond is?
Ik mis vast even wat