Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
m_ss schreef:Appiesjappie: staat jullie huis zo voordelig in de markt of hebben jullie gewoon een droompaleis? Ik heb sowieso de indruk dat appartementen in gebouwen slecht verkopen: 13 in een dozijn: zo'n soort verhaal Er stonden hier de afgelopen 3 jaar 10 te koop, waarvan er 1 verkocht is en 5 uit de verkoop zijn teruggetrokken omdat er geen interesse was:0.. Wij deden dus toch iets goed dat we vorig jaar een koper hadden..maar ja: toen zei de bank dus Nee
Edit: zonde appiesjappie: misschien een duif in de dakgoot en houden ze niet van vogels?
appiesjappie schreef:Salsa schreef:Yeahhhh bezi
chting gehad!!!!!! Was het toch niet voor niks. Schrok me dood toen de bel ging.
Haha jeeeee. Wel gek om vreemde mensen rond te leiden.kijken tenminste vonden wij
m_ss schreef:oeh salsa: gefeliciteerd! ik word hier helemaal gek van al die auto's die de straat in rijden en dan voor onze deur afremmen.. om me vervolgens elke keer te bedenken dat ze afremmen voor die verkeersdrempel haha!
Symbeami schreef:Er zaten wel wat mensen tussen die duidelijk aan het oriënteren waren. Ik gok zo'n 3 stellen die ook kopers kunnen zijn, en van 1 stel weet ik vrij zeker dat die maandag contact met de makelaar op gaan nemen, want zij wilden al met ons onderhandelen. Die zagen dat de concurrentie groot was....
Relaxed schreef:Was jullie makelaar vandaag niet bereikbaar dan? Ik weet toevallig dat de makelaar waar wij ons huis hebben gekocht vandaag ook open was, zodat geinteresseerden meteen bij hun terecht konden.