[Centraal]Bokkers op de woningmarkt!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

m_ss

Re: [Centraal]Bokkers op de woningmarkt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 13:33

Dammie1 Nee: geen idee, ik vond onze toenmalige makelaar een flapdrol, de vraagprijs was hoger dan nu en de foto's minder compleet en minder overzichtelijk dan bij de makelaar nu. Nadeel met de makelaar die we nu hebben is dat we niet direct op Funda staan, maar deze is dan ook een stuk goedkoper;)
Het enige verschil wat ik me kan bedenken met de buren is dat wij net een iets 'hippere' vloer en kleur op de muur etc hebben. De rest had er duidelijk al wat langer gewoond.
Nelleke: duurt lang inderdaad!

Salsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 13:44

Yeahhhh bezichting gehad!!!!!! Was het toch niet voor niks. Schrok me dood toen de bel ging.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 13:45

Haha Salsa! Gefeliciteerd. :)

Was het onverwacht of heb je een slecht geweten? ;)

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 13:48

m_ss schreef:
Appiesjappie: staat jullie huis zo voordelig in de markt of hebben jullie gewoon een droompaleis? Ik heb sowieso de indruk dat appartementen in gebouwen slecht verkopen: 13 in een dozijn: zo'n soort verhaal Er stonden hier de afgelopen 3 jaar 10 te koop, waarvan er 1 verkocht is en 5 uit de verkoop zijn teruggetrokken omdat er geen interesse was:0.. Wij deden dus toch iets goed dat we vorig jaar een koper hadden..maar ja: toen zei de bank dus Nee

Edit: zonde appiesjappie: misschien een duif in de dakgoot en houden ze niet van vogels? ^)

Haha het is een mooi huis en niet te duur. Haha ja dat zal het zijn. Goeie tip we houden ze vanaf nu in de gaten

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 13:50

_Nelleke_ schreef:
:roll:

Tik tak tik tak tik tak...

Nog niemand... -O-

Volhouden nog een dik uur te gaan

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 13:51

Salsa schreef:
Yeahhhh bezichting gehad!!!!!! Was het toch niet voor niks. Schrok me dood toen de bel ging.

Haha jeeeee. Wel gek om vreemde mensen rond te leiden.kijken tenminste vonden wij

Salsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 14:05

_Nelleke_ schreef:
Haha Salsa! Gefeliciteerd. :)

Was het onverwacht of heb je een slecht geweten? ;)

Haha ik had de hoop eigenlijk al opgegeven.

m_ss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 14:08

oeh salsa: gefeliciteerd! ik word hier helemaal gek van al die auto's die de straat in rijden en dan voor onze deur afremmen.. om me vervolgens elke keer te bedenken dat ze afremmen voor die verkeersdrempel haha!

Salsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 14:10

appiesjappie schreef:
Salsa schreef:
Yeahhhh bezi
chting gehad!!!!!! Was het toch niet voor niks. Schrok me dood toen de bel ging.

Haha jeeeee. Wel gek om vreemde mensen rond te leiden.kijken tenminste vonden wij

Ja ik vergat in eerste instantie helemaal te vertellen wat er allemaal in onze keuken zat en de inbouwkasten. Gelukkig dacht mijn vriend er aan.

Waren gelukkig aardige en leuke mensen. Wie weet.....ze waren iig positief.

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 14:24

m_ss schreef:
oeh salsa: gefeliciteerd! ik word hier helemaal gek van al die auto's die de straat in rijden en dan voor onze deur afremmen.. om me vervolgens elke keer te bedenken dat ze afremmen voor die verkeersdrempel haha!

hahaha ja dat herken ik ook heel goed we hebben ook een verkeersdrempel hahaha daar remmen ook steeds mensen en steeds uit het raam kijken als je een auto hoort...

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 14:26

[quote="Salsa"]
Yeahhhh bezi
chting gehad!!!!!! Was het toch niet voor niks. Schrok me dood toen de bel ging.

Ja ik vergat in eerste instantie helemaal te vertellen wat er allemaal in onze keuken zat en de inbouwkasten. Gelukkig dacht mijn vriend er aan.
Waren gelukkig aardige en leuke mensen. Wie weet.....ze waren iig positief.
quote]

hahah ja inderdaad je bent maar 1 koper nodig. Die van ons was ook positief! Nog een half uurtje. Ben nu ook wel een beetje flauw van het gewacht... Het laatste uur lijkt wel het langst te duren.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 14:29

Ik een beetje moedeloos...

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 14:30

Allemaal succes nog dit laatste uurtje. *\o/* Ga ervoor.
Ik zal in gedachte allemaal mensen die kanten op proberen te sturen

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 14:41

haha doe maar!! We zitten ons nu wel heeeeel erg te vervelen haha ooh echt erg. We hebben geen bel omdat we een hond hebben haha en onze hond is even bij pa en ma dus we kunnen ook niet even weg lopen hahaha en om 10 over 11 hadden we 1 kijker.

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 16:51

Het is bij 1 gebleven

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 16:53

Hier 0,0 :(

Symbeami

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 17:10

Jee dat klinkt niet zo positief, ik ben echt de hele dag vanaf 11 uur bezig geweest tot kwart voor drie aan toe. Hebben denken wel een stuk of 15 kijkers gehad en ik ben vrij zeker dat de kopers er bij zitten.
Vriendlief is naar ons gewenste huis gegaan vanmiddag, daar was toch ook aardig wat belangstelling.
Dus gaat spannend worden.

Sayangki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 17:12

Wow Symbeami! Gaaf, hopelijk zit de koper er echt tussen. Dat moet toch bijna wel met zoveel belangstelling. Waren het 15 mensen in totaal of 15 verschillende mogelijke kopers? Ik zal voor je duimen!

Symbeami

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 17:16

Er zaten wel wat mensen tussen die duidelijk aan het oriënteren waren. Ik gok zo'n 3 stellen die ook kopers kunnen zijn, en van 1 stel weet ik vrij zeker dat die maandag contact met de makelaar op gaan nemen, want zij wilden al met ons onderhandelen. Die zagen dat de concurrentie groot was....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 17:32

Symbeami schreef:
Er zaten wel wat mensen tussen die duidelijk aan het oriënteren waren. Ik gok zo'n 3 stellen die ook kopers kunnen zijn, en van 1 stel weet ik vrij zeker dat die maandag contact met de makelaar op gaan nemen, want zij wilden al met ons onderhandelen. Die zagen dat de concurrentie groot was....

Was jullie makelaar vandaag niet bereikbaar dan? Ik weet toevallig dat de makelaar waar wij ons huis hebben gekocht vandaag ook open was, zodat geinteresseerden meteen bij hun terecht konden.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 17:44

wow symbeami, dat klinkt goed!! nu nog hopen dat jullie droomhuis zolang voor jullie bewaard blijft.. duimduim duim...

bij ons is alleen de achterbuurman geweest, die aast al tijden op onze (helft van) tuin... nou, hij mag het kopen hoor.. 299.000,- en de tuin is voor hem!!
maar ik vrees dat ie dat niet doet.
dus weer zonde van de tijd en geld, moedeloos worden we er van. :(

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 17:55

Oh fijn zo'n buurman Juval... :')

Symbeami

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 17:57

Relaxed schreef:
Was jullie makelaar vandaag niet bereikbaar dan? Ik weet toevallig dat de makelaar waar wij ons huis hebben gekocht vandaag ook open was, zodat geinteresseerden meteen bij hun terecht konden.

Jawel, vergeten te vertellen, maar die vrouw moest terug naar Schiedam. Ik was ook veel te druk met al die mensen rondleiden....
De makelaar gaat maandag sowieso zelf contact met ze opnemen want ze hebben gegevens achter gelaten. :)

Ach jee Juval, wat een tegenvaller weer. Ik ben echt verbaasd dat jullie zo weinig kijkers hebben gehad. Het was ook prima huizen kijk weer vandaag.

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 18:10

Wow 15 mensen. Super zeg!

m_ss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 19:07

symbeami: ik ben jaloers! hier ook helemaal niks.. De appelcake smaakt mezelf gelukkig ook goed haha!