Prairy schreef:Er zit een sticker op de verpakkingen, en op het schapkaartje staat een zwart blok met het kortingspercentage.
Ja, normaal zijn de schapkaartjes wit met zwarte letters, maar korting (of iets anders) zijn zwart met witte letters.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PSvanLot schreef:So dat is echt heel veel! Toch jammer dat mijn tuin veel schaduw heeft anders had ik ook wat geprobeerd.
Prairy schreef:PSvanLot schreef:So dat is echt heel veel! Toch jammer dat mijn tuin veel schaduw heeft anders had ik ook wat geprobeerd.
Heb je echt niet een paar m2 die in ieder geval een halve dag in de zon ligt?
Dingen als sla hebben volgens mij niet eens echt veel zon nodig. Tomaten, paprika etc wel. Als je zo een kleine bak kunt maken kun je er stiekem nog best veel uit halen.
Neonlight schreef:Nou, half half haalt hier maar een strook van 2 meter, wel over bijna de hele lengte van de tuin. Daar staan leibomen met een aantal bijzondere hortensia's, het zwembad en een gedeelte vijver met de beplanting er omheen. En dan ook echt alleen de maanden waar de zon het hoogst staat, een goede 2 maanden per jaar. We hebben plekken waar helemaal geen zon komt zelfs. Met hittegolven wel weer ideaal. En als de zon schijnt is er altijd wel ergens zon, maar niet uren lang.
Wat fijn Purny! Welke sector?