Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ladyson schreef:Wauw wat een verhaal luxorvalkje..!
Wij gaan een stukje van de woonkamer afschermen om een werkplek te maken. Het bureau etc is dan verstopt achter de afscheiding, en de ruimte is dan verder gewoon open.
Shiloh schreef:Hoeveel werkplek ruimte heb je nodig en hoe vaak zal je er zitten? Ik heb mijn werkplek in de woonkamer, maar in een zelf gebouwde opbergkast.
Luxorvalkje schreef:Het is meer dat het zo makkelijk ging dat ik twijfel of ik teveel heb betaald. De locatie vind ik fijn. En meer dan genoeg ruimte. Dus meer dat het proces zo makkelijk ging dan dat ik daar niet wil wonen. Had ergens niet verwacht dat ik het zou krijgen.
Uitzicht van het balkon minder, maar eerlijk. Hier is het uitzicht geweldig en heb ik hooguit twee keer buiten gezeten in zes jaar. Hang eigenlijk alleen de was buiten. En anders trek ik er op uit.Ladyson schreef:Wauw wat een verhaal luxorvalkje..!
Wij gaan een stukje van de woonkamer afschermen om een werkplek te maken. Het bureau etc is dan verstopt achter de afscheiding, en de ruimte is dan verder gewoon open.
Hier heb ik ook aan gedacht. Kan makkelijk met die m2. Vind het wel fijn als ik alles kan laten liggen aan het einde van de dag en het dan niet meer hoef te zien.Shiloh schreef:Hoeveel werkplek ruimte heb je nodig en hoe vaak zal je er zitten? Ik heb mijn werkplek in de woonkamer, maar in een zelf gebouwde opbergkast.
Ik heb niet persé veel plek nodig. Mijn werkgever mikt op gemiddeld twee dagen op kantoor en drie dagen thuis. Dus het moet wel een fijne plek zijn aangezien ik er waarschijnlijk 24 uur per week door breng.
Zo’n kast heb ik overwogen in mijn huidige woning, maar ik kan hem gewoon nergens kwijt. De zooi ligt hier al twee jaar op de keukentafel.
Zelf dacht ik ook aan een wand of een kast (heb ook wat spellen en Lego dat een plek moet krijgen.
Kijken of ik het kan uitleggen. Een kast in de woonkamer, stuk van de muur. Opening naar de woonkamer. Achterkant afwerken met een plaat, behang etc. En dat je daar dan met je rug naartoe zit aan je bureau. Bureau tegen de muur.
listiglistje schreef:xLeoniee schreef:Succes met de verkoop!
Wij hebben gister weer een huis bezichtigd en een bod uitgebracht. Mooie instapklare woning met nieuwe aanbouw met een mooie badkamer en toilet. Voor vrijdag 12u moeten de biedingen binnen zijn. Wij duimen weer.
Klinkt als een gewilde woning!
Spannend hoor