Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Prairy schreef:Ik was 'even' een lijstje aan het maken wat me leuk lijkt om volgend jaar in onze nieuwe moestuinbakken te gaan telen. Die lijst is echt veeeel te lang![]()
Vriendin hier uit het dorp die ook bezig is met het aanleggen van een voedselbos heeft bij Velt al zaden besteld, even kijken wat zij besteld heeft en dan waarschijnlijk van een aantal soorten de helft overnemen, zit toch altijd veel te veel in die zakjes, en kost al genoeg. En kijken wat ik van vorig jaar nog over heb.
Onze tunnelkas staat nu eindelijk, nu willen we daarnaast dus nieuwe moestuinbakken maken, met een automatisch druppelsysteem om water te geven, daar zijn we namelijk niet zo goed in. Wel in dingen maken
pien_2010 schreef:Judith dat wist ik niet en ik ga dat eens opzoeken hoe dat zit. Want hebben we gedaan.
Hier is de link waar uitgelegď staat hoe het zit. Wij hebben geen sierkalebassen, dus valt wel mee
https://makkelijkemoestuin.nl/kennisban ... n-onveilig
Century schreef:pien_2010 schreef:Judith dat wist ik niet en ik ga dat eens opzoeken hoe dat zit. Want hebben we gedaan.
Hier is de link waar uitgelegď staat hoe het zit. Wij hebben geen sierkalebassen, dus valt wel mee
https://makkelijkemoestuin.nl/kennisban ... n-onveilig
Buren ook niet? Ik zou het zelf zaad oogsten van pompoenen/courgettes toch niet aandurven. Ook jammer als je er achter komt dat al je vruchten bitter en niet eetbaar zijn als ze eenmaal oogstbaar zijn. Wees voorzichtig
pien_2010 schreef:Heb je het artikel gelezen? Dat denk ik nl van niet gezien je opm.
En nee, niemand hier heeft sierkalebassen. Dat heb ik hier nog nooit gezien.
Century schreef:pien_2010 schreef:Heb je het artikel gelezen? Dat denk ik nl van niet gezien je opm.
En nee, niemand hier heeft sierkalebassen. Dat heb ik hier nog nooit gezien.
Nee, ik heb het inderdaad niet gelezen, mogelijk is mijn kennis niet up to date. Het was in ieder geval goed bedoeldje wilt toch niet dat het fout gaat bij iemand.