Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Queelens schreef:Capopjekpp, gaaf die gele stoelen. Ik zou zelf voor antraciet gaan of iets wat leuk bij de muur kleurt
Tips voor een erker met kat heb ik niet haha maar wel een mooie erker en woonkamer als dat hem is. Ga je een leuk huisje aan hebben!
Hopelijk hier mensen met tips voor de aankleding en dan met name de wandbekleding van onze eetkamer. De ‘basis’ staat nu. Tafel met stoelen en een lamp. Die kast blijft voorlopig ook en naast de kast komt over een tijdje een zwarte piano te staan die we ook leuk gaan stylen, is het idee.
[ [url=m/RyYgzF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar dan die muur aan de linkerkant. Zo wit en kaal en ik wil hem liever niet helemaal een kleurtje geven. De muur aan de linkerkant is tot de deur 2,5m. De breedte van de eetkamer is 3,5m. Ik zat zelf te denken aan een strookje (foto) behang ter hoogte van de eettafel maar ik ben bang dat dat gaat botsen met de kast die er schuin tegenover staat wat ook een lange smalle strook is. Zat ook al te denken aan een wandkleed oid. Het is lastiger mag in ieder geval een beetje meer leven in de eetkamer komen. De woonkamer overigens is een beetje in dezelfde kleuren, met een early dew muur en een soort van blauwe bank.
DubbelFun schreef:Laat het blauw van de bank in de eetkamer terugkomen. Hoeft geen hele muur; een strook met ongelijke stukken of grote ronde motieven als je iets 'spannends' aan durft.
ellentje0 schreef:Willen jullie mij misschien ook helpen?
Ik ben op zoek naar ideeën om onze (toekomstige) erker in te richten. Onze bank is grijs, bruine kleur op de linker muur blijft zo. Andere muur wordt donker groen (nu wat zalm kleur). Rest van de inrichting is wit, eiken echt beetje dat Scandinavische.
Ik zou in de erker graag een plekje willen maken voor onze katten. Eventueel met een klein bankje/verhoging zodat ze over het plakplastic naar buiten kunnen kijken. Ik weet alleen niet precies hoe en wat..
Daarnaast dan nog iets leuks.. maar wat? Iemand leuke suggesties/ideeën?
[ [url=m/erFkSd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Yv_ schreef:O jeetje, ik snap wat je bedoelt nu. En is iets meer naar de boekenkast toe trekken een idee? Dus niet geheel in het midden van de muur, maar gewoon iets van het raam af? Bank is zeker ook te groot om met de rug naar het raam te draaien? Je zou wel ruimte kunnen creëren door je poef te vervangen voor iets kleiners, deze is nu wel echt heel robuust (in vergelijking met de bank en tafeltje). Juist omdat je een kleine bank hebt, maak je een klein zitgedeelte en daardoor is het al snel vol. Als je 'm zou draaien, zou je dus van de lengte je ruimte kunnen maken. Maar ik denk dat je bank daar ook te groot voor is?