Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
xXutopiaXx schreef:Ik wás bezig met een update.. maar dit moet écht ff tussendoorDe eerste kleintjes van Cinna gaan hun ogen open doen, en ik denk mede door de warmte zoeken ze wat meer ruimte op, dus komen ze voorzichtig het nestje uit
Zo ook deze mooie blauwe
[ Video ]![]()
![]()
![]()
Jullie begrijpen wel dat ik de hele dag naar de camerabeelden zit te staren
Kirrr schreef:Brego is zo leuk!
En de konijntjes ook!
Jaloers op jouw dagen, zo met de pauzes tussendoor.
Lys_PPA schreef:Leuke update! Heerlijk die lunchpauzes zo, en nog meer tijd voor de paardjes.
Deuren hangen, klinkt herkenbaar.. wat een k-klusje is datzo hebben wij boven nog een walk-in toilet
Ellen_ov schreef:Ik zat even te denken; huh Brego alweer een jaar bij jullie?! Ik terug kijken wanneer je dit topic hebt geopend; ook al bijna een jaar geleden!![]()
Princess_ schreef:Ohhh wat mooi gefilmd en met dat muziekje, ik word er helemaal happy van![]()
Hier moest ik als meelezer gewoon op reageren hihi
Solleke_Noah schreef:Heel schattig
Mer1980 schreef:Oooooh smeltzo lief
Lys_PPA schreef:Ohhh heerlijke update! Het zonnetje en die blauwe lucht op de foto's doet ook goed.
Die shetjes, fijn zo'n houdini's samen.. Je zou denken dat zo'n hekwerk wel volstaat voor zo'n kleintjes
sureido schreef:Het ziet er heel anders uit met de zon! Leuke update weer.
Mer1980 schreef:wauw wat een prachtige update weerwat zitten jullie toch mooi en ik snap dat je die druif wilt houden die is echt prachtig
Lys_PPA schreef:Wauw, geweldig! Wat een topper en knap paard die Dije en wat een mooi dekje![]()
DeniseES schreef:Wat een heerlijke update weeral ben ik nu wel de tijd een beetje kwijt
ik dacht, huh, weer de wasmachine kapot
![]()
Die shetsmocht je je vervelen, dan houden zij je wel bezig
Kleine beestenboel![]()
En wat een hoop werk is dat allemaal eigenlijk weer geweest, schelpen, kamer, hoefsmid, complete chaosdag
PaneerDije(toch maar houden?
)
Kevin met zn boekje oefeningenheb je er zelf ook stiekem niet wat gedaan
gewoon omdat t kan en weer eens wat anders is hahaha
Die wasmachine is ook echt zo klein in die autoziet er niet uit
Wilgmet dr emmer
Fireheart schreef:Paneerfries![]()
Dit is echt mijn meest favoriete topic op heel Bokt, wat een heerlijke updates
Mer1980 schreef:Wauw wat een super update en wat is ie braaf
savieralover schreef:Paneer fries ja das herkenbaar. ik heb de witte tegenhanger daarvan of naja die is van te voren semi wit en daarna ehm zwart
Ellen_ov schreef:Wat grappig om je ineens in vol rij-tenue te zienhaha.
Mer1980 schreef:Ik denk dat Ellen doelde op de caplol
k_m schreef:Haha inderdaad, best grappig dat je net zo een dure cap hebt ook
Ellen_ov schreef:Nee gewoon überhaupt; rijbroek, laarzen, cap enzo. Ik heb altijd het idee dat je er zo opstapt ongeacht wat je aan hebt