pinkie87 schreef:jammer dat je zo ver weg woont

anders had ik je lief aangekeken of mijn paard hij jou mocht staan
echt super gaaf!!
Haha dankje, dat zijn altijd leuke complimenten
Mer1980 schreef:Prachtige plannen echt heel mooi
Mochten de merrieveulens niet lukken, kennis van mij zoekt nog een pensioenplek voor haar paard (gewoon betaald dus niet weggeven) waar ze zo nu en dan eens langs kan / mag komen.
Bedankt voor de tip, ik heb je ook even een priveberichtje gestuurd
Birdie60 schreef:Het wordt met de dag mooier,wordt echt een juweeltje.
Dankje! Het is ook echt zo genieten hier
Gisteravond nog even een paar paaltjes weer geplaatst en toen was dit mijn uitzicht. En aangezien ik nogal visueel ingesteld ben en een levendige fantasie heb zie ik al mijn plannen ook zo voor me
(Links kan je net de poel zien. Ongeveer in het midden van het beeld zou dan de heuvel komen. En vanaf waar ik sta begint dan ongeveer het slingerpad met wilde begroeiing en hopelijk zo'n wilgentunnel).

DubbelDun schreef:Pensioenpaarden is ook een goed idee, maar geeft wel meer kans op wisseling in een kudde en extra aandacht ivm ouderdomsklachten.
Hebben we het ook wel over gehad hoor. Maar pensioenpaarden hebben gemiddeld genomen wel wat meer haken en ogen dan jong grut. Natuurlijk het risico op (op enig moment) extra zorg. En ik zie ook wel veel pensioenpaarden met pijn lopen omdat de eigenaar nog geen afscheid wil nemen. Dat is een keus die iedereen voor zichzelf moet maken natuurlijk, maar als ze hier staan ben ik de gene die het arme dier steeds moet zien. Dus tja, dan moet je al net het juiste paard en de juiste eigenaar hebben....
CRos95 schreef:DubbelDun schreef:Pensioenpaarden is ook een goed idee, maar geeft wel meer kans op wisseling in een kudde en extra aandacht ivm ouderdomsklachten.
Is natuurlijk ook afhankelijk van de leeftijd en conditie van t paard. De kans zit erin dat ik mijn paard met vroeg pensioen moet sturen en ook op zoek moet naar n plekje als dit. Dan vallen de ouderdomsklachten wel mee.
Ik lees altijd heel stil mee, omdat ik van klussen niet zoveel verstand heb haha. Stiekem krijg ik nu ook kriebels om iets op te knappen

We zijn hier ook aan begonnen zonder enig verstand van klussen