Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 18:32

Abercrombie schreef:
Ik heb koffie bonen gekocht er van. Die waren toevallig ook in de bonus 2+1.

Wij hebben idd koffiecapsules gekocht, dat was een leuke meevaller, dat we die er ook van konden halen. Verder heb ik wat diepvriesgroente gehaald en nog wat dingen die ik wel vaker koop. Appelmoes, bouillon ect. :)

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 18:52

Ik lees al een hele tijd stilletjes mee in dit topic, ontzettend leuk en leerzaam, en dankzij jullie tips heb ik ook al flink bespaard.
En Scoupy aangemaakt. Ik vertrouwde het eerst voor geen meter, het leek mij vooral erg sterk allemaal en juist heel commercieel.

Maar ook ik heb nu al een aantal keer succesvol gebruik gemaakt van Scoupy-acties.

Wel vind ik dat je goed moet opletten of je écht baat hebt bij het product wat je koopt. 100% cashback is leuk, gratis, daar zijn we Nederlanders voor toch?! :+
de producten met kortingen koop ik alleen als ik ze normaal ook zou kopen. Nu voor 't eerst die fanny verse pizza deeg gekocht; leuk om daar met m'n familie of vrienden eens mee aan de slag te gaan (ik woon alleen dus zo'n hele plaatpizza is veels te veel voor mezelf).

Hebben mensen hier die al wel eens gemaakt, en hoe beviel dat?

Mijn vlees koop ik tegenwoordig graag bij de Turkse slager. Is een hele goede en bekende, en het is er altijd druk. Héééeerlijk lamsvlees voor weinig geld. Ook kip en rund natuurlijk.
Beetje jammer dan weer dat (over het algemeen goedkoop) varkensvlees daar uiteraard niet te krijgen is :+

Hier in het dorp zit de Plus en de Aldi, daar haal ik dus het meeste mijn boodschappen.

Via m'n ouders heb ik ook de postcodeloterij kaart voor duurzame maaltijden gekregen.
Moet ik dan wel speciaal voor naar de Albert Heijn in de stad, maar zoveel mogelijk producten gratis mogen uitkiezen is dan wel heel erg leuk natuurlijk :j

't liefst ga ik voor houdbare dingen, of juist hele lekkere luxe producten denk ik.
Geen huishoudartikelen of persoonlijke verzorgingsdingen enzo want die zijn vaak bij voordeelshops veel goedkoper.

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 19:19

Ik maak de plaatpizza voor mij alleen en vries de helft in :j

Vandaag bij ah vlees ingeslagen 2 snitzels voor 1,00 is spotgoedkoop dus twee pakjes meegenomen de lekkerbekjes waren en in de bonus en 35% en zelfde met de kipdrumsticks. Moest 9,00 betalen en had ook nog andere boodschappen.
Kan van het vlees 9x eten :D

Helaas is die purina van scoupy hier nergens te krijgen :n

DebGizmo

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 19:28

De pizza kun je inderdaad heel makkelijk in twee delen of zelfs drie snijden en zo invriezen.

Van de doe maar lekker duurzaam kaart heb ik groente en kruiden gekocht en wat voorraadspullen. Altijd leuk meegenomen en komt elk jaar weer terug.

Vandaag nieuwe periode begonnen, 100 euro gepind. Wil er twee weken mee doen. Dan heb ik nog wel wat voorraad als verschillende potten groente in de kast staan.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 20:29

Heeft iedereen die doe maar lekjer duurzaam kaart moeten obtvangen? Hier helaas niet namelijk..

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 20:38

Ja heb de kaart.
Je krijgt hem alleen als je meespeelt met de postcodeloterij.

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 21:09

Pieneappel schreef:
Wat hebben jullie van de Postcodeloterij Doe maar lekker duurzaam kaart gekocht? Hoe heb ik er het meeste profijt van? :)

Zalm :) drie stukken geloof ik.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 21:09

Joyciej hou je er rekening mee dat je die kaart alleen deze week nog kan gebruiken? Na zondag is ie waardeloos!!

Ik heb trouwens de Canei perzik gehaald, en deze is veel minder zoet dan de oude Canei. Hij deed mij vooral denken aan waar wij met oud en nieuw mee proosten om 12 uur (een simpele bubbel dus), dus de fles op het account van mijn vriendin én die op mijn vaders account gaan we daarvoor inzetten. Hebben we mooi voor 4,50 twee flessen oud en nieuw bubbels hihi. Lijkt niet op champagne natuurlijk, maar ach we hebben toch altijd maar een goedkope bubbel, nu dus een extra goedkope :)

Joolanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 22:15

Via eurosparen kun je een code kopen met je punten, voor gratis thuis bezorgen bij de Plus.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 22:27

Ik kan met winkelwagentje tot letterlijk aan de deur komen :D
Thuis bezorgen doe ik dus niet aan. In de randstad lijkt mij dat sowieso niet handig. Bijna overal is binnen 250 meter wel een supermarkt.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 23:17

Ineke2 schreef:
Ja heb de kaart.

Spelen toch echt mee. Maar hier echt niets ontvangen helaas. Manlìef kwam het ook niet bekend voor.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 23:19

Bienotje schreef:
Ineke2 schreef:
Ja heb de kaart.

Spelen toch echt mee. Maar hier echt niets ontvangen helaas. Manlìef kwam het ook niet bekend voor.

Dan zou ik maar gauw even bellen maar wordt wel heel kortdag om hem nog op tijd te hebben. Had je er echt niks van meegekregen dat je die zou krijgen? -O-

DebGizmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 11:23

Idd via social media of telefoon contact opnemen met de postcode loterij, wellicht kunnen ze nog iets voor je betekenen!

Vandaag de finley van scoupy nog meegenomen, het kattenvoer helaas zowel bij de dierenwinkel als de intratuin niet gevonden. Finley half uur geleden ingediend en nu al goedkeuring :D

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 14:49

Voor de mensen met een lidl in de buurt die graag komkommer eten ze kosten maar 0,19 cent t/m zondag ik heb er 6 gekocht blijven lang goed dus kan voorlopig vooruit

DebGizmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 16:06

F_inley schreef:
Voor de mensen met een lidl in de buurt die graag komkommer eten ze kosten maar 0,19 cent t/m zondag ik heb er 6 gekocht blijven lang goed dus kan voorlopig vooruit

19 cent, wauw! Misschien morgen even kijken, mijn kinderen zijn er gek op en geef ook altijd mee naar de psz

MDWStables

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 16:16

Hier in de intratuin de laatste zak Purina Scoupy is ook al goedgekeurd. Mooi mazzel mee. De canei hebben ze hier in de plus helaas niet.

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 16:19

DebGizmo schreef:
F_inley schreef:

19 cent, wauw! Misschien morgen even kijken, mijn kinderen zijn er gek op en geef ook altijd mee naar de psz

Ja heb er vier x gekeken of het echt zo was :j

Die purina hier nog steeds niet kunnen vinden morgen nog 1 poging bij een winkel en anders is het pech

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 16:22

Goede tip Finley!! Meteen even naar de Lidl!

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 11:11

Gisteren bij de Lidl een Anthurium meegenomen. Voor de helft van de prijs! :) Heb ik weer een fris plantje in de kamer!

Voor de mensen die de Purina-actie graag nog een keer gebruiken; evt mag het ook op mijn account nog wel een keer? PB maar, scheelt toch weer een hoop. Ik heb geen kat :P, dus je mag het zelf halen, dien ik de bon in en maak ik het geld wel weer over :).

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 16:24

Mijn aanbod heeft inmiddels een liefhebber! :)

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 16:37

Oh dat van de purina wil ik ook wel voor iemand doen. Ik gebruik het toch niet.
Diegene mag me wel een pb doen met naam en bankgegevens en de bon dan dien ik hem in.
Zijn trouwens niet heel veel meer beschikbaar dus snel zijn :)

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 21:33

Voor de vega's:
Volgende week vrijdag t/m zondag in de aanbieding volgens de folder van Aldi
Afbeelding

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 10:52

Ik heb voor 12,18 euro biologisch geshopt op de kadokaart.
Goed uitgekiend en met producten die ik echt nodig heb / gebruik.
Ik ga nog 1 basic chocolade reep halen, gewoon omdat het kan :P

mrieeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 12:34

Meerdere winkels geprobeerd, maar dr purina is hier overal uitverkocht.. verkoopster zei al, oh komen jullie ook al voor die actie? Pets place wist van niks, dus had er ook nog niet op in kunnen kopen.. vanmiddag een laatste poging bij de jumper, anders heeft onze kat (en vooral wij) helaas pech..

mrieeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 15:30

Zelfde verhaal trouwens bij de jumper, eigenaar gaf aan al mensen uit de hele provincie in de winkel gehad te hebben. Wist niet dat er zoveel scoupy hunters waren haha! Overigens waren er tegelijk met mjj nog andere mensen aan het zoeken haha, super grappig. Jammer, denk niet dat wij mee kunnen doen met de actie..