Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
CoriienRN schreef:Hup de fiets op en naar het bureau! En dan meteen uitleggen over je verbruik oke wat heeft een politie daar mee te maken niks maar beter melden als dat je straks zegt HAD IK MAAR

lifaya schreef:Ik ga vandaag de ijking aanvragen. Ik vrees alleen echt gewoon voor dat er niks bij de ijking word gevonden omdat mijn meter, ondanks de alsnog hoge verbruiken, nog steeds wel een constant verbruik aangeeft, of het nou klopt met wat mijn apparaten verbruiken of niet... Maar nog steeds is die piek niet te verklaren. Ik ben bang dat ik misschien toch ben afgetapt en dat dit nu gestopt is... en dan mag ik voor alles opdraaien, wat gewoon een marteling is omdat ik nu net werkeloos ben en gewoonweg dat geld niet heb...
maar de elektricien had alles doorgemeten en het maakte geen gekke sprongen. lifaya schreef:mag ik eerst ontbijten?![]()

) maar dus geen geschiedenis hebben van dat er een kwekerij op dit adres is geweest. Dat dus al vreemd is. Verder vertelde ze mij dat er al meerdere keren gebeld is met liander door vorige bewoners over het hoge verbruik. In 2012 had de bewoner ca 12000 kwh verbruik en heeft toen ook gebeld en er werd toen bij hem (en de rest) een meterijking geadviseerd. Dit is dus niet gebeurd en die persoon is verhuisd, zo dus ook de rest.