AH moestuintje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 13:12

Ik ben ook weer moeder geworden van een radijs

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 13:16

Mijn radijs leeft! :D :D :D :D :D :D

Roosje01

Re: AH moestuintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 13:19

Ik heb al 2 dage geen water gegeven maar 4 potjes zijn echt heel nat iemand tip wat ik daaraan kan doen? Misschien ff bij de verwarming zetten?

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 13:22

Bij mij staan ze op de vensterbank en die moeten echt 2 keer per dag water

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 13:37

Ik heb ze in een kastje van de acction die ik vorig jaar had gekocht. Ik heb in mijn keuken klein raampje met vensterbank waar ze staan daar is het meeste licht. dus ze staan niet boven de verwarming ofzo.

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 13:40

http://www.ah.nl/moestuintje/shop
Die website klopt trouwens niet, ik had 3 potjes biologische mais gehaald dus ik dacht dat zijn mooi 3 moestuintjes! :D
Maar ik kreeg ze niet.
Ik zei nog wel dat op de website staat dat je er wel potjes bij krijgt maar die meneer geloofde me niet, want de kassa gaf dat niet aan. -O-

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 13:40

Amaris schreef:
Ik heb er sinds gisteren boterhamzakjes omheen gedaan. Hopelijk blijft het dan ietsje beter vochtig allemaal (wel met gaatjes erin natuurlijk)

Voor ontkiemen geen lucht nodig!
Daarna wel.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 13:41

Dan moet je de kas/kast openzetten Roosje, als je een afgesloten kas heb blijft het vocht er in.

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 13:42

Mijn plantjes leven nu in een sauna, het is er zo vochtig, dat de schimmel haar krijgt :oo

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 13:45

Arrabel schreef:
Die website klopt trouwens niet, ik had 3 potjes biologische mais gehaald dus ik dacht dat zijn mooi 3 moestuintjes! :D
Maar ik kreeg ze niet.
Ik zei nog wel dat op de website staat dat je er wel potjes bij krijgt maar die meneer geloofde me niet, want de kassa gaf dat niet aan. -O-

site klopt wel, de bovenste aantal rijtjes, daar krijg je idd een potje bij, dus de perla, unox worst, goodnoodles , cup a soup, schoonmaakmiddelen en appels, daar staat per categorie ook specifiek boven dat je er een potje bij krijgt.

de categorien daar onder, staat het niet specifiek bij, geen idee ook waarom ze die er wel bij zetten op die pagina, want het schept wel verwarring

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 13:46

eclair98 schreef:
Mijn plantjes leven nu in een sauna, het is er zo vochtig, dat de schimmel haar krijgt :oo

_O- Lekker dan, schimmel met haar! Toch wel in een cool kleurtje 8-)

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 13:48

Arrabel schreef:
Maar ik kreeg ze niet.

Dat klopt wel hoor, want de moestuinproducten is een ander tabblad dat de biologische producten. Zoals ik het zie staan daar gewoon allerlei moestuingerelateerde aanbiedingen op maar de aanbiedingen voor het moestuintje staan alleen op het linkertabblad "moestuinproducten"

eclair98

Nee wit helaas :')

arabella2000

Arrabel schreef:
Maar ik kreeg ze niet.

Ik had een schoonmaakmiddel van de ahbasic, maar die deden ook niet mee. En dat terwijl er staat alle schoonmaakmiddelen.... maarja, ik ga niet 3x zoveel uitgeven voor iets, dus toch maar gepakt. En nu weer op naar de ah XD

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 13:50

staat wel weer ergens op de site en in de folder dat basic niet meedoet , dat is eigenlijk ook standaard , juist omdat die al zo goedkoop zijn zeg maar.
maar idd niet heel duidelijk leesbaar, altijd in de kleine lettertjes ergens onderaan een pagina

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 13:51

arabella2000 schreef:
Arrabel schreef:
Maar ik kreeg ze niet.

Ik had een schoonmaakmiddel van de ahbasic, maar die deden ook niet mee. En dat terwijl er staat alle schoonmaakmiddelen.... maarja, ik ga niet 3x zoveel uitgeven voor iets, dus toch maar gepakt. En nu weer op naar de ah XD

Die is wel vrij apart inderdaad. Op je alle bonusaanbiedingen bekijkt vanuit de moestuinshop staan er toch wat ah basic producten tussen dus het is niet dat dat merk gewoon niet mee doet wat ook had gekund.. Apaaaaart..

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 13:56

ik kan ze niet vinden?
maar ben nog even aan het zoeken geweets naar info over uitsluiting van AH basic bij het krijgen van een extra potje bij een product. op de site is het in ieder geval niet 1, 2, 3 vindbaar, heb de folder niet bij de hand, daar staat de uitzondering van AH basic meestal wel in... staat mij bij dat Basic eigenlijk altijd uitgesloten word van acties , maar snel vindbaar is het niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 13:58

Bij mijn basic schuursponsjes van 45 cent zat gewoon een moestuinpotje? Althans voor die prijs zal het de basic wel zijn geweest lijkt mij. Ben er bijna wel zeker van dat ze basic waren.

Hier nog geen plantjes. Maar ze zijn dan ook allemaal van de 24e. Ene plantje is de aarde sneller droog als bij een ander. Zie dan goed kleurverschil. De droge aarde is veel lichter. Mijn ene tijm heeft voorlopig denk geen water nodig. Schoot gister beetje uit. Potje is erg nat :') Verder zit ik ze naar boven te kijken zo'n beetje..

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 14:02

ik kan ze niet eens vinden voor die prijs lol...
de basic schuursponsjes staan online voor 62 cent
de ah voor 69cent
en de ah gele schuursponsjes voor 55 cent, maar de basic is wel in de bonus vlgns de site idd...
nog verder, idd er staan 8 basic producten in de bonus met 30% korting, dan zou je dus ook kunnen verwachten dat je daar een potje bij krijgt .
voor mij sowieso niet aan de orde, ik durf ah basic niet aan kwa allergietjes en overgevoeligheden

maar logischerwijs zouden ze daar idd potjes bij moeten geven (je kunt bij problemen aan de kassa altijd even de servicebalie aan doen )

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 14:14

Ik kreeg van de week ook geen tuintjes bij de schoonmaakazijn. Toen ik er wat van zei, werd er overlegd met de servicebalie en kreeg ze na zeuren toch mee :=

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 14:21

Pfff bij mij was het met bleek, raar dus allemaal. Maarja. Net weer azijn gaan halen, maar weer geen aardbeitjes... wel rucula die ik nog niet had en weer tijm, cerrytomaatjes en 1 die ik me niet kan herinneren.

nu is het afwachten op wat ik van mijn moeder en oma ga krijgen...

snoopydogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 14:24

hey hey

iemand voor mij moestuintjes zie eerder bericht kreeg hieer geen reacties op kan ze evt in de buurt komen halen gr

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 14:26

Sorry, hier gaan ze naar een collega en mijn schoonzusje. Ik denk dat vele zoiets doen ;) of bewaren om te ruilen

de basisschool hier heeft een bak staan bij de kassa's. Is dat niets voor jullie bij de plaatselijke ah?.

Rideltje1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 15:11

Iemand die tijm wil?
Graag ruilen voor :

Andijvie
aardbij
Spinazie
Veldsla
Korbsla

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 15:31

Ik ruil mijn dubbele of plant ze (zeker de kruiden). En anders bewaar ik ze voor volgend jaar. Dan hebben ze er vast ook nog wel zin in :+